Print Friendly and PDF

Saklı Cennetim

 


 

Gönlü cennet…her hali tatlı sevdiğim

Cennetine beni kabul ettin ya… daha ne isteyebilirim ki?

Ben neydim?

Kuru bir balçık, kaba saba, ele avuca gelmez dikenli hoyrat biri. Biraz da çirkince biri.

Bu yaramaz halimle sadece ocaklara atılacak bir çalı çırpı.

Sen beni…azimle sabırla, şefkatinle yoğurdun.

Tatlı öpücüğünle bendeki öz acımı sildin…içime şekerler kattın.

Kendimi kendime sevdirdin, bırak ki ötekileri, bilsin, bilmesin yahut sevmesin.

İşte ben, senin yanında bir katrecik su, uçan toz tanesi bile olamazken…

Beni aşkın tapınağında sunaklara, mihraplara, eşiklere, sağraklara nakşeyledin.

Kimi bana hayran, kimi bana küfran, kimisi ise hasetten düşman oldu.

Bana değer yükleyenim…

Birçoklarının hayal edemediği yerlere seninle ulaştım.

Şimdi soruyorlar o kim, bu kim diye…

Bense sağır olmuşum, kör olmuşum…aşkımın güzel tatlı dünyasında nefessiz yaşıyorum.

Canıma can katıyorum.

Saklı cennetim benim.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar