Print Friendly and PDF

Geçmesin Günümüz Sevgilim Yasla





Herkes Gitti Yalnız Kaldım Meyhânede

Refik Fersan-Segah Şarkı

Herkes gitti yalnız kaldım meyhânede
Gözyaşlarımı içtim son peymânede
Bu kalp durdu dün gece vîrânhânede
Gazeli:
Derd-i aşka müptelâyım, kimden imdât istesem
(gönül ey ey)
Meskenim meyhâne şimdi, kurtar Allâhım beni
(gönül ey)
Herkes gitti yalnız kaldım meyhânede
Gözyaşlarımı içtim son peymânede


Geçmesin Günümüz Sevgilim Yasla




Geçmesin günümüz sevgilim yasla
O güzel başını göğsüme yasla
Birleşebilir mi âh aşk ihtirasla
O güzel başını göğsüme yasla

Elâ gözlerinde menevişler var
Kor gibi dudaklar ve kızıl saçlar
Okşasam usanmam mahşere kadar
O güzel başını göğsüme yasla

Beste: Alâeddin Yavaşça
Güfte: Şerafettin Aydınlık
Makâm: Kûrdîli hicazkâr
Usûl: Düyek
Form: Şarkı

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar