Print Friendly and PDF

با عشق-with love-Aşk ile


با عشق

دوستت دارم
صاحب رویاهای من
یک روز شیرین برای کسانی که شما را دوست دارند
با اراده
دیدم که خیلی نزدیک شما هستم.
نمی دانم امشب چطور..
خیلی دوستت دارم
دیوانه نیست
برده!
من همه چیز را دوست دارم
مثل ما
اما درد من خیلی زیاد است
من نمی خواهم به شادی بروم.
نمی توانم بگذارم کسی رنج بکشد.
اما سرنوشت من برای من مناسب نبود.
و یک عمر از شما دور است
دشوار
این هیچ ربطی به آینده من ندارد.
سرنوشت گناهکار است.
هیچ کس نباید برای من بمیرد.
اگر اول اجازه بدید برم
من به این اولویت نیاز دارم
زندگی بدون تو همیشه بدترین چیز است.
ساده تر از گفتن است. من متاسفم.
من بدون تو خوشحال نیستم
در داخل و خارج ، همه کار نمی کنند.
اما هیچ چیز خوبی در مورد من وجود ندارد.
گرداب ... من مثل زباله هستم
نتونستم راه حلی پیدا کنم
شبکه ها از طریق پنجره شیشه ای
آنچه را گم کردم نوشتم.
امشب حذف شد.
شما نمی توانید روز او را ببینید
نمی خواستم توی آب بنویسم.
زیرا هنگام نوشیدن ناپدید می شود.
البته سرنوشت تغییر نخواهد کرد
و اگر مداخله امکان پذیر نیست
بله.
و من با شما نیستم
اگر می دانستم چه می دانستم
من باید زندگی کنم
من نمی خواهم حذف شود.
چون ...
بدون تو زندگی وجود ندارد.
آیا این غم انگیزترین بخش ترک است؟
فکر می کنم زندگی خوب با افراد خوب خوب است.
اگر جنایتکاران اطراف ما بودند ،
این یک تصمیم ساده است. البته من می خواهم
متاسفم
بله در عشق ، بله ، عشق
من کاملاً گم شده ام
خدا اشتباه نمی کند.
چرا او می خواهد من شما را ترک کنم؟
آیا این بهتر خواهد شد؟
من بارها همان سرنوشت ناشناخته را تجربه کرده ام.
من هیچ اعتراضی ندارم اما
چرا دوباره این اتفاق می افتد؟
در دنیای ناشناخته فقط دو نفر از ما وجود دارد.
چه کسی به زندگی اهمیت می دهد؟
چه کسی شما را دوست دارد
سوراخ در من بزرگ است. نه به این دلیل که او می تواند آن را اداره کند.
نمی توانم برگردم و تمام کنم.
یا ناپدید می شوم یا می میرم.
خدای عزیز ، شما در این نوع چرخه می خواهید چه کاری انجام دهید؟
من از شما می پرسم آنچه می خواهید ، باید پاسخ دهید.
شما همیشه ساکت هستید
من اهمیتی ندارم گرم یا سرد باشد ، اما آب شیرین به من بدهید.
قلب من اکنون سنگ است
هیچ ارزشی ندارد
منو نگه دار
گم شده ام؟
خدايا ، به من گوش کن
من تمام شب با شما بوده ام. داشتم با تو صحبت می کردم
نظرت چیه؟
دوباره به همان مکان آمدم.
مثل جامد یخ زده.

***

with love


I love you
Owner of my dreams
A sweet day for those who love you
By will
I saw that I was very close to you.
I don't know how tonight ..
I love you so much
Not crazy
a slave!
I like everything
Like us
But my pain is too much
I don't want to go to happiness.
I can't let anyone suffer.
But my fate was not right for me.
And a lifetime is far from you
Tough
It has nothing to do with my future.
Destiny is sinful.
No one should die for me.
If you let me go first
I need this priority
Life without you is always the worst thing.
It's easier said than done. I am sorry.
I'm not happy without you
In and out, not everyone works.
But there is nothing good about me.
Whirlpool ... I'm like garbage
I couldn't find a solution
Networks through the glass window
I wrote what I was missing.
Deleted tonight.
You can't see her day
I didn't want to write in the water.
Because it disappears while drinking.
Of course fate will not change
And if intervention is not possible
Yes.
And I'm not with you
If I knew what I knew
I have to live
I don't want to be deleted.
Because ...
Without you there is no life.
Is this the saddest part of leaving?
I think a good life with good people is good.
If the criminals were around us,
It's a simple decision. Of course I want to
I'm sorry
Yes in love, yes, love
I'm totally lost
God is not wrong.
Why does he want me to leave you?
Will this get better?
I have experienced the same unknown destiny many times.
I have no objection but
Why is this happening again?
In the unknown world there are only two of us.
Who cares about life?
Who Loves You
The hole in me is big. Not because he can handle it.
I can't go back and finish.
Either I disappear or I die.
Dear God, what do you want to do in this kind of cycle?
I ask you what you want, you must answer.
You are always silent
I don't care if it's hot or cold, but give me fresh water.
My heart is now a stone
It has no value
Hold me
I'm lost?
God, listen to me
I've been with you all night. I was talking to you
What do you think
I came to the same place again.
Like a frozen solid.
***

Aşk ile

Ben seni seviyorum
Hayallerimin sahibi
Seni sevenler için tatlı bir gün
İsteklice
Sana çok yakın olduğumu gördüm.
Bu gece nasıl olduğunu bilmiyorum ..
Ben seni çok seviyorum
Deli değil
Köle gibi!
Her şeyi seviyorum
Bizim gibi
Ama acım çok fazla
Mutluluğa gitmek istemiyorum.
Kimsenin acı çekmesine izin veremem.
Ama kaderim benim için doğru değildi.
Ve bir ömür senden uzakta yaşamak
zor
Geleceğimle ilgisi yok.
Kader günahkar.
Kimse benim için ölmemeli.
Önce gitmeme izin verirsen
Bu önceliğe ihtiyacım var
Sensiz yaşam her zaman en kötü şeydir.
Söylemesi yapmaktan daha kolay. Üzgünüm.
Sensiz mutlu değilim
Giriş ve çıkış, herkes için olmaz mı.
Ama benim hakkımda iyi bir şey yok.
Girdap ... çöp gibiyim
Bir çözüm bulamadım
Cam pencereden ağlar
Ne kaybettiğimi yazdım.
Bu gece silindi.
Onun gününü göremezsin
Suya yazmak istemedim.
Çünkü içtiğinizde kaybolur.
Tabii ki kader değişmeyecek
Ve müdahale mümkün değilse
Evet.
Ve seninle değilim
Ne bildiğimi bir bilseydim
Yaşamak zorundayım
Silinmek istemiyorum.
Çünkü ...
Sensiz hayat yok.
Bu ayrılmanın en üzücü yanı mı?
İyi insanlarla iyi bir yaşamın iyi olduğunu düşünüyorum.
Suçlular etrafımızda olsaydı,
Bu basit bir karar. Tabii ki istiyorum
Özür dilerim
Evet aşık, evet  aşk
Tamamen kayboldum
Tanrı hatalı değil.
Neden seni terk etmemi istiyor?
Bu daha iyi olacak mı?
Aynı bilinmeyen kaderi defalarca yaşadım.
İtirazım yok ama
Bu neden tekrar oluyor?
Bilinmeyen dünyada sadece ikimiz var.
Hayata kim önem verir?
Seni kim seviyor
İçimdeki delik büyük. Onun üstesinden gelebileceği için değil.
Geri dönüp bitiremem.
Ya yok olurum ya da ölürüm.
Sevgili Tanrım, bu tür bir döngüde ne yapmak istiyorsun?
Sana ne istediğini soruyorum, cevap vermelisin.
Sen daima sessizsin
Sıcak mı soğuk mu umurumda değil ama bana tatlı su ver.
Kalbim şimdi bir taş
Değeri yok
Tut beni
Kaybettim mi?
Tanrım, dinle beni
Bütün gece seninleydim. Seninle konuşuyordum
Sen ne düşünüyorsun?
Yine aynı yere geldim.
Donmuş bir katı gibi.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar