Print Friendly and PDF

Ya Bana Yaz Sevdiğimi Tanrım




 Onun olmaya hakkım yok

Sevda yolum taşla dolu

Onsuz olmama imkân yok






Yok mu bunun orta yolu, tanrım

Bir yaşadım, bin ödedim

Bitmiyor sevda nöbetim

Hem yanımda, hem hasretim

Yok mu bunun orta yolu, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Sevdim, sevildim suç oldu

Sevgisiz hayat düş oldu

Hem geç oldu, hem güç oldu

Yok mu bunun orta yolu, tanrım

Bir yaşadım, bin ödedim

Bitmiyor sevda nöbetim

Hem yanımda, hem hasretim

Yok mu bunun orta yolu, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım, tanrım

Ya söküp al yüreğimi tanrım, tanrım

Ya bana yaz sevdiğimi tanrım

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar