Print Friendly and PDF

Sensiz hayat, yaşanmıyor



 

Yaşanmıyor

Yaşanmıyor

Sensiz hayat, yaşanmıyor

Doğan güneş bana doğsa

Her mutluluk beni bulsa

Doğan güneş bana doğsa

Her mutluluk beni bulsa

Bütün dünya benim olsa

Sensiz hayat yaşanmıyor

Bütün dünya benim olsa

Sensiz hayat yaşanmıyor

Yaşanmıyor, yaşanmıyor

Sensiz hayat yaşanmıyor

Ben bedenim, ruhum sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor

Ben toprağım, suyum sensin

Ben yaprağım, dalım sensin

Ben toprağım, suyum sensin

Ben yaprağım, dalım sensin

İlkbaharım, yazım sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor

İlkbaharım, yazım sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor

Yaşanmıyor, yaşanmıyor

Sensiz hayat yaşanmıyor

Ben bedenim, ruhum sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor

Yaşanmıyor, yaşanmıyor

Sensiz hayat yaşanmıyor

Ben bedenim, ruhum sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor

Yaşanmıyor, yaşanmıyor

Sensiz hayat yaşanmıyor

Ben bedenim, ruhum sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor

Yaşanmıyor, yaşanmıyor

Sensiz hayat yaşanmıyor

Ben bedenim, ruhum sensin

Sensiz hayat yaşanmıyor




Gitmek istediğini gözlerime bak da söyle

Öyle kolay değil silmek bir kalemde

Yalanlara bürünme seni senden iyi bilirim

Ele veriyor ellerin soğuk ve tedirgin

Diline düşmüş ayrılığın adı

Yüreğim can çekişiyor kırık kolu kanadı

Elimden bir şey gelmiyor artık

Tuttu yine tuttu yine kaderimin inadı

Olsun tanrım sen dert verme gülüme

O yaşasın ben giderim ölüme

Kaybetmeye alışkınım nasılsa

Bir şekilde anlatırım gönlüme

Olsun tanrım sen dert verme gülüme

O yaşasın ben giderim ölüme

Kaybetmeye alışkınım nasılsa

Bir şekilde anlatırım gönlüme

Diline düşmüş ayrılığın adı

Yüreğim can çekişiyor kırık kolu kanadı

Elimden bir şey gelmiyor artık

Tuttu yine tuttu yine kaderimin inadı

Olsun tanrım sen dert verme gülüme

O yaşasın ben giderim ölüme

Kaybetmeye alışkınım nasılsa

Bir şekilde anlatırım gönlüme

Olsun tanrım sen dert verme gülüme

O yaşasın ben giderim ölüme

Kaybetmeye alışkınım nasılsa

Bir şekilde anlatırım gönlüme

Olsun tanrım sen dert verme gülüme

O yaşasın ben giderim ölüme

Kaybetmeye alışkınım nasılsa

Bir şekilde anlatırım...

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar