Print Friendly and PDF

Kilitle


Biricik sevgilim!
Bülbül dilin, serçe kalbinle
Gönlümü alırken ne sevecendin
Kendimi kaybettiğim günlerimde de
Sakla hemi…
Hayır hayır…kilitle sen beni
İtiraza değmez inancımla
Solmuş kalbimi
Mahzeninde aç susuz
Derin sevdama düğümle…
Ahh…içimde kırıklardan sağlam yer kalmadı
Çakabilirsin incecik bir çivi tutmaz bedenime
Acısını çekmem tek ses bile vermem

Sevgi ve yapraklı gül kalplim
Gözlerim bulanıyor
Yine de senin tarafındayım
Senin için diller dökmez miyim
Ne çok canım yansa
Dikenlerle dişlenmiş başım
Sızlanarak açılan ellerime
Suskun dil yakışmıyor
Seni düşünen değişmez kaderime
Esintin değsin
İnsafsızlığı kucaklamadan
Yeni doğmuş bir  bebek gibi
Sar sen beni…
Söz verdim tuttum yeminimi
Kavuşmak mı, nerede
Sebepsiz yarınlara kalıyor
Düşlerim, gözyaşlarım,
Usandığım bu garip halim
Hepsi aşk için değil miydi

Göm çürümüşlüğümü
Kokuşmuşluğum dağılmadan
Üstüme taşlar at, yığ, diri diri
En güzeli ey sevgilim
Seni bilmem ama
Ölmek zamanım benim

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar