Print Friendly and PDF

Cânâne... Cânâne

 



Bir nev-civâne civâne,

Ganî bir ehl-i dil yaza,

Arzım cânâne, cânâne.


Gam elinden gidem dâd'e,

Derdim var hadden ziyâde,

Yalvarırım ver bir bâde,

Pîri mügâne, mügâne.


Cûdâ düştüm ellerinden,

Kesmedim göz yollarından,

Zülf-ü Leylâ tellerinden,

Oldum dîvâne, dîvâne.


Bilmezem ki ol Kerem-kâr,

Affeder mi günâhım var?

O'na yalvarırım zâre zâr,

Her dem yelmâne, yelmâne.


Ciğerimdir yâre yâre,

Yüreğimdir pâre pâre,

Sabâ yalvara yalvara,

Söyle cânâne, cânâne.


Öptüm pîrimin destini,

İçtim câm-ı elestini,

Çektim bâdenin mestini,

Ciğergâhım kâne, kâne.


Kurdum ülfetin binâsın,

Yıktım dünyânın esâsın,

Nigârî aşkın sahrâsın,

Gezdim merdâne, merdâne.

SEYYİD MİR HAMZA NİGARİ

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar