Print Friendly and PDF

Neden-siz

 




Bir sessizlikteyim

Hatıralarımın sızlanmasından

Rüyalarım dağıldı

Gülüşlerim saçmalık

Çığlıklar kayboldu

Zorla değil

Kaprislerinin yankılarına

Bakmadın

Gerçeğinde kalbimi öldürmüştün

Bazı çılgınlıklarım çocukluklarım var 

Hangisi sana dokundu ki

Bir üzüntümün acısını değdirmedim

Adını kazımıştın

Hala göğsümde

Bana işkence ediyor

bende vefalı ol boş ver

Ve aşkında sabit kal

İle teselli oluyorum

Bir çok eziyetler gördüm

Bu bir başka benim için

Özlemin gözlerime geldi mi

Gökyüzünden daha sessizim

Ama kalbimin odaları arasında kayıp oldun

Ben sana kimseye vermediğimi vermiştim

Kalbimin ortasında ne kadar güvenli idin

Şu an anıların soğukluğunu çok hissetsem de

Sonsuz rüyam

Yaram büyüyor ve kan yudumluyorum

Şiirlerin içinde eritmeden seni anıyorum

Beyhude yanılsamalara bakmam

Değerli denen neler varsa

Ben aşkımı satmam

Hayallerim kırılsın

Kaybeden olayım

Sorun mu

Sen farklısın

Ben de farklıyım

Kimsede olmayacak kadar

Ve inadına ben seni unutamam

Ne zaman kalbimden bir yanık kokusu gelse

Yanan küllerin ortasında

Yeniden dirildiğini görüyorum

Akıl sınırlarımı aşan tatlı aşkım

Bazı şeyler hiç olmasaydı

Ancak oluyor…nedensiz

Nedenli

İsmail Hakkı Altuntaş


 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar