Print Friendly and PDF

Ben Sade Sana Yenilmek İçin Gönderildim



 


Herkes bu meydana bir zafer için gelir;


ben ise sade sana yenilmek için geldim.


Bu dünyada herkesin bir iddiası vardır;


benim ise senin fermanından başka bir icazetim yok.


Amma bunu kimsece anlatamıyorum;


kimsede bunu bilmeye istek yok.


Düşüncenin eteği, gözle görülür kıymetlere bağlı kaldıkça,


insan oğlu, aşkın kudret ve tasarrufu fezalarında olup bitenleri nasıl tecessüs edebilir?


Desem ki: Ben ortada bir sebepten başka şey değilim. Buna kimi, nasıl inandırabilirim?



 Amma şuna inanın, şunu bilin ki, herkesin bir zafer için geldiği bu meydana, ben sade ona yenilmek için gönderildim.


Yusufcuk /Sâmiha AYVERDİ



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar