Print Friendly and PDF

Nerelerdeydin


Ah Ne acılar çektim ben tüm hayatımda

Can kırıkları vardı tüm yollarımda

Buruk bir şarap gibiydi yalnızlığım

Bu zamana kadar sen nerelerdeydin 

Sen Bir anda çıktın karşıma 

Ne yaptın ki bana böyle 

Bir kor gibi beni yaktın 

Bu kadar zaman nerelerdeydin 

İnan ki sensiz yapamıyorum

Ne oldu bana hiç bilemiyorum

Seni görünce dayanamıyorum

Arzularıma dur diyemiyorum 

Sen Kış ortasında yaz gibi geldin

bana Karşılık veremem tertemiz aşkına

 İstemeden de olsa sana elveda 

İlk gençlik yıllarımda nerelerdeydin 

Bak

Gün şimdi bitmek üzere

Uykusuz bir gece daha

 Ve yine yalnızlığım bu kadar zaman 

Nerelerdeydin 

Gece rüyamda sarılıp sana

Öpüp koklayıp sevişiyorum

Daha önceden nerelerdeydin İnan ki çıkmaz bir sokaktayım 

 

Söz-Müzik: Recep Aktuğ


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar