Print Friendly and PDF

Ruhun Amacı

 


Her birimiz, kalbimizin derinliklerinde bir yerde kendimize sorular soruyoruz - ben kimim, neden doğdum, bu hayat bana neden verildi, öldükten sonra nereye gideceğim ve bu hayatta ne yapmam gerekiyor?

Her birimiz, ruhumuzun derinliklerinde bir yerde, çok önemli bir şey için doğduğumuzu hissediyoruz. Yalnız, ne yazık ki, hepimiz bu hayattaki gerçek kaderimizi anlayacak ve gerçekleştirecek şekilde hayatı yaşamayı beceremiyoruz.

Ölümden sonra başımıza ne geleceğini bilmeden hayatın gerçek amacını anlamak imkansızdır.

Ünlü hipnoterapist Michael Newton tarafından yazılan Ruhun Kaderi, dünya çapında en çok satan kitap Ruhun Yolculuğu'nda yayınlanan ölümden sonra yaşam üzerine sansasyonel araştırmaların devamıdır.

Bir önceki kitap olan Ruhun Yolculukları gibi, bu kitap da antik çağın teorik icatlarına ve efsanelerine değil, gerçek, bilimsel, pratik deneyime dayanmaktadır.

Bu kitap, her birimizin bu hayattaki yerimizi, ruha maksimum fayda sağlayacak şekilde bulmamıza, gerçek amacımızı sadece hayat denilen kısa bir zaman diliminde değil, sonsuz sonsuzlukta anlamamıza yardımcı olacaktır.

giriş

Biz Kimiz? Neden buradayız? Nereye gidiyoruz? Bu sonsuz soruyu, 1994 yılında Llewellyn tarafından yayınlanan ilk kitabım Ruhun Seyahatleri'nde yanıtlamaya çalıştım . Birçok insan bana bu kitabın içsel benliklerini keşfetmelerine yardımcı olduğunu söyledi, çünkü daha önce ruh dünyasındaki yaşamı bu kadar ayrıntılı bir şekilde anlatan bir kitap okumamışlardı. Ek olarak, içinde sunulan bilgiler, fiziksel ölümden sonra ruhlarının varlığı ve Dünya'ya dönüşlerinin amacı hakkında derin içsel bilgilerini doğruladı ve güçlendirdi.

Kitap mağaza raflarında göründüğü anda ve daha sonra diğer dillere çevrildiğinde, dünyanın her yerinden okuyuculardan kitabın devamı olup olmayacağını soran mektuplar almaya başladım. Uzun süre olumsuz cevap verdim. Uzun yıllar süren araştırmamın materyallerini işlemek kolay değildi ve sonunda ölümsüz yaşamımız hakkında hacimli bir kitap şeklinde sunuldu. Ve Soul Journey'i yazarak zaten çok fazla iş yaptığımı düşündüm.

Journey of the Soul'un girişinde, en başından beri geleneksel bir hipnoterapist olduğumu ve hipnozun metafizik gerilemeler için kullanılması konusunda şüpheci olduğumu yazmıştım. 1947'de on beş yaşımdayken ilk Deneğimi hipnotize ettim ve kesinlikle Yeni Çağ değil eski kafalıydım. Bu yüzden bir hastayla çalışırken yanlışlıkla ruhlar dünyasına bir kapı açtığımda afalladım. Bana öyle geliyor ki, geçmiş yaşam gerilemecilerinin çoğu, yaşamlar arasındaki yaşamımızın yalnızca bir yaşamdan diğerine köprü görevi gören belirsiz bir belirsizlik dönemi olduğuna inanıyordu. Çok geçmeden, Öznenin gizemli ruh dünyasındaki varlığına ilişkin anılarını uyandırmak için kendi yöntemlerimi geliştirmem gerektiğini fark ettim. Uzun yıllar süren metodik araştırmalardan sonra nihayet bu dünyanın, yapısının ve kalıplarının çalışan bir modelini oluşturabildim ve hipnoterapötik gerileme sürecinin hastalarıma muazzam faydalar getirebileceği benim için netleşti. Ayrıca hastaların ateist, derinden dindar veya başka bir felsefi inanca sahip olup olmamasının önemli olmadığını da buldum. Süperbilinçli bir hipnotik duruma gerektiği gibi daldırıldığında, raporları birbiriyle çelişmez ve bu nedenle ruhsal gerilemeci dediğim kişi , yani ölümden sonraki yaşam konusunda uzmanlaşmış bir hipnoterapist oldum.

Bu konuda geniş bir okuyucu kitlesine temel bilgiler sağlamak için, fiziksel ölümden sonraki olayların gidişatını açık ve tutarlı bir şekilde açıklamaya çalıştığım "Ruhun Yolculukları" kitabını yazdım: bizimle kim buluşuyor, nereye gidiyoruz. ve yeni doğum için nasıl bir beden seçeceğimizden önce Ruh Dünyasında ruhlar olarak ne yaptığımız. Bu sunum şekli, geçmiş yaşamlar arasındaki zaman dilimlerinde bana deneyimlerini ayrıntılı olarak anlatan hastalarımla yapılan uygulamalı oturumlardan gerçek hikayeleri kullanan görsel bir zaman yolculuğu olarak tasarlandı. Böylece, Ruhun Yolculukları, geçmiş yaşamlar ve reenkarnasyon hakkında sadece başka bir kitap olmaktan çok, ruhsal alemlerin metafizik araştırmalarında, aslında daha önce hipnoz yardımıyla keşfedilmemiş olan yeni bir atılım haline geldi.

1980'lerde, yaşamlar arasında işleyen bir yaşam modeli geliştirirken, diğer tüm hipnoterapi biçimlerini uygulamayı bıraktım. Çok sayıda vaka biriktirdikten sonra, World of Souls'un sırlarına daha da derinlemesine nüfuz etmek için büyük bir arzu hissettim. Bu çalışmalar, daha önceki keşiflerimin geçerliliğine olan güvenimi güçlendirdi. Ruhlar Dünyasının bu tür özel çalışmalarıyla geçen uzun yıllar boyunca, pratikte yalnızlık içinde ve yalnızca işimin doğası hakkında bilgi sahibi olan ve her biri yalnızca kendisini ve arkadaşlarını ilgilendiren şeyleri bilen hastalarımla çalıştım. Ezoterik kitapçılardan bile kaçındım çünkü her türlü bağımlılık veya önyargıdan tamamen özgür olmak istedim. Ve bugün, gönüllü izolasyonumun ve toplum içinde konuşmama arzumun doğru karar olduğuna ikna oldum.

Los Angeles'tan ayrılıp, Journey of the Soul'u yazmak için Sierra Nevada dağlarına emekli olduğumda, tamamen anonim kalmayı umuyordum. Gerçekçi olmadığı ortaya çıktı. Kitapta sunulan materyallerin çoğu daha önce hiç yayımlanmamıştı ve yayıncılarım aracılığıyla çok sayıda mektup almaya başladım. Llewellyn Publishing'e minnettarım ve araştırmamı halka sunarken gösterdikleri öngörü ve cesaret için onlara teşekkür ediyorum. Kitabın yayınlanmasından kısa bir süre sonra derslerle dolaşmak, radyo ve televizyonda görünmek zorunda kaldım.

İnsanlar Ruh Dünyası hakkında daha fazla ayrıntı öğrenmek istediler ve daha fazla bilgim olup olmadığını sormaya devam ettiler. Olumlu cevap vermek zorunda kaldım. Aslında, kamuoyunun bilinmeyen bir yazardan kabul edemeyeceği kadar ciddi olan birçok farklı ham bilgim vardı. İnsanlar Journey of the Soul'dan çok ilham almış olsa da ben bir devam filmi yazmak istemedim. Ancak uzlaşmak zorunda kaldım. Beşinci baskıda, belirli konulara daha fazla açıklık getirmek için bir dizin, yeni bir kapak ve birkaç paragraf eklenmiştir. Ama bu bile yeterli değildi. Haftalık olarak ölümden sonraki yaşamla ilgili sorularla aldığım mektupların akışı giderek arttı.

Şimdi insanlar beni aramaya başladı ve ben yeniden küçük bir hipnoterapi uygulamasına başlamaya karar verdim. Yeni hastalarım arasında, daha gelişmiş ruhların yüksek bir yüzdesini fark ettim. Ama artık randevum sınırlı olduğu için hastalar sıralarını beklemek zorunda kalıyor. Bu nedenle hastalarım arasında ciddi bir psikolojik kriz yaşayan çok az sayıda genç ruh var ve bunların çoğu sabırlı olmayı becerebilen insanlar. Bazı belirli problemlerin anlamını ve özünü ortaya çıkarmak ve nihayetinde hayattaki amaçlarını ortaya çıkarmak için manevi hafızalarına dönmek isterler. Birçoğu şifacı ve öğretmendir ve enkarnasyonlar arasında ruh yaşamları hakkında benimle bilgi paylaşmaktan zevk alırlar. Sanırım ben de onlara arayışlarında yardımcı oldum.

Bunca zaman, okuyucular arasında sahip olduğum tüm sırları onlara açıklamadığım fikri devam etti. Sonunda, ikinci bir kitap yazmaya yönelmeye başladım. Sonuç olarak, "Ruhun Kaderi" kitabı doğdu. İlk kitabım, Ruhun Yolculuğu, büyük Sonsuzluk Nehri boyunca Ruhların Dünyasına yapılan bir yolculuktu. Yolculuk, fiziksel ölüm anından başladı ve yeni bir doğuma girdiğimiz Ruhlar Dünyasının o yerinde sona erdi. O sırada mümkün olduğu kadar Nehir'den Kaynağa doğru gittim. Ve daha ileri gidemedik. Sayısız kez yapılan bu tür yolculukların hatırası her insanın zihninde saklansa da, görünen o ki hâlâ enkarne olanlardan hiçbiri beni geçemiyor ya da daha ileri götüremiyor.

"Ruhun Kaderi" kitabı, daha ayrıntılı bir inceleme için aynı Nehir boyunca ve ana kolları boyunca geçecek olan ikinci seferde gezginlere eşlik edecek. Bu yolculuğumuz sırasında, insanlara bütünün daha büyük bir resmini verebilmek için rotanın bazı gizli yönlerini sunmak niyetindeyim. Bu kitabı büyük ölçüde tematik olarak yapılandırdım ve her zaman olayların sırasını takip etmedim. Böylece, bu deneyimi daha tam olarak analiz etmek için standart ruh ilerlemesinin zaman çerçevesini manevi alemin bir noktasından diğerine kaydırdım. Ayrıca okuyucuları, ruhun yaşamının aynı unsurlarına farklı Vakalar bağlamında bakmaya davet etmeye çalıştım. Ruhun Amacı, tüm insanların yararına olan Ruh Dünyasının mevcut Yüksek planının ve yapısının muazzam anlamına dair anlayışımızı genişletmeyi amaçlamaktadır.

Aynı zamanda, World of Souls'un şaşırtıcı alemlerine yapılan bu ikinci yolculuğun, yalnızca bilgili insanlar için değil, aynı zamanda deneyimsiz okuyucular için de yeni ve eğlenceli bir şey olmasını istiyorum. Araştırmamı ilk kez okuyanlar için giriş bölümü, yaşamlar arası yaşam hakkında aldığım bilgilerin kısa bir özetini verecektir. Umarım bu kısa açıklama aşağıdakileri anlamanıza yardımcı olur, ve ilk kitabımı okumanız için size ilham verebilir .

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar