Print Friendly and PDF

Kalbim Eridi



Hiç beklenmedik bir şekilde (hiç böyle bir şey düşlememiştim) gözlerim açıldı ve yaşamımda ilk kez gerçekliğin sarhoş edici güzelliğini... sözcüklerle anlatılamaz neşeliliğini, güzelliğini ve anlamını yakalamıştım.
... Yeni hiçbir şey görmedim ama bütün sıradan şeyleri - onların gerçek ışığı olduğuna inandığım - tansık niteliğinde yeni bir ışıkla gördüm. Yaşamın bütününün ne kadar baştan çıkarıcı bir güzellik ve neşeye sahip olduğunu, bana ait sözcüklerle betimlenemez olduğunu ... gördüm.
Bu verandanın karşı tarafından geçen her insan, uçan her serçe, esen yelle sallanan her dal baştan çıkarıcı bir yaşam güzelliği, neşeliliği, anlamlılığı ve sarhoşluğu esrimesine tutulmuş ve bu bütünün bir parçası olmuştu. ...
Ben her zaman orada olan gerçek güzelliği gördüm.
... Kalbim, aşk ve zevk ile kendimden geçerken benden eriyip gitti. ... Yaşamımın bütün gri günleri arasından bir kez daha gerçekliğin kalbine indim; hakikati gördüm.  

Margaret Prescott Montague, Twenty Minutes of Reality. 17-18 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar