Print Friendly and PDF

Sen Bambaşkasın

 


 Dokunmak…hele birde sana dokunmak.

Nasıl bir şey olduğunu hiç merak ettin mi?  

Öyle ya, hissetmezsen, dokunmak  neye yarar ki? 

Şu an da ve her zaman, sana hep dokunmak istiyorum. Bilerek bilmeyerek. Neyse...bir esinti geldiğinde yanımda olduğunu hissederim. Ah ne sarhoşluk ve ne zevk hali. O zaman kendimde ne uyku ve  ne de sakinlik kalır. İçimde bir alev sarar baştan başa beni…

Canım benim...sen yine de gel, yoksa hiç rahat değil.

Bunlar bir hayal

Her hayalim teker ölürken soğuk değmiş bahar gibi ölüyor ve içimi acıtıyor.

Yalnızlık derdim mi...ah ne zor bir bilsen…denize düşmüşüm sanıp ruhumu arıyorum.   

Çok düşündüm...sonra anladım ki hiç bir şey elimde değilmiş.

Hiç bir şey. 

Peki elimde değilse...nasıl dayanıyorum bu acılara ve umutsuzluklara.

İnat olsun...ısrar olsun...pes etmek istemiyorum.

Her kıştan sonra baharın geleceğini biliyorsam, sen de bana dokunmaya geleceksin.

Seninle olacak anlarımın tadını düşümde yaşasamda tarif etmem imkânsız. Ancak bir an içinde bile olsa   yakın olmanı çok istiyorum. Nedensiz.

Benim dayanılmaz hislerimin yoğunluğuna aldırma. Neticede her şeye razı olmuş olarak düşüyorum, ama bu sırf senin için…

Ne olacak, kimler ne diyecek umurumda değil. Önemli olan senin duyumsadığın şeyler, onlar beni daha etkiliyor. Benim hislerimle bile benzeşmediği kesin. İşte sen bana uzanınca ve hissedince ne çok ağlıyorum. İspata gerek bırakmadan duyularımı vücudum saklayamıyor, şırıl şırıl ağlıyorum

Ben senin için seçilmiş olmalıyım, sende beni seçmen bir rastlantı sonucu değil.

Yoksa bu aşk mı?  

O zaman aşk bize verilmiş olmalı. Aşk acılar çocuğu. ancak biliyorum ki… sen beni incitmezsin. Bu nedenledir ki, sana güveniyorum.   Artık kendini göstermelisin bana. Sonra aramızda ki  mesafe neden var, bizi karşılaştıran Tanrı' ise, bizden  ne istiyor ki? 

Düştüysem, düşürüldüysem...seni seviyorsam benim için bu önemli. Senin için herşeyden düşebilirim…

Varlığımdan vazgeçebilirim. Bu hemen ancak sadece senin için olacak.

Tekrar...Tekrar

Ey Sevgili

Uzaklardan gelenim. Sana dokunmak   ve seni hissetmek istiyorum. Şu an bir kez elini tutabilmemin anlamını çok hoş bir duygu biliyor musun?  

O ne...bir terslik?

Neden solmuş hayal gibi her şey.

Bunların hiç olmadığını düşünmek, çok  korkunç. Yine de senin beni sevdiğini bilmek her şeye değer…saçını bir kez koklamak   bir tek öpücüğünü,   elinin bir kez dokunuşunu…inan ki sonsuzluğa tercih ederim.   Hepsi olmasa da bunlardan tek birine bile razı gelirdim

Ah sen çok güzelsin…çok güzel

Tanrım sana aşık olmaz mı…melekler seni kıskanmaz mı?

Sen bambaşkasın…hala da öyle...benim içimsin.


İsmail Hakkı Altuntaş

 


Dinlediğim en güzel şarkılardasın

En güzel gülüşlerde bakışlardasın

Sen kalbimin sahibi kara sevdamsın

Kimseye benzemez sen bambaşkasın

 

Her halin öyle güzel hep sıcacıksın

İçimde yaşıyorsun benim aşkımsın

 

Seni sorsalar bana anlatılmazsın

Kimseye benzemez sen bambaşkasın

 

Sen her mevsim güneşsin çiçeksin dalsın

Gönlümün tek muradı büyük aşkımsın

Dilimden hiç düşmeyen en son şarkımsın

Kimseye benzemez sen bambaşkasın,


 


Sensizliğe söylendi bütün şarkılar

Yoksun diye ağlayıp esti rüzgârlar

Nerede o sevgiler o mutluluklar

Özledim çok özledim gel yağmur gözlüm

 

Bir gün biter diyorlar bu ayrılıklar

Kaç bahardır beklerim geçiyor yıllar

Kirpiğimin ucundan düştü damlalar

Özledim çok özledim gel yağmur gözlüm.

 



Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım

Unutma beni, unutama beni

Gözünden damlayamayan göz yaşın olayım

Unutma beni, unutama beni

 

Gölgen gibi adım adım

Her solukta benim adım

Ben nasıl ki unutmadım

Sen de unutma beni, unutama beni

 

Bitmek bilmez kapkaranlık geceler boyunca

Unutma beni, unutama beni

Ayrılığın acısını kalbinde duyunca

Unutma beni, unutama beni

 

Sevişirken, öpüşürken

Yapayalnız dolaşırken

Unutmaya çalışırken

Unutama beni, unutama beni


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar