Print Friendly and PDF

Günahı Benim



Kalbim, kanım, ruhum, sevgilim…
Söz vermiştik günahta ve sevapta beraberiz, diye. Ve karar vermiştik hayatımızda ilk defa… buluşacaktık… beraber tadacaktık sevgimizi. Hayallerimiz... otağımızda birlikte oyunlar oynayacaktık.
Sonra ne oldu?
Kurallar, akla nerden geldilerse…kara bulutlar gibi günümüze gecemize karıştılar.
Sen ağladın, bense şaşkın…bitkin kaldım.
Kederliyim, nedeni, senin içinin acısı...
Büyük bir korkuyla doldurdu kalbimi. Üzüldüm.
...
Biliyor musun, isteyipte yapamadığım ne çok şey var?
Olmuyor olmasına… çözümü de yok. Belki unutmak… bir de uyku.
Sığındığım karam.
Ağlamaktan başka ne yapabildim bizi kurtarabilmek adına.
Ve sen üzgün.
Unutur muyum seni ben.. hani düşmüştüm ihtiyacım vardı.
Ve sen gelmiş…beni bir sen anlamıştın halimi.
Böyleyken...nerede benim umudum?
Sende elimden tutmasan.
Biliyorum bu hayat bize izin vermiyor … hiçbir şey de yapmıyoruz..
Bende seninde beklediğin gibi sonun gelmesini bekliyorum … Nefsimin soluk aldığı tek mabed senin koynun.
Bağrına beni basacaksın biliyorumda, korkuyorum, gönlünümüzü karartan kaderden.
Göz bebeklerime kurban olayım. Ağlamaktan kanlar içinde, gözlerim yandı yakıldı.
Şimdi bir denizin kıyısında duruyorum… şaşkınım.
Burası çöl yurdu nerden çıktı ki bu… yoksa ağladığımız göz yaşlarımdan mı doğdu? Anlayabilsem.
Beni çok sevdin düştün yerlere …Allah beni affetsin, bunun günah varsa o benim.
Güzel Meleğim…


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar