Print Friendly and PDF

Olsaydım

Gökyüzü olsaydım  

     Yüzünde can bulmak isterdim

image

Batan güneşin gökte bıraktığı kızıllığı çalıp  

      Yanaklarında renk olmak isterdim

image

Eğer Şair olsaydım

      Sana şiirler söylerdim


Annesinin göğsünde her şeyi unutmuş
bir çocuk gibi  

      Mutluluğun şiirini okurdum sana 


Her ne varsa sana dair işte
ben o olmak isterdim

       Sadece sana dair  


Anlıyor musun ey yar

       Bu nasıl uçsuz
bucaksız bir sevgidir  


Bir günü senle yaşamak için

        Kalbimden geçenleri duyuyor musun


Ne istersen onu yap, ben gider miyim…

        Tökezleyip dururken geçmişimin karanlık dehlizlerinde  


Bihabermişim yaşamın anlamından.

        Gayrısını biliyorum sensin bana can veren.


Senin için her şeyi
yapmaya razı bu gönül  

         Arşa uzanır bulutlara bile dokunur 


image

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar