Print Friendly and PDF

Ellim Beşime Tutundu


Sevgiliye...





İnsanın hayatında bazı gördüğü şeyler çok geç gelir mi…gelirmiş.





Çok yıllar unutulduğumdan, hatırlanmak ve ilk defa, biraz garip
oluyor…





Kim hatırlanmayı istemez ki…





Hayatın içinde… sevilmek ne güzel…senin tarafından…varlığına
bin şükür iyi ki varsın





Bugüne kadar duyduğum en güzel şarkı sendin





Elinden içtiğim en hoş kokulu çayım.





Tatlım ki içimdeki aşkın mumunu yakmış üfürmeye kıyamacak
kadar güzel





Kesilen parçam gibi içimde kattım seni ben





Sen benim, ben seninim kadar yakınken hayran bakan
meleklerimiz vardı kalbimize bakan…





Dedikodumuzu ettiler galiba semada…kıskanmazlar inşaallah





Teşekkürler hayat





Temiz bir sevgiye layık birileri var…tertemiz…pak.





Gözlerim artık uyuyun.





Ölebilirim diyecek kadar mutluyum.





Daha ötesi yok onun…





Beni kim ister bilemem ama benim tek istediğim sensin…





Vücudumda bir bardak sonunda kalan damla kadar bile olsa…bende
bir gerçeğin var…





Teşekkürler…


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar