Print Friendly and PDF

Beni Kınama


 


Yoldaşım!


inan bana ki sana içimi göstermek istemiyorum.


Eğer boş bulunup bazı bazı bu işi yapıyorsam,


gene inan ki,


tek penceresinde ışık olan bir ev gibi,


 esrar karanlıklarının ortasındaki bu tek ışık damlası,


 gönlüm çatısının ancak bir köşeciğini aydınlatır.


Eğer gene boş bulunup sana bir selâm,


bir söz armağanı gönderiyorsam,


bu selâmın, bu haberin,


suya aksini bırakmış bir  ağacın hikâyesinden hiç farkı yoktur.


Nasıl o akiste ağacın her çizgisi mevcud,


fakat ruhu gaibse,


benim de sana gösterdiğim lafz ve haberde,


içimin ancak bir gölgesinden,


bir resminden başka şey yoktur. .


Ama ağacı,


gölgesini suya saldığı için nasıl ayıplamıyorsan,


beni de, sana ister istemez,


içimden haberler verdiğim için hoş gör;


kınama!


Yusufcuk /Sâmiha AYVERDİ


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar