Print Friendly and PDF

Şeyh Şerafettin Dağıstani Hazretlerinin Kerameti..."Onlar iman etmezler"





 a b c Buna da tarihi bir bak anlatayım 

sana Buyurun Usta Müslümanlar Kur'an'da 

her hakikat vardır diyorlar ya İngilizce 

baktığım takılmış Sayısal'ın Paşa 

sadrazam Kent gel Meşrutiyet Neredesin 

de sağdan Başbakan demek hükümette 

bugünkü Milliyet onu aldı İngilizce Pro 

mantı bir masa ateşin oraya geldi işini 

gördükten sonra Sait Halim Paşa 

takılıyor sorabilirmiyim bilgili bir 

adamsın Zahit halimi de İslamcı yazar 

olarak gösterenler de var 

abone ol 

de hayır dedim ki bunun Siz Müslümanlar 

iddia ediyorsunuz ki her kurumda var ama 

biz bulup çıkarmadan Siz bir şey 

Kur'an'dan bulamıyorsun Bu nasıl var 

bizde nebel Kur'an'dan bir şey 

çıkarsanız dedi ki ben Hoca değilim bu 

hoca su al sana parlamentodan birini 

Çağırayım dedi O zaman parlante 

Sultanahmet'te ilk bağlamanın Sarız bir 

hoca Bursa nüfusu birini çağırır o 

kendine göre cevap veriyor ama ikna 

olmuyor bunun üzerine Sait Halim Paşa 

diyor ki kocaya sen modamaisa demedin 

ama hepimiz biliyoruz ki o 

bu isim fiil Peki da bunun cevabı olması 

lazım bağlamam lazım hocaları sen 

tanırsın senden daha Bilmiyor musun onu 

bul da toplayalım O diyor ki biliyorum 

diyor o zaman İngilizce promosyon 

diyorlar ki yarın teşvik edebilir 

misiniz olacağı temin edilir Hadi adam 

gibi adam Bursa'ya gider gelirken o 

zaman Reşadiye Köyü de padişah 

düşmanlığından Cumhuriyet bunu güneyköy 

yaptı Bursa'nın adı idare Hüdavendigar 

birinci atılır Bursa merkez kaldırdılar 

Bilecik Ertuğrul Gazi 

bu olmadı Padişahı Osman Gazi'nin babası 

kaldırdılar bilezik merkezin adıydı 

Bekir bin yıllık Ben oldu şimdi Güney 

köyü köy Sultan ı 

bu Bursa mebusu gidip gelirken onu 

varmış bunun değil mi bu İngilizce oraya 

gitti anlattığım meseleyi ne cevap 

vermeliydim dedi dedim ki ben sana bunun 

cevabını anlatırım ama adamın kafasına 

başka bir vardır Onu sonra gene ya 

kalırsın Sen burada kal yarın sabah biz 

orayı beraber gidelim Onu Tekirdağlı 

koydu ama bu Şerafettin şimdi bak bu 

Şeyh Şerafettin ile birlikte yunan'a 

karşı mücadele etmiş Yalova Yunan 

işgaline geçince Adapazarı'nda Mustafa 

Kemal'in imzasıyla Meclis kararıyla 

kendisine ve Bir tn150 dönüm yer vermiş 

orada mücadelesi benim tartılacak 

görebilirler 

bu mücadeleyi milliyedeki hizmetleri 

saplat eden diyor yani böyle dönüşmüş 

Allah müritleriyle Ama Menemen'de 

hapsedilmiş 

ne alakası olmayan bir işlem dolayı 

bunlar geliyorlar Baba ağlıyor İngiliz 

de çağırıyorlar İngiliz soruyor bak 

Kuranı Kerim'de bütün fiyatları ne olur 

bu Ama bunlar delalet yetkiyle bir 

sarahat yetil olsaydı insanlar İnanmaz 

oyun telefon biliniyordu yeşil telefonu 

bugünkü gibi bir aletler buradan 

konuşacaksın sizin Sultan duyulacak 

desen insanlar Olmaz Böyle Şey that bak 

Kur'an'ın namazla olacağı itirazı yoktur 

ahlaklı davranmaya aklım olmuş 

Bu ikinci sebep de sahip dinler tarif 

edilmiş zararı kitapla kulağınıza 

belirlenebilir bir muhteva ile taklit 

edilmek için hem bütün hakikat 

bulunmuştur hem de bunlar rahat niyetin 

olsaydı 6666 ayet olmaz yüzlerce olurdu 

yazılı yaygın olmadığı bir zamanda 

zamanımıza kadar doğru gelemezdi 

ezberlenmesi direkt ama Allah'ın 

kıyamete kadar o 

ya olur mu öyle şey dedi ama söylemeye 

müsaade yoktur Çünkü İslam hakikatlerin 

sayram el sayesinde ortaya çıkmasını 

Tamam Veysel insan çalıştığının 

karşılığını başka bir şey bu ya 

ve Ağabey cezalandırmıştır şey kendisini 

bu sırdır Dur dur elinden bu selahiyet 

aldım yani sen şimdi kıyamete kadar 

olacak olanları Kuran'a bakarak 

söyleyebilir misin dedi çünkü ben de 

onlardan biriyim ilim-der usul sahibim 

İşte bu gurur değildir gerekli bırak 

nasıl Sen beni ilk defa görüyorsunuz 

dedi sen 

o anladı Şu mu Evet İngilizce isimlerini 

saydı onun babasının adı bu mu onun 

babasının adını dur dedi buradan Ben de 

bilmiyorum ne söylersen söyle de sen 

nereden bildin dedi dedi ki ben sadece 

onu bilmem ben senden ne kadar gelecek 

Adam Olmaz Böyle Şey Edirne Anladım var 

İkisi de evli ondan şu torunum var dedi 

Bir dakika Paşa dedi ben bir hoca 

istedim Sen bana bir sihirbaz getirdin 

[Müzik] 

onlar iman etmezler 

bir damla yumeno atan Allahu Allah 

kulubihim Valla seveyim var tasarımı ve 

azabın elim Allah Onların kalplerini 

mühürlemiştir gözlerinin kör etmiştir 

kulaklarda sağırdır bu kadar sırrıdır 

Burası sonra konuşuruz Ama adam hidayete 

imana gelecek yerde de sen bana bir 

sihirbaz getirdi 

 - Generated with https://kome.ai

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar