Print Friendly and PDF

Yüzüme Tebessümler Kondurdu






Sonsuz sevdam…
Nasılsın diyemem, nasılız desem daha iyi olur.
Üzüldüğünü bildiğimden benim üzüntümde katlandı istemeyerek.
Söylediğin hususu üzerine alman benim demeni hiç bir şekilde kabul edemem. Seni anlıyorum aynı şeyleri aklımızdan geçirebiliriz. Bu çok normal. Kabullenemiyorum.
Üzme artık kendini. Biz zamanla bu konuyu çözeriz…daha iyi oluruz bilirim. Ancak sen sakin olmalısın.
Kendimi çok yorgun hissediyorum.
Hayatımda seni tanımak benim için bir şans…seni sevmekse ölmeden cennete girmek gibi.
Unutma…her şey geçer…bizim sevdamız ebedi kalacak.
Aslında üzüntü insanı yıkmıyor. Belki kaybetmek korkusu…şu an varsın ve beraberiz…Ancak şu yaşananlardan sonra, seni beni sevdiğinden çok daha fazla seviyorum. İyi ki varsın.
Ah…benim gizli sığınağım…gölgesinde dinlendiğim asırlık çınarım…zirvesinde huzur bulduğum yüce dağım…ırmaklarında serinlediğim yemyeşil ormanım… koruyanım… sahiplenenim…merhamet ve sevgiyle sıcacık kucaklayan sevdiğim. Kalbimdeki titreyen vuruşlar kulağıma hep senin ismini anıyorlar.
Yüzünün değdiği yastığı Kâbe'ye örtü yapar secde ederim. Dokunduğun her şey bu kadar kutsaldır benim için. Bedenime elin değmiş olsaydı onun kazandığı değeri sana anlatırken yaşadığım duygu selinin çok büyük bir zevk olduğuna dilimdeki kelimeler kafi gelmez olurdu.
Sevgilim…sevgimizi melekler bile kıskandı…düşün daha kimler kıskanmaz ki. Yıllar yılı Tanrıya misafir olmak isterdim. O da sarılmak ve yüzünü girmek istediğim de, sana bakmamı işaret etti.
“Ona bak, o benim”, “Onu düşün…o benim”, “ Onu an, o benim” dedi.
Sevdiğim, canımı al desem, ne olur…biliyorum. Sen “gel” dersin. Zaman ve mekansızlık içinde ikimizin olduğu yere…kimselere yer bırakmadan.
Kokunu duymak, teninde eriyip akmak…
Seni sevmek kelimelerle bu kadar güzel…bir de beraberliğimiz hayal edilmez..değil mi?
Ne olursa olsun bu denli acılarım beni sana kul ediyor, mutluluğum ayyuka çıkıyor.
Senden bir uykum için ayrılıyorum, onu da yine seninle beraber olmak ve sevişmek için
Aşkım
Yüzüme tebessümler kondurduğun için teşekkür ederim Yüreğim ruhum ve bana dair ne varsa hepsi senin…
Seni seviyorum.
Daima seveceğim.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar