Print Friendly and PDF

Belis



İsim: Aşkın ilk meyvesi. 2. Fevkalade, çok güzel 3. Bakınız Beliz (İşaret, im, iz).


İlk Ve Son Günahım

.
Beni İsrail melikesi Belis'eye
Mahşerde suçum vurma yüzüme,
Seni aşk ödüne ben attım Belis.
İnandın, aldandın tatlı sözüme,
Sunduğum ağıya bal kattım Belis.

Kapında günlerce intizarıma,
Güvendin, acıdın ah ü zarıma,
Ölürsem yazılsın bu mezarıma,
Suçsuzdun ben seni aldattım Belis.

Sevginle doludur içerim dedin,
Dinimden, kocamdan geçerim dedin,
Seninçün ağılar içerim dedin,
Bahtını elimle kararttım Belis.

Gönlünü düşürdüm aşk deryasına,
Sonunda uğrattım hicran yasına,
Benzedin Yusuf'un Zeliha’sına,
Mısır çöllerini boylattım Belis.

Sen gittin Zeki’nin gülmedi yüzü,
Her zaman içinden ağladı gözü,
Bağışla suçumu yanıktır özü,
Derdinle ömrümü yıprattım Belis.
Çiftçi Zeki Savcı
Beşgöz, 15.7.1941


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar