Print Friendly and PDF

Medyum ve Şifacı Özelliğinizi Ortaya Çıkaracak Bilgiler

 


Psikometri, Bilim Ve Şifa

Yakınımızda, çok ince bir perdenin diğer tarafında, bizimkiyle en yakın bağlantısı olan büyük bir yaşam alanı uzanıyor. Bu bağlantının ne olduğunu şu anda sadece belirsiz bir şekilde ayırt ediyoruz. Algı organlarımız yalnızca en ilkel "durumda" görünüyor. Belki de bu duruma daha sonraki kayıtsızlığımız gelişmelerini engellemiştir. Ruh gelişmelidir, çünkü onlar insanlığın en paha biçilmez varlıkları arasındadır.

Manevi gözün görme yetisi, normalde siz ölünce icra edilecek bir yetidir. Şu anda bu, öznel ya da son derece önemli bir yetidir. Bu öznel görüş, her insan için bir olasılıktır; ve bazı şartlar altında yetiştirilebilir; bu görsel duyarlılık, öznel koşullarla sempatik ilişkiye girebileceğiniz ve bunları bilincin dış melekeleri aracılığıyla ayırt edebileceğiniz şekilde yaratılabilir. 

Çoğumuz için algılarımızın kapsamının tamamen görünür dış fenomenlerin ürettiği etkilerle sınırlı olmadığı ve en azından doğrudan gözleme kadar izlenemeyen çok çeşitli duyumların deneyimlendiği kolayca kabul edilecektir. Olağan fiziksel çevredeki olaylar . Bizi duyular yoluyla etkilemeyen etkilere açıkız , ancak yine de bunlar düşüncenin hızlanmasına, zihinsel görüşün netleşmesine ve ruhsal birlikteliklerin gerçekliğini hissetme veya algılama yeteneğine neden olur. Bu duyarlılık, birçok insanın başkalarıyla ilk tanıştıklarında içgüdüsel bir çekim veya itme duygusuna sahip olduğu iyi bilinen gerçeğiyle gösterilir . Bazen, tüm dış belirtilerle, hissin tam tersi olması gerektiği göründüğünde, bir itme hissi vardır. Bazı durumlarda, sadece birkaç dakikalık bir tanıdıktan sonra, iki insan arasındaki sempati, sanki yıllardır birbirlerini tanıyormuş gibi hissettikleri bir duygudur.

Duyarlıları sık sık etkileyen tuhaf önseziler, doğalarında var olan ve bu güçlerin bizi hepimizi saran büyük düşünce atmosferiyle - ama belli belirsiz tanıdığımız büyük nedensel güçler alanıyla - ilişkilendirebilecekleri güçlerin varlığına işaret eder . . Çoğu insan bir şeylerin olacağı hissine az çok aşinadır; bir şeyin 'havada' olduğu hissi, ya da söylendiği gibi, 'gelmekte olan olayların gölgeleri önlerine düşüyor': ve bu noktada yazan dr. Jm peebles şöyle diyor: 'ruhlar genellikle bizi ziyarete gelirler. Onlarla ilgili ciddi sözlerimizle hava henüz cıvıl cıvıl. Bize yaklaşarak bizi düşündüler ve böylece düşünerek, işitsel düşünce küremize çarpan ve bizi onlardan konuşmaya teşvik eden frekansın yıldızlararası dalgaları boyunca düşüncelerini yansıttılar. Düşünce, düşünceyi tutuşturur. Ve böylece düşünce, müzik ölçeğindeki notların müziğe tepkisi gibi düşünceye yanıt verir.'

Nasıl ki bir müzisyen, diğerlerinin boş yere ulaşmaya çalıştığı ölçüde armoni ruhuna ifade verebilirse, insanların ruhsal düzlemdeki yetenekleri de değişir. Bazıları doğal psikometrik güce sahiptir. Temas kurdukları insanları hemen hemen aynı anda tartarlar, 'ölçtürürler' ve ölçerler. "ilk izlenimleri" genellikle psişik veya sezgiseldir. Diğerleri doğal olarak kararlıdır ve bu olguya doğuştan sahiptirler , ancak eave ona güvenmekten ya da kullanmaktan korkmuştur . Pek çok konuşmacı da bilinçlerini kaybetmeseler de, söylemeye niyetlenmedikleri şeyleri söylemeye zorlandıklarının, fikirlerin zihinlerine aktığının farkındadırlar. Bunların hepsi doğal deneyimlerdir ve herkes az ya da çok başarılı bir şekilde gelişebilir ve ruhsal algı güçlerinden birini ya da diğerini kullanabilir . Çalışma ve çaba ile kişi, nesnenin, yerlerin veya kişilerin ruhsal koşullarına bilinçli olarak yanıt verecek kadar duyarlı ve yabancı etkileri ortadan kaldıracak ve belirli bir nesnenin özel aurasının niteliğini ve karakterini algılayacak kadar uzman hale gelebilir.

Titreşim teorisi.

Pek çok düşünür, süptil bir ruhsal eterin/koku/bağ/akışkanlığı her yerde hazır bulunan bu tözün, sıvının ya da gücün titreşimlerinin aracı olduğuna ve düşünce itkilerinin bir bilinçten diğerine -aktarıldığına " inanmıştır

Işık, ısı, renk ve ses olarak adlandırdığımız ve deneyimlediğimiz duyumların, atmosferin değişen uzunluk, hız ve yoğunluktaki dalga hareketlerinden kaynaklandığı gibi, aynı şekilde sempatik ve anlayışlı insanların da olduğu ileri sürülmektedir. Belirli zihinsel durumlara 'açık' , aynı düzlemde veya benzer bir düzende olan aktif düşünürlerden gelen düşünce dürtülerinden kaynaklanan ruhsal esirin dalga hareketlerinden etkilenebilir ve bunlara yanıt verebilir.

Şekilce  kaplayacak gibi görünüyorsa , dalgaları sürekli etrafımızda, üzerimizde ve içimizden dalgalanan bir okyanusta yüzüyoruz ve   bilinçsizce tepki veriyor olabilir. Bizi umut ve ilhamla, tutku veya umutsuzlukla heyecanlandıran etkilere. İster fiziksel, ister zihinsel, ister ahlaki ya da ruhsal olsun, varlığımızın temel notasına bir kez dokunduğumuzda, psişik alanımıza giren dürtülerle uyum içinde titreşeceğiz ve bu nedenle hey'e nasıl vuracağımızı öğrenmemiz gerekiyor. Ve melodiyi ayarlayın; akıntılara nasıl yön verileceğini ve bu görünmeyen ama güçlü çevrelerin egemenliği altına girmek yerine nasıl hükmedileceğini.

Ayrıca, insan ruhunun potansiyel enerjinin bir merkezi olduğu - evreni kaplayan eterik veya ruhsal güçleri kullanma ve kullanma yeteneğini geliştirebilen ve sağlıklı veya zararlı olan aurik yayılımlar yayan bir zeka - olduğu ileri sürülmektedir. Ulaşılan yüksek benliğin açılma derecesine göre ahlaki veya alçaltıcı, manevi veya kaba; ve bu elle tutulur güçlerin psişik düzlemde onları "algılama" yetisine sahip kişilerin gelişmiş duyuları için önemli olduğunu düşünebiliriz.

  En dikkate değer psikometrik duyarlılardan biri olan Denton, düşündürücü bir şekilde şu soruyu sormuştur: " seslerin insan kulağına yalnızca atmosfer tarafından mı, yoksa dışarıdan, elle tutulur bir madde tarafından mı iletildiğinden kesinlikle emin miyiz? ' Atmosferimizden sonsuz derecede daha ince bir sıvı, atmosferin kulağa iletemediği titreşimleri içsel duyumuza iletir''; Ayrıca, "tüm madde , kendisine şimdiye kadar uygulanan kuvvet ne olursa olsun, gizli bir durumda kalır ve bu gizli koşulların algılanmasıyla, psikometre, bu yeti daha tam olarak geliştiğinde, tüm geçmiş zamanların gerçekleri.' genellikle, en azından kendi durumunda , bu seslerin duyulmaktan çok , algılandıklarını ekler .

Ruhsal Algı.

Beş duyu aracılığıyla olağan duyumların tüm bilinci, gerçekte algıdır. Psikometrik algı ruhsal bir süreçtir - ruhun ruhla ilk elden bilgisidir . İçsel benlikte duyum üreten ve doğrudan içimize dokunan titreşimlerin algılanması ve yorumlanmasıdır . Bu yolla gerçekten de insanların ruhlarını (zihinlerini ve eğilimlerini) 'ayırt etme' armağanını kullanabiliriz ; ve aynı ruh yetilerinin genişletilmesiyle, gerçekten de falcı olabiliriz ve insanların ruhlarını görebilir ve bizim alanımıza girenler üzerinde yararlı bir etkide bulunabiliriz .

Ruhun bu güçlerinin yetiştirilmesi, varlık yasalarının öğrencisine ve hatta sıradan insan için büyük bir avantaj sağlamalıdır, çünkü o, meşgul bir kişinin uğraşlarında birçok yönden edindiği bilgiyi pratik olarak uygulayabilir. Ruh algılamanın psikometrik gücü , sahibinin, birlikte olduğu kişilerin gerçek düşüncesini ve amacını algılamasını sağlayacaktır .

Psikolojik Mizaç

Büyük algılama yetileri ve iyi bir "dil"i olan, son derece gergin bir sinir organizasyonuna sahip kişiler, en iyi psikiyatrları oluştururlar. Frenolojistlerin kendilerini etkilenebilir kılmak için iyi geliştirilmiş ideallik ve yücelik organı olarak adlandırdıkları şeye ihtiyaçları vardır. Flegmatik pozitif insanlar nadiren görselleştirirler ve elle tutulur "etkiler"e karşı alıcılık gücünü geliştirmeleri pek olası değildir.

Psikometri.

Psiehometrist, zararlı etkilere karşı korunmak ve karışık koşullardan kaçınmak koşuluyla, diğer kişilerin auralarından kendisine zarar verme veya tehlike oluşturma riski çok azdır veya hiç yoktur. Mektuplar, giysiler, saçlar, madeni paralar, takılar veya mücevherler -aslında, herhangi bir süre boyunca sahibine ait olan veya onun tarafından giyilen hemen hemen her eşya, duyarlı kişinin kendisini ilişkilendirmesini sağlamak için yeterli olacaktır. Bazı medyumlar , belirli eşya türlerinde diğerlerine göre daha başarılıdır. Metaller - bu terimi kullanabilirsek - bazı operatörler için iyi iletkenler değildir; ancak mineraller onlar için tatmin edici olmasa da, -özellikle diğerleri için elverişlidir. Bu nedenle, bazı psyehometers iyi karakter okuyucularıdır, diğerleri ise başarılıdır. Hastalık teşhisi: bazıları doğa kitabını okuyabilir, bazıları ise "mühürlü bir cilttir, ya da neredeyse öyledir, ancak konularının zihinsel niteliklerini ölçebilir, diğerleri ise ahlaki niteliklerini ve manevi durumlarını fark eder.

 Mr. Morton 'psychic studies'de şunları söylüyor: 'pek çok dedektif, başarıları durugörü medyumları aracılığıyla elde edilen talimatlar sayesinde elde edilen arayışlarında, algı keskinliği ve becerikliliği ile ün kazandı; ve pek çok doktor, psikometrik ortamlar tarafından yapılan muayeneler yoluyla elde edilen bilgilerden, belirsiz vakaları doğru teşhis etme becerileriyle ün kazanmıştır .'

Bazıları geçmişi okur ve 'müşterilerinin' şimdiki durumlarına veya koşullarına girerken, diğerleri kehanet öngörülerini uygulamada başarılıdır . Bu farklılıklar değiştirilebilir ve algılama gücünün sınırları kendi kendine çalışma, deney ve kültür yoluyla genişletilebilir; ama her görücünün nitelikleri ve sınırlamaları vardır; bir başkasının başarısız olabileceği yerde biri başarılı olacaktır; bu nedenle herkesin ne yapabileceğini, en iyi hangi alanı işgal edebileceğini keşfetmesi ve onu doldurmaya çalışması iyi ve akıllıcadır .

Duyular Topluluğu.

Bir psikometrist, elinde bir mektup tutarak veya alnına koyarak, yazarın kişisel görünümünü görebilir ve betimleyebilir, onun koşullarını 'üstlenebilir' , duygu ve düşüncelerini öyle bir ölçüde anlatabilir ki: kendini onunla özdeşleştirmek ve o an için yazarmış gibi hissetmek; yazıyı göremese de mektupta ne yazdığını bile söyleyebilir.

İnsan saçı, bazı psiehometristler tarafından, denekleriyle temasa geçmenin en iyi yolunu vermek için bulunur ve söylendiğine göre, kafadan kulakların hemen arkasından, kafa derisine mümkün olduğunca yakın bir şekilde kesilmesi gerektiği söylenir. Medyumlara insan saçından başka bir şey gönderildiğini ve bazı durumlarda hile tespit edilirken, diğerlerinde iyi niyetle 'okumaların' gönderildiğini duyduk. Bu koşullar altında gönderen, gönderdiğini geri alıp almadığından şikayet edemez: psychehie'ye ona yalan söylemiş gibi yanlış davranır ve hatalı bir yanıt alırsa sorumluluk kendisine aittir; ancak bir hayvanın tüyü gönderilebilse bile, psiyehinin aracılık yoluyla onu gönderen kişiyle ilişki kurması ve 'yaşam çizgisini' doğru bir şekilde çizmesi oldukça olasıdır. Yine de bu adil bir test değildir ve araştırmacıya doğru sonuçlar almak istiyorsa dürüst ve açık sözlü olmasını tavsiye etmeliyiz.

Bir psişenin, tabiri caizse, özellikle de sorgulayan şüpheli olduğunda ya da akıcılıkların bir karışımı olduğunda, yanlış yola sapması ender rastlanan bir durum değildir . Bir toplantıda bir bayan tarafından ön sırada oturan bir bakıcının yanından geçen ve bakıcıya teslim etme fırsatını beklerken bakıcı tarafından birkaç dakika tutulan bir hayran . Şık, auraların harmanlanmasına yol açtı ve bu da fanın sahibi tarafından 'sadece kısmen doğru' olduğu söylenen bir 'açıklama' ile sonuçlandı; ama yelpazeyi tutan beyefendi, "tanımın hanımefendinin kabul etmediği kısmını tamamen anlıyorum - bu benim için mükemmel bir şekilde geçerli" dedi. Bu nedenle, medyumlar için metaryaller sağlamada özen gösterilmesi gerekliliğidir. Örneğin , nesiller boyu ailede bulunan ve birinden diğerine aktarılan bir yüzük, öyle bir "etkilerin karışımını" sağlar ki, duyarlı olanın hissedemeyeceği bir şeydir.

Psikometnik güçleri dikkatli bir şekilde eğitilmiş olsaydı ve (tamamen olmasa da kısmen) güdülerini saptayabilseydiler, yıllar içinde büyüdükleri ve dünyayla temas kurdukları için bu, çocuklar için bir güvence olurdu. Ana babalar genellikle çocuklarının iyi ve uygun arkadaşlara sahip olmasını isterler ve birçok anne, özellikle çocukça arkadaşlıkları teşvik etmenin veya bastırmanın tavsiye edilebilirliği konusunda içgüdüsel bir duyguya sahiptir ; ama hem ebeveynler hem de çocuklar, temasa geçtikleri kişilerin gerçek doğasını ve ahlak derecesini açıkça hissedebilselerdi ne kadar iyi olurdu.

Bakıcı İçin Şartlar.

Psiehometristin yanına oturup ona bir "okuma" verecek olan kişi, düşmanca veya anlamsız olmamalı, özel bir bilgi istememeli veya düşünce güçlerini belirli bir nokta üzerinde yoğunlaştırmamalıdır, aksi takdirde hassas olana hükmedebilir ve " öneri' algıyı yanlış yönlendirir veya yalnızca kendi umutlarının veya korkularının bir refleksini alır. Açık fikirli ve tarafsız ama sempatik bir tutum sergilemekte ve sonuçları beklemelidir. Bir tanımlama yapılırken araya girmek, açıklamak veya sorgulamak akıllıca değildir , çünkü böyle yaparak psişik küre bozulur ve düşünce yansıtmaları bir gölün yüzeyindeki esintiler gibi hareket ederek karışık ve çarpık görünümler üretir. . Herhangi bir ayrıntısıyla ilgili soru sormadan önce tanımın bütünüyle verilmesine izin vermek en iyisidir; soruşturmanın gerekli göründüğü noktaların, elose'den /boşluktan önce daha tam olarak açıklığa kavuşturulması oldukça muhtemeldir. _genel değil de özel bir 'okuma' gerekliyse -örneğin, hastalık durumlarının teşhisi için- başlangıçta istenen şeyin bir ipucu "yeterli" olmalıdır .

Açıklama.

Görselleştirmenin gücü, insanın ruhsal doğasının ve olasılıklarının en çarpıcı kanıtlarından biridir. Öteki, şeylerin var olduğunu düşündüğümüz yaratıcı yetenektir . O, sezgiyle –ya da bilişle bağlantılı olan, belirgin bir biçimde ruhsal bir kapasitedir; bu bir tür içsel vizyon - içe dönüklük - ve durugörüde kullanılan ruhun gücüdür . Onun yardımı ile , henüz dışsal bir varoluşa sahip olmayan zihnin gözünün önünde ve bilinçte doğan tortii fikir ve tasarımları - ya da manevi sikel basiret'ten bilinç üzerine ve bilincin içine taşınan imgeler ve tasarımlar. Gerçekte, en başta, manevi algıdır - duygudur. Bayan Denton, psikometrik olarak görebildiği ışıktan 'gizli ışık' olarak bahseder. Muhtemelen aynı şeyi teosofistler tarafından "astral ışık"tan bahsettiklerinde ve onu "eterik ışık" olarak adlandıran başkaları tarafından da kastedilmektedir, ancak biz ona bir isim vererek onu analiz etmeyiz veya tanımlamayız. William Denton, ışık ışınlarının sürekli olarak tüm nesnelerden yayıldığını, tümü olmasa da çoğu maddeden kolayca geçtiğini ve aynı anda "duyarlıların beynine ve görme duyusu"na ilerlediğini iddia etti . Buna "rafine ışık " da diyor, "bire bir portallardan geçer ve ruhun iç odasına kabul edilir." Bayan Denton ise şöyle diyor:—

"menzili içindeki nesneleri "ayırt etmesini" sağlamak için doğrudan ya da yansıyan "ışıklı" bir vücut ışığı gerektirirken, "öteki" (içteki 'simge [bir çakıl taşı] sıradan bir bezelyeden daha büyük bir dünya, heyecan verici tarihinin sayısız sayfasını okurken, dünyayı aydınlatmaya yeterlidir... Bazı durumlarda, izlenim doğrudan beyinde ve bireyin (psikometristler bu doğrudan izlenimler ile fantezi yaratımları arasında ayrım yapmayı öğrendiler, ya da gerçek vizyon ile eşit derecede güvenilir olarak kabul edilebilirler.

O halde Bayan Denton'a göre, durugörü algılarının farklı süreçlerle -görme ve izlenim yoluyla- deneyimlenebileceği anlaşılıyor. Bazı görücülerin sahip olduğu geniş görüş, bir "teleskop gözü"ne benzetilmiştir ve düşünce-aktarımında olduğu gibi, sempatik ilişki yoluyla bir algılama gücüne işaret eder görünmektedir. Diğer örneklerde deneyim, algılayıcının uzak bir yeri psişik olarak ziyaret ettiği ve tanık olunan şeyi tanımladığı -'seyahat eden' doyumsuzluğa işaret eder . Basiretçinin ruhsal vizyonla gördüğü gibi, fiziksel madde hiçbir engel oluşturmaz. Başka bir deyişle, ruhsal ışığa tamamen şeffaftır. Yakınlığın veya uzaklığın ruhsal koşullara bağlı olduğu bu algı biçiminde hız bir faktör değildir.

Beyin Uykuda, Ama Ruh Aktif.

William Denton, ruhu beynin değil, ajanın temsilcisi olarak görüyordu. Kahin mesmerik uykudayken  Dr. Hammond'dan şu alıntıyı yaptı: "Uyku sırasında beyin nispeten kansız bir durumdadır ve ensefalik damarlardaki kan sadece miktar olarak azalmakla kalmaz, aynı zamanda azalan bir hızla hareket eder.

Denton, "gücü uyku tarafından büyük ölçüde azaltıldığı için, durugörü ve duruduyucu fenomenlerle ilgilenen ajansa, doğal olarak uykunun bu yöndeki yeteneğini azaltacağını veya yok edeceğini beklemeliyiz; ama durum tam tersi gibi görünüyor; çünkü uyanık durumdayken hiçbir kahinlik gücüne sahip olmayan birçok kişi, uykuda dikkate değer bir gelişme gösterir ve "şimdi iyi bilindiği gibi, uykuda daralmış olan beynin, ve bu nedenle fikir edinmeye daha az uygunsa, basiretteki fail olamaz, ama öyle olmalıdır (her şeyi gören ruh. Mesmerizm, genel olarak, daha derin bir uyku durumuna neden olur .

En derin uyku manyetizma tarafından güvence altına alındığında ve göz artık ışığa duyarlı olmadığında . Sesi duymak için kulak ve dokunulmak için ten, işte o zaman bu özel güçler en sık ve açıkça ortaya çıkar, tıpkı büyücülük -üzerine hemen hemen tüm yazarların tanıklık ettiği gibi. . Sağır transta, dolaşım bile durduğunda ve solunum artık algılanmadığında: ölümün solgunluğu çehreyi kapladığında ve ölümün kendisi o kadar iyi taklit edildiğinde ki , birini diğerinden ayırt etmek pek mümkün değildir. Ruh, üstünlüğünü ve bağımsızlığını ortaya koyar; o, işitir, görür, hisseder, bir an gözlem yapar ki, bu stajyer -durumdan, birey elde eder. Ama ölümün bizi söndürmesi tamamen açıklanamıyor.'

Küçük Mevcut Spekülasyonlar

Sadece basiret konusunda spekülasyon yapabiliriz. Bir keresinde, kahin olarak bir şey görmeden önce gözlerimi kapatmam istendi. Şimdi gözlerim tamamen açıkken de tam olarak görüyorum ama çok daha az sıklıkta görüyorum ve bana tüm görüşlerimin optik olduğu anlaşılıyor. Birkaç yıl önce bir teorim vardı ama bir gün birkaç medyum onu birdenbire mahvetti. Ruhların algılanmasını, algılama yetileri üzerine fırlatılan ve daha sonra, kâhin bunun bilincine varana kadar beyinde titreşen bir ruh görüşü olarak açıklıyordum. Ama başka bir ortam bana solar pleksustan da ruhlar gördüğünü bildirdi. Hipotez yeni olduğu için onu mahkûm etmek için bir neden yoktur.'

Kahinler, mesmerik, normal ve medyumlar, çeşitli şekillerde, başın üstünden, parmak uçlarından, midenin çukurundan, alından, arkadan gördüklerini 'veya görüyor gibi göründüklerini' beyan etmişlerdir. Sıradan gözlerle veya bir iç görüşle kafa; ve kim onlara hayır diyebilir?

Farklı Organlarda Duyarlılık.

Bu algısal izlenimlerin veya duyumların çeşitli bilinç modları var gibi görünüyor - farklı durugörü düzlemleri. Bazıları zihin gözüyle görüyor gibi görünüyor, görselleştirmek için , diğerleri içsel görüşlerinin açılmasının bilincine varmak için ve dr. Andrew jackson davis diyor ki:

Duyu unsurunun beden yüzeyinden ayrılması sonucu, beden ölüme benzer, anlamsız, derin bir uykuda kalır ve beden karardıkça zihin dirilenir . Alın aydınlatıldığında tamamen şeffaftır. Ruhun yaratılış alanlarına baktığı bir pencere gibi görünür. Vücut gözleri de dahil olmak üzere yüzün tüm üst kısımları da aydınlatılır. Bununla birlikte, iyi kahinler genellikle sujenin en yüksek bölgelerinde değil , sadece tabanında aydınlatılır.. Alın iki yana ve elmacık kemiklerinin tepesine doğru aşağı merkezinden uzanan beyin. Bu, zihinsel algıların kaynağı veya yeridir. Basiret, bedensel vizyonun güçlerinin ötesindeki şeylerin net bir şekilde algılanmasını ima eder, ancak gözlemlenen her şeyi anlamak anlamına gelmez. Algı organları özellikle duyusal kem'in akışıyla heyecanlanır . Mesafe tefekküre tabi olduğunda görüş uzar, düz karelerde sona erer ve yine de bedensel gözlerde olduğu gibi , iç algılar ışık ve elektrik ışınlarıyla çok kolay uyum sağlar , bunlar doğada yurt dışında oynar, böylece vizyon genellikle çok büyük bir diskin yarısını tam olarak kavrar . '

Manyetik Şifa

İyileşme , silinmişi geri getirmenin tatsız bir yöntemidir ve hipnozdan , hastanın uyumamasıyla farklıdır ; ve  hiçbir irade ya da bakışa gerek olmadığı için büyüden - ve masajdan sürtünme ya da yoğurma olmadığı için farklıdır.

Genelde, her şeyi kaplayan evrensel bir güç, eter, yaşam ilkesi veya aura olduğuna ve şifacının ne zaman bilinçli olarak onunla ilişki kurabileceğine inanır . Onunla uyum içinde titreşir , onun, onlarda yeni sağlık koşulları kuran bir enerji olarak başkalarına aktığını hisseder ... Bu sadece bir dalga ya da titreşim hareketidir ve bunlar arasında kurulur ve iletilir, henüz tartışmalı bir konudur.birçok kişi sonuçları ' tavsiye'ye bağlıyor . Operatör ve "konu " kısmındaki beklenti veya inanç : ama, yazarın ifade ettiği gibi : " eğer telkin bir etki üretebiliyorsa, elektrik kadar pozitif bir güçtür, .ve bir terminalden diğerine geçer . '

~ Bizler , hastayı tedavi ettikten sonra aşırı derecede bitkin düştük ve kendisini tamamen 'tükenmiş' hissettik ; ve eğer kahinlerin tanıklığı herhangi bir şey için önemliyse, şifacıdan geçen ve hasta tarafından emilen aura yayılımları vardır.

 Mesmerik geçişler uygulayıcı tarafından hastaya zorla aktarılır. Bir yaşam gücü akışı iletilir; bu ikisi arasında bir yakınlığın kurulduğu gerçeğiyle kanıtlayabileceğiniz gibi , operatör tedavi ettiği rahatsızlığı sıklıkla daha hafif bir şekilde alıp götürecektir.  Bu nedenle, yalnızca sağlıklı operatörlere izin verilmesi gerektiğine dikkat edilmelidir.'

Hastalarını ziyaret etmeden önce canlı bir güç ve ruhla dolu olan manyetik şifacıların, gereksiz yere uzun süren bitkin ve hasta görünen ve tamamen bitkin görünen bir tedaviden döndüğünü gördük. Kesinlikle , bir şekilde, hatırı sayılır bir canlılıkla ayrılmışlardı ve sadece uyumaya hazırdılar ve böylece enerji stoklarını yeniden toplayıp yeniledik. Herr Reichel, kıta avrupası'nın önde gelen öğrencilerinin bu konu üzerinde yaptıkları araştırmaların deneysel olarak insanoğlunun manyetik ışımalarının nesnel bir görünüme sahip olduğunu kanıtladığını belirtir ve Wurther , " öneri " nin " sadece" etkili olabileceğini iddia eder. ' Alıcının beyni , deniz hastalığına yönelik öneriyle yönlendirilebilecek , emrinde bir miktar hayati güç olarak bulunduğunda . ' Diyor dr. Von Stuckrad ve onun uç noktası -hakkındaki tanıklığı başkaları tarafından doğrulanır: " manyetizatörün ellerinin hasta üzerinde doğrudan temasıyla , güçlü bir akışla karşılaştırıldığında, uyarıcı ve kabul edilebilir bir etkinin hissedildiğine inanıyorum. Sinir sistemi. 1 avuç içi altında artan bir sıcaklık deneyimliyorum, bu daha sonra eller omurga tarafından arkaya veya stoma çukuruna uygulanırsa her tarafa sessizce yayılır.

Bazı insanlar doğal manyetik güç merkezleridir. Bol miktarda yaşamsal enerji üretirler ve önlerine aşırı taleplerde bulunulmamaları koşuluyla, "erdemlerini" zarar görmeden - hayır, kendilerine olumlu bir yarar sağlayarak – silici olanların yararına dağıtma olanağına sahiptirler. Hiç kimse bitkin ve bitkinken, ya da üzgün ve depresifken deneği iyileştirmeye çalışmamalıdır . Kalbi işinde olan bir operatör göz önüne alındığında; zihnin zihin, zihnin beden üzerindeki etkisine inanan; kendisi, anayasal olarak canlı ve sağlıklı olan; tüm iyiliksever enerjisini tedavi amacıyla ortaya koyan; ve tedaviye ihtiyacı olan ve başarı için gerekli olan uygunluk veya alıcılık unsurlarına sahip olan bir özne verildiğinde, şifa sanatının faydalı olasılıklarının ve faydalı uygulamalarının sınırı yok gibi görünüyor.

Şifacı, hastasına karşı pozitiftir ve sadece ellerini hastanın vücudunun sinir merkezlerine uygulayarak ya da  gerekli olduğunu düşündüğü ya da ondan 'etkilendiği' gibi loeal ya da tam uzunlukta 'geçer' yaparak. Şifacı ona kendi psyehie gücünün bir kısmını ya da acı çekeni iyileştirme, uyarma ve güçlendirme eğiliminde olan hayatın canlandırıcı ilkesini aktarır. -Alıcı tarafından sinir sistemi üzerinde bir tonik gibi çalışan uyarıcı bir etki olarak hissedilen gücünü-

Gerçek şifacı bencil olmayan, sempatik ve yardımsever olmalıdır. Bedeni, sakatlıkları, yalanı iyileştirmeden önce 'hastalıklı bir zihne hizmet etmesi' gerekebilir . Örneğin, etkisinin yanı sıra, yardım isteyenler için bir güç kulesi olabilir. Yalan, acı çekeni rahatlatabilir; korkularını yatıştırmak; inancını teşvik etmek; güç düşünceleri önerin, " ve böylece umudu, beklentiyi, tepkiyi kullanın ve kendisini normal sağlığına daha uygun bir şekilde dinlenmesi için iş başındaki öz-öncülerini ayarlayabilir .

Horatio Dresser'a göre ruhsal şifada , hiçbir akıl yürütme, belirli düşünceleri aktarma girişimi ve hastayı kontrol etme ya da hipnotize etme çabası yoktur . Hastaya, ihtiyacına ve alıcılığına göre absorbe edeceği yumuşak, dişli bir atmosfer getirmek şifacının yeridir. Spiritüel şifacının kendisi her şeye gücü yeten zihin veya faktör değildir, o daha yüksek gücün istekli aracıdır . Onun arzusu ruhsal olarak açık ve özgür olmaktır": daha sonra hastada aynı durumu uyandırmaktır. İlk adım, bilinci her zaman her yerde mevcut ruh'a yönlendirmek, huzurlu , sakin, dengeli olmak , durumun efendisi. Kişi açık ve özgür olduğunda , acı çekene dönebilir ve aynı yumuşak, ancak güçlü ve teşvik edici ruhla, onu o kadar güçlü bir atmosferle sarın ki, hiçbir uyumsuz zihin veya beden durumu buna dayanamaz. Şifa, köre şefkatle yardım eden, iyi gören kimse gibidir. ..semptomlar ve şüpheler üzerinde durmamalı, sonucu görmeli , hastayı olması gerektiği gibi, sağlıklı, dengeli, sakin ve güçlü olarak düşünmeli.

Ruh birlikteliğinin yasalarının doğasını ve "eşikte oturanın" onun düşünce gücüne duyarlı olanlar üzerinde yarattığı etkilerin karakterini anlayan şifacılara büyük ihtiyaç vardır. Pek çok kişi, güçlü arzuları, tutkulu veya duygusal özlemleriyle, kendilerini onlara bağlayan bu sınıfın ruhlarını (mutlaka kötü değil ama cahil ve arzu ve benlik düzleminde yaşayan) bilmeden çeker veya onlara elverişli koşullar sunar. Onlara, acılarına; ve burada, bu acı çekenleri özgür bırakan ve bu ruhlara hapiste "vaaz vermek"le kalmayıp onları eğiten şifacılar için geniş bir yararlılık alanı vardır; daha yüksek ruhsal durumlar.

Psikolojik Açılma İçin Pratik Talimatlar.

Pek çok yoldan, iç benliğin, zaman zaman dış benliği çok aşan ve hatta en basit araç olarak ona hakim olan güçlere sahip olduğu sonucuna varıyoruz. Dış benlik zaman zaman tamamen dövülebilir ve işe yaramaz olabilir, ancak içsel benlik teselli edebilir ve muhteşem yolunu aşıp şarkı söyleyebilir

Kalıcı deneyim ve deneyimlediği düşüncelerin, duyguların, görüşlerin ya da dürtülerin açık sözlü ifadesi ile , basiret ya da psikometri arayan kişi , yavaş yavaş duyarlı, berrak hale gelecek ve sonunda bunları açıkça ayırt edebilecek hale gelecektir. Tamamen sınırsız olan hayal gücü (ya da kurmacalar ) eserleri ile manevi garantileri olan izlenimler ve algılar arasında gidip gelmek

Psişik algının yetiştirilmesi için çeşitli "yönergeler" yayınlanmıştır, ancak doğal organik, mizaç duyarlılığına sahip değilseniz, uzun süreli çaba harcamadan tatmin edici sonuçlar elde etmeniz pek olası değildir . Doğru , güç sizin doğanızda olabilir ; ihmal edilmiş, yanlış anlaşılmış ve ezilmiş olabilir ve bu tür gizli hediyeleriniz yakında olacak ( eğer onları anlamak ve kullanmak için gösterdiğiniz çabalarda ısrar ederseniz , ama buna hazır değilseniz ). Ciddi ve istikrarlı bir şekilde kendinizi bu hatlarda kendi eğitiminizin görevine adayın, konuyla uğraşarak zamanınızı veya gücünüzü boşa harcamayın .

Spiritüalistler, eğitim okulları ve öğretmenler sağlama konusunda görevlerini henüz anlamadılar .

Duyarlıların gelişimi, dolayısıyla herkesin kendini yetiştirmeye çalışması gerekir.

Düşünce Aktarımı.

Kural olarak, düşünceler yalnızca operatör tarafından yapılan iradenin bir sonucu olarak bir kişiden diğerine aktarılabilir ve eğer birkaç "arkadaş" denen şeyi denemek için yardım alabilirseniz. Onların düşüncelerine duyarlı olup olmadığınızı ve isteklerinin telepatik olarak bilincinde olup olmadığınızı veya kendi düşüncelerinizi bir başkasına aktarmak için yeterince pozitif olup olmadığınızı kısa sürede anlayabilirsiniz.

Taraflardan biri, ' denek' olarak seçilerek odadan çekilmeli ve yokluğunda bu deney için bir materyal seçilmelidir.

Konu hatırlatıldıktan sonra, sözcü olarak hareket eden ortaklığın  bir üyesi şöyle demelidir: bu odadaki belirli bir madde/görüntü sabitlendi ve hepimiz onu düşünüyoruz ve ona dokunmanızı 'istiyoruz'. Zihninizi pasifleştirmenizi istiyoruz; deneyimlediğiniz dürtünün peşinden gitmek ve elinizi koymak zorunda hissettiğiniz ilk maddeye dokunun.

Bu deney çeşitli şekillerde değiştirilebilir. Örneğin, özne bakıcılardan birine dokunmaya istekli olabilir ; bir şeyi belli bir kişiye götürmek; gizli bir maddeyi keşfetmek isteyebilir

Biri konuya odaklanmalı , bu amaç için seçilen metaryele dokunmalı

Bakıcılar , ' konu ..' ne olursa olsun metaryele bakmamalı, ancak ona dokunmamalı veya olabilecek herhangi bir işaret veya hareketi yapmamalıdır .

Bazı -insanlar" hemen yanıt verir ve hemen başarılı olurlar. Diğerleri ilk başta oldukça bilinçli ve gergindir, ancak bu duygular yıprandığında başarılı olurlar. Diğerleri çok kesin ve kararlı bir izlenim bekler ve ilkine uymazlar.

Bu basit bir şekilde, etkilenebilir olanları bulmanın mümkün olduğunu ve daha sonra operatör, özne ve not alıcı olarak sırayla (ya da aracı olarak ) hareket edebilen daha az sayıda, örneğin üç kişiyle daha sistematik deneyler yapılabileceği anlamına gelir. Algılayıcı ve kaydedici), deneylerin sonucunda üçünden hangisinin en duyarlı ve hangisinin en olumlu olduğunu belirleyene kadar.

Ajanın görselleştirme ve konsantrasyon gücüne sahip olması gerekir. Belirli bir sayı, şekil, isim) ya da renk hakkında düşünerek, onu görebilecekmiş gibi zihninde canlandırmalı ve sonra da onunla birlikte çizmiş olduğu resmi tasarlamaya çalışmalıdır . Bu hiç de kolay bir işlem değildir. Sürekli bir düşünce, yoğun bir amaç ve hatırı sayılır bir psişik enerji harcaması gerektirir.

Kıpırdanmak, zorlamak ve ısrar etmek ve tekrarlanan zihinsel olumlamalar yapmak akıllıca değildir; bu tür yöntemler , başarı için çok önemli olan sakinliği yok etme eğilimindedir . Daha kesin bir zihinsel resim ve daha sürekli bir miid dalgası olarak sabit, konsantre ve beklentili bir zihin çerçevesi korunabilir) ,  şiddetli istekliden daha fazla üretilebilir.

Başarılı olma arzusu tarafından ele geçirilirse , deney büyük ihtimalle başarısızlıkla sonuçlanacaktır. Zihin arzuyla o kadar meşguldür ki, izlenimi iletemez veya alamaz .

Abstractıon İle Kendine Hazırlık.

External_Senses'in raporlarında, doğanızın psişik tarafında görmenizi, duymanızı ve hissetmenizi sağlamak için, kendinizi çevrenizden nasıl soyutlayacağınızı ve duyusal bilinçten nasıl kendinizi soyutlayacağınızı ve kendinizi ona karşı nasıl kaybedeceğinizi çözmeniz gerekir .. Acele etmeyi, endişelenmeyi ve özen göstermeyi ve zihinsel olarak aktif hale gelmeyi ortadan kaldırmanız gerekecek . Samimi bir kulun bir diriliş tavrı takınması ve ruhsal mutluluk ve yücelme koşullarını sağlaması gibi, sizin de ruhsal benliğinize çekilmeniz ve mutlak bir güven ve özlemle 'ruhani destek beklemeniz' gerekecek ve o zaman- ve - içsel bilincinizin açılmasını deneyimleyerek ve ruh hallerini sezgisel olarak tanıyın, izlenimlerin ve etkilerin içsel olarak farkında olun veya psikometrik olarak hissedin ve manevi auraları veya kişilikleri ihtiyatla algılayın. Böylece tüm duyu izlenimlerini engelleyerek , 'üstün durumda 'psişenin 'gergin faaliyetini ' gören dış düzlemde huzuru deneyimleyeceksiniz. Ortamını , ruhunun güçlerine ve sezgilerine başvurmadan ya da ona yeni ve bilge düşüncelerle ilham vermeden önce . Oruç ve namaz geçici de olsa, inziva ve tefekkür gerekli olabilir. Böylece manevî aleme nüfuz edebilir, manevî halleri, şartları ve şahsiyetleri 'farkedebilir' ve hakikatlerin müşahede ve tefsirinden keyif alabilirsiniz . Bu harikulade evrenin 'öteki tarafından', evet, 'ruhta' seyahat etme ve ruhun dingin bir şekilde ikamet ettiği o diyarın ihtişamını hevesli bir şekilde görme gücünün egzersizinde bile.

Dikkat edilmesi gereken şartlar.

Günlük birkaç saatinizi ayırmanız ve herhangi bir kesintiyi önlemek için önlem almanız tavsiye edilir, Kıbleye yani güneye yarı karanlık bir odada, sabah 10 ile 11 arasında, düzenli olarak oturun. Görünürdeki nesneyi düşünün, yani , alıcılığı geliştirme arzunuzu - izlenimlere, düşünce etkilerine veya X gölgeli ışık veya çok psişik yayılımlara karşı duyarlılığa ve durugörü ve algılara.

Düşük bir, ışık titreşimleri bilincinizi en aza indirecek  eğiliminizi azaltacaktır ve bazen bunları kapatmanız tavsiye edilir. Giysileriniz "gevşek dolaşım ve solunum " sağlayacak şekilde düzenlenmeli ve en karın ve karın kaslarını serbest bırakmalıdır .

Sandalyeniz rahat olmalı, böylece ayaklarınız yerde, vücudunuz dik ve rahat bir şekilde oturabilirsiniz.; rahatsızlığın farkına vararak ve üstesinden gelerek bu zihin uyanamayabilir.

Tüm dikkatinizi elinizdeki konuya verin. Endişeli, endişeli veya başka konularla meşgulseniz , düşüncelerinizi dışsal şeylerden bilincinizin iç dünyasına çekmeye çalışmanız gerekecektir ; her küskün, rahatsız edici veya merhametsiz düşünceyi kovmak için   herkese karşı nazik ve sevgi dolu hissedin. Bir anda sessiz kalmayacağınızı ve bu nedenle sabırlı olmanız gerektiğini göreceksiniz, çünkü bir düşünceyi isteyerek reddetmek kolay değildir. Tefekkür yerine yeni bir konu koyarak düşünce akımlarını değiştirin, ve zihni, birbirini izleyen aşamalarla zevkli bir beklenti durumuna yönlendirin. sakin ve dingin bir bilinç durumuna erişmeye ve bunu sürdürmeye çalışın; yine de, ruh atmosferini harekete geçiren titreşimlere yanıt vermek ve bunları yorumlamak için uyanık olmalısınız, farklı notaları, tonları, sesleri ve yankıları ayırt edebilmeniz için .

Tüm duyularla hissetmeyi öğrenmelisiniz ; maddelerin ve insanların gerçek içselliğini algılamak; iç vizyonunuzla görmek için; içine girdiğiniz ruh küresinin vizyonları, sesleri ve gerçekleriyle heyecanlanabilmeniz ve bunlara yanıt verebilmeniz için dış planda 'dalgın' olmak uzaklaşmak.

Psikometrik Güç Nasıl Geliştirilir.

Başka kişilere, örneklere veya değerli meraklılara ait bilgiler, öncekilerini bilmiyorsanız, denemeniz için uygun olacaktır. Bazen karanlıkta el yoruyormuş gibi hissedeceksiniz; etki zayıf ve bunu hissedemiyorsunuz: kararsız kalırsınız . Sallanıyor ve çevreye nüfuz edemiyor. Bu, birlikte olduğu kişinin özelliği olabilir.

Uğraşıyorsunuz, bu yüzden zorluklarınızdan bahsetmelisiniz ve daha sonra yaklaşabilirsiniz.

Düşündüğünüz veya algıladığınız şeyin ne kadar hayal gücünün sonucu olduğunu fark edebilmeniz için tekrarlanan çabalar gerekli olacaktır . Bir kez yola çıktıktan sonra onu takip edin. Size ne çağrıştırdığını veya size ne çağrıştırdığını düşündüğünüzü kesin olarak belirtin . Kesintilere veya sorulara izin vermeyin . Sonuna kadar gidin—haklı olup olmadığınızı sorun . Asla ~vazgeçmeyin tekrar tekrar denemeyin ve eğer varsa – his gücü kesinlikle büyüyecektir. Cesurca, olumlu konuşun. İstediğini almak için içten içe dışarı çıkın ; endişeyle değil, güvenle talep edin.

Birinden bir kapalı bir mektup/kutu aldığınızda , zarfı çıkarın ve içindekileri okumadan elinize alın veya alnınıza bastırın ve düşüncenizi yazara odaklamaya çalışın, toparlamaya çalışın. İletişimin amacı ve yazıldığı ruh. Birkaç dakika sonra herhangi bir düşünce veya duyguyu - herhangi bir dürtü veya zihinsel resmi - alamazsanız, mektubu şakağına veya başınızın tepesine koyun. Hangi pozisyonun size uygun olduğunu bulana ve devreyi oluşturmanıza ve yazara 'açmanıza' izin verene kadar, onu yalnızca sol elinizde veya sağ elinizde veya gerekirse her ikisi arasında tutun .

İster istemez antipati, acı, endişe, öfke veya kasvetli önseziler yaşayabilir. Öte yandan, kendinizi çekici, mutlu, canlı ve güçlü hissedebilirsiniz. Duygularınız ne olursa olsun, onlardan bahsedin. Bir anda ya da parça parça gelebilirler. Bir sonraki düşünce ortaya çıkmadan önce herhangi bir şey hakkında~konuşmanız~zorunda kalabilirsiniz, ya da onları gözünüzde yeterince hızlı ifade ettiğinizi~hissedebilirsiniz~ daha önce teması kaybedebilirsiniz fakat sabırla tamamlayın. Her durumda, ne demek istediğinizi "yapabildiğiniz kadar iyi söyleyin ve sonuçları bırakın. Oldukça eforlu olduğunuzu fark ederseniz cesaretlenmiş hissedeceksiniz; ama başaramadıysanız cesaretiniz kırılmasın  yapabilirim ve yapacağım" tavrınız olmalıdır.

Sanki bir fikir, harici bir kaynaktan bilincinize zorla girmiş gibi , çok kararlı bir dürtüyü denemeyin ; bu çok hafif bir duygu olabilir, ya da bir düşünce 'kafanıza gelebilir' ya da deyim yerindeyse, zihninizde baloncuklar oluşturabilir. Ne olursa olsun, ondan bahsedin ve makalesi elinizde olan arkadaşınız, herhangi bir önemi veya uygulanabilirliği olup olmadığını size söyleyebilecektir .

Bu algılama aşamasının ilginç bir özelliği, psikoloğun sıklıkla mecazları kullanmaya ve yalnızca ziyaretçisinin anlayabileceği metaforları kullanmaya kendini mecbur hissetmesidir. Sonuç olarak , anlayamadığınız , anahtarsız , anlamsız ve aptalca görünen şeyler söylemeniz istenebilir . Bunun sizi endişelendirmesine veya izleniminize itaat etmekten caydırmasına izin vermeyin - bırakın müşterinizin söylediklerinizi kendisi için yorumlamasına izin verin. Bir seans veya kişiyle işiniz bittiğinde, bir sonrakine geçmeden önce her zaman etkiyi üfleyin veya varsa elinizden atın. İlkini aklınızdan çıkarın , bağlantıyı kapatın , sonra ikincisine hazır olacaksınız.

Kitaplarla, rastgele bir tanesini açıp sağ eli sayfalarına koyarak ve ona bakmadan önce sayfada veya sayfalarda ifade edilen düşünceler için kullanılan kelimeler hakkında bir fikir edinmeye çalışarak kitaplarla başka bir tür deney yapılabilir. , böylece kapsanır. Bireysel bir deney yapmak istiyorsanız , onun ellerini elinize alın ve onun koşullarına - ister zihin ister beden olsun, ya da ne düşündüğünü algılamak için - nüfuz etmeye çalışın. Ya da sempati duyan birinden zihinsel bir soru oluşturmasını isteyebilir ve bu soruyu yanıtlamaya çalışabilirsiniz . Fırsatınız olduğunda yabancıların fotoğraflarını çekin ve kişinin özellikleri, mizacı, sağlığı, işi veya mizacıyla ilgili aklınıza gelen herhangi bir düşünce olup olmadığını öğrenin ve ardından izlenimlerinizin doğru olup olmadığını anlamak için araştırma yapın.

Birkaç deney yaptıktan sonra, psikometrik güce sahip olduğunuza dair kanıtlarınız varsa, fırsat buldukça arayanların ve genel olarak eşinizin amaçlarını "anlamaya" çalışabilirsiniz. Aklınızda net ve hızlı bir şekilde 'ne için geldiniz?' gibi bir soru oluşturun. Ya da 'ne gibi bir iyilik istiyorsun?' ve sonra, ne kadar önemsiz olursa olsun, onların amacı veya işiyle ilgili herhangi bir düşüncenin farkına varıp varmadığınıza dikkat edin.

Arkadaşlık meslekleri yapıldığında, sorabilirsiniz. Zihinsel olarak, 'bunu mu demek istiyorsun?' ya da 'söylediklerin hakkında ne hissediyorsun? ' Bununla birlikte, tekrarlanan deneyler yoluyla bunların güvenilir olduğuna ikna olana kadar, deneyimleyebileceğiniz düşünceler veya duygular üzerinde bu şekilde hareket etmek akıllıca olmayacaktır . Duyguları doğru -yorumlamanın zorluğu ; sizi etkileyen etkilerin tam doğasını anlamak; kendi duyumlarınızla temas ettiğiniz koşulların uyandırdığı duyumlar arasında ayrım yapmak , yalnızca tekrarlanan deneyler ve dikkatli olmakla üstesinden gelinebilecek bir şeydir ve ilerledikçe yavaş yavaş kaybolacaktır.

Tarif edilecek şartların gerçekleşmesinin aniden başınıza gelmesi olabilir ; içeriden açılacak olabilir. Ya da öznenizin etkilerini 'üstleneceksiniz' ve kendi kişiliğinizde duyumlarını deneyimleyeceksiniz, öyle ki, sempatik ve psişik olarak ilişki kurduğunuz kişi sizmişsiniz gibi hissedeceksiniz: onun ağrıları sizin tarafınızdan hissedilecek; onun dertleri senin dertlerin olacak; düşünceleri ve duyguları, korkuları veya umutları size aktarılmış olacaktır; ve onun ruh hallerini çok doğru bir şekilde 'okuduğunuzu' ona kanıtlayacak fiziksel, zihinsel, ahlaki ve ruhsal durumlarının teşhisini vermeyi başarabilirsiniz.

Kaygılı olmak gelişimlerini engeller . Ağlamak, onların ruhsal durumlarını bozar._ ve ya tüm algıyı bozar ya da zihinsel tabloyu bozar . Medyumların sık sık 'şunu yapmak ya da söylemek istediğimi hissettim , ama yanlış olur korkusuyla yapmaktan hoşlanmadım' dediklerini duyduk. Daha sonra, yapmayı veya söylemeyi reddettiklerinin, tam da kendileri tarafından verilmesi gereken şey olduğunu öğrendiklerinde çok utandılar. Bu deneyleri yaparken ne hissettiğinizi söyleyin; aptalca veya gülünç görünse bile sizden isteneni yapın; algının doğru olup olmadığına aldırmayın, çok yanlış adımlar atmadan yürümeyi öğrenmediniz ve 'bir girişimde yay çizmeye' - 'bir vuruşu tehlikeye atmaya' hazır olmadıkça başarılı bir psikolog olamazsınız. Size öyle görüneceği gibi.—evet, başlangıçta doğrudan çok yanlış olmaya istekli.

Metaller, kimyasallar, ilaçlar ve ilaçlarla, bilimsel araştırma amacıyla etkilerini tespit etmek için deneyler yapılabilir ve dikkatli kayıtlar tutulmalıdır; ancak bu tür işlemlere sadece boş bir meraktan dolayı katılmanızı tavsiye etmemeliyiz . Çoğu durumda doğrudan temas gerekli göründüğünden, bir psikometristin kapalı, harfleri başarılı bir şekilde 'algılaması' genellikle zordur; ve sözde 'test' paketleri , gönderici tarafından kuşatıldıkları şüphe ve güvensizlik atmosferi nedeniyle başa çıkmak zordur. Bu, psikologların danışanlarından gelen sesli 'öneriler' kadar konuşulmayan 'öneriler' tarafından yanıltıldığı durumlar için geçerli olabilir ve bu olasılığa karşı tetikte olmanız gerekecektir.

Psykometrik yetisinin egzersizi için en pratik ve faydalı alan , onun hastalık teşhisi için kullanılmasıdır. Bu tür duyum geçişi deneyleri, kendinizi yormamak veya acı çeken kişinin hastalıklı koşullarını zararlı bir biçimde "üstlenmemek" için dikkatli bir şekilde yürütülmelidir.

Hastanızın elini tutun ve onunla sempatik bir ilişki kurmaya çalışın , böylece onun durumunu hissedebilir, görebilir ve tanımlayabilirsiniz. Muhtemelen onun acılarını kendi bedeninizde hissedeceksiniz ve böylece hastalığın yerini tespit edebileceksiniz. Birçok medyum, hastaların aurie koşullarını sezer ve yayılımlarının veya organlarının psişik karşılıklarının rengini, nerede acı çektiklerini ve hastalıklarının nedenlerini söyleyebilir.

Ziyaretçilerinize gerçek olduğunu düşündüğünüzü söyleyin, ancak kendi takdirinizi kullanın. Bazı şeyleri saklamak gerekebilir . Sadece kötülüğün habercisi  deolmayın. Etkinizi umut, sağlık ve iyilik tarafında kullanın. Zayıfları, yorgunları ve üzgünleri cesaretlendirin. Nazikçe uyar; kimseyi kınamayın. Kötülükten tiksinmeniz gerekirken, kötülük yapanları daha iyi güdülere, daha temiz amaçlara ve daha soylu eylemlere teşvik etmeye ve onlara yardım etmeye çalışın.

Eğer öznenizin ağrı ve sızılarını 'üstlenirseniz', onları uzaklaştırmaya dikkat edin, sahte " manyetizma giderme" kendinizden geçer ve etkiyi atar ! Ellerinizi yıkayın ve iyice “kurutun”. Olumlu bir durumu yeniden kazanmak için bir veya iki dakika derin nefes alın .

Güçlerinizi tüketmemeye dikkat edin. Yorgun veya aşırı gergin ve heyecanlı hissediyorsanız, durun  açık havaya çıkın veya sosyal sohbetin, güler yüzlü arkadaşlığın, müziğin ve şarkının tadını çıkararak koşulları değiştirin. Sıcak bir banyo yapın ve akıllıca bir ovalayın, iyi bir pilin tutamaçlarını tutun veya dikkatinizi başka bir şeye çevirin. Mümkünse iyi bir uyku çekin.

Unutmayın, alıcılık çok ileri götürülebilir ve içe alma pratiği sizi çok olumsuz yapabilir ve bu ya da diğer taraftan gelen müdahaleci, baskın psişik etkilere çok açık hale getirebilir; ve tonunuzu düşürecek, iradenizi zayıflatacak veya öz kontrolünüzü kaybetmenize neden olacak her türlü 'öneri'ye karşı kendinizi dikkatli bir şekilde korumalısınız.

Nasıl Açık Gören Oluruz.

Psikometrik gücün veya insanların, yerlerin veya şeylerin aurik yayılımlarına karşı hassasiyetin yetiştirilmesi için vermiş olduğumuz talimatlar, esas olarak, berraklığın gelişimi için gerekli hazırlıkların zeminini kapsayacak ve bunları kapsayacaktır veya -durugörü algısı; çünkü birçok psikometrist , önlerine gelen sahneleri ve kişileri, sözde 'astral' veya eterik ışık aracılığıyla, adeta sinematografik 'canlı resimler' gibi, kelimenin tam anlamıyla zihin gözüyle gördüklerini bulurlar . Gerçekten de, sıklıkla işitirler, aynı zamanda hissederler  ve izlerler

Bakın ve yaptığımız öneriler, psişik algının tüm aşamaları için geçerli olacaktır - şu şartla ki, durugörü sahibi olmak isteyip istemediğinizi görmeye çalışmanız ve eğer duru-duyucu olmak isteyip istemediğinizi duymanız gerekir. Başka bir deyişle, dikkat etmelisiniz - dinlemeli, bakmalı, öğrenmeli ve deneyimlerinizi ya konuşmalı ya da kaydetmelisiniz.

Durugörenlerin gözlerinde 'uzak bakış' olduğu ve berrak durumdayken öyleymiş gibi göründükleri sıklıkla gözlemlenmiştir. Düşüncede kaybolmak.' bu kadar gerekli ve elde edilmesi bir o kadar zor olan şey, bu özbilincin yokluğudur; çünkü dış benliğin tamamen boyun eğdirilmesini engellemeye ve psişik olanı normal duruma döndürmeye meyilli olan herhangi bir şey, basiret gerekli olan koşullara müdahale eder .

Bazı duyarlı kişiler çok çabuk uyurlar ve çok tedirgin olurlar: huzursuzdurlar, "bütün sinirleri" vardır ve "iç benliğin fiziksel bedene ve sıradan bilince hükmettiği" duruma erişmeden önce "çalışırlar" ve heyecanlanırlar. Sessiz ve sakindirler ve kolayca alıcı duruma geçerler ve en iyi sonuçları elde etmek için azami uyum ve huzura ihtiyaç duyarlar. sanki başınızın etrafına veya alnınızın üzerine, gözlerinizin hemen üzerine bir bant çekilmiş gibi hissedebilirsiniz; veya yanıyormuş gibi hissettirebilir. herhangi bir durumda kaşlarınızın üzerinden birkaç geçiş yapmalısınız, parmak uçlarınızla cilde hafifçe veya zar zor dokunarak, iki elinizle merkezde başlayıp dışa doğru hareket ettirin.  

Güçlerinizi biraz geliştirdikten sonra, vizyonlarınızı tanımlayabileceğiniz veya yeteneğinizi kullanabileceğiniz bir dinleyici kitlesine ihtiyacınız olacak .  açıklık durumuna ulaşıldığında, ilişki kurduğunuz kişilerin geçmiş yaşamlarının veya gelecekteki deneyimlerinin resimli temsillerini görebilirsiniz ; ya da insan vücudunun içini görebilir ve ziyaretçilerinizin organlarının görünümünü tarif edebilir ve hasta olan kişilere teşhis koyabilirsiniz.

Deneylerinizi her seferde düzeltin ve saklayın. Düzenli olarak oturun, böylece yardımcı olan otomatik bir alışkanlık edinmiş olursunuz. Sessiz olacağınız bir yer ve rahatsız edilmeyeceğiniz bir zaman seçin. Loş ışıkta rahatça oturun, ancak uykuya dalmayın. 'Kristal bakmayı' denerseniz, nesneye sabit bir şekilde bakın, ancak gözlerinizi zorlamayın ya da sırf irade gücüyle 'perdeyi' delmeyi umuyormuş gibi bakmayın. Gözlerinizi kapatın ve dinlendirin , hemen herhangi bir yorgunluk hissi yaşarsınız. Sakin, umutlu, ısrarcı ve sabırlı olun. Tüm hızlı veya endişeli titreşimleri, barışçıl ve istek uyandıran düşüncelerle azaltın. Entelektüel pasiflik, ancak psişik aktivite gereklidir. Dıştan dinlenmiş, ama içsel olarak uyanık ve alıcı olmalısınız ve o zaman ruh bedeniniz aracılığıyla işlev görecek ve doğanızın psişik tarafında özgürleşeceksiniz. Dikkatinizi yoğunlaştırma ve içsel görüşünüzü geliştirme gücünü elde etmek için bir bardak su, ayna, cilalı bir yüzey veya bir kristal kullanabilir ve ona bakabilirsiniz . Psişik enerjilerinizi odaklayın ve aksi takdirde dikkat dağıtıcı bir etkiye sahip olacak çevrelerden habersiz olun. Görünüşe göre camda veya kristalde bulutlu veya puslu bir görünüm gözlemleyebilirsiniz veya bir motordan çıkan buhara çok benzeyen yuvarlanan bir sis içinde yıldızlar veya parlaklık merkezleri görünebilir; bir süre sonra bu merkezler açılabilir veya yoğunlaşabilir ve yüzler veya manzara parçaları kusurlu olarak algılanabilir ve bir görücü olma yolunda ilerlediğiniz için kendinizi tebrik edebilirsiniz. Ancak bir süre sonra çabalarınız başarıyla ödüllendirilmezse, gözlerinizi kapatabilir ve aşina olduğunuz bir sahneyi zihninizde canlandırabilirsiniz; sonra gözlerinizi açın ve o sahneyi camda veya kristalde görmeye çalışın.

Hayal etmeye çalışın , onu canlı bir şekilde zihninizin önüne getirin, sanki onları bir resim haline getiriyormuşsunuz gibi detayları işleyin; sahneyi zihinsel olarak kapalı gözlerle görün ve ardından bardağınıza veya kristalinize aktarmaya çalışın ve orada görmeyi umarak gözlerinizi yavaşça açın.

Bu görselleştirme gücünün ekimi için deneyler birçok şekilde yapılabilir. Şair ve ressam William Black, kavramları sürekli olarak gerçek imgeler veya vizyonlar olarak görürdü. "sizin sadece," dedi , "hayal gücünü vizyon durumuna getirmek için çalışırsınız ve istediğiniz olur." örneğin, seyahat ederken arkadaşlarınızdan birine yakından bakın, onun genel görünüşünü, yüz hatlarını ve şeklini, gözlerinin ve saçlarının rengini inceleyin; sonra gözlerini kapat ve resmini çağır, böylece onu zihinsel veya içsel olarak görebilirsin ve ayırt edici özelliklerini yeniden tanıyabilirsin. Başarılı değilseniz, bakın . Tekrar, sonra bir kez daha gözlerinizi kapatın ve zihninizdeki temsil, neredeyse bağımsız ve dışsalmış gibi, açık ve seçik bir şekilde öne çıkana kadar denemeye devam edin .

Saati öğrenmek istediğinizde saatinize bakmadan önce gözlerinizi kapatın ve saati gözünüzde canlandırmaya ve ibrelerin pozisyonlarını clairvoyant/sezgisel öngörü ile ayırt etmeye çalışın. Bunu yaptıktan ve zihinsel resminizi oluşturduktan sonra, başarılı olup olmadığınızı anlamak için saatinize bakın. Bu deney, birinden sizin bilginiz dışında bir saatin kollarını hareket ettirmesini veya izlemesini isteyerek değiştirilebilir ve ardından neyin belirtildiğini düşündüğünüzü belirtebilirsiniz.

Parmağınızı bir kelimenin üzerine gelişigüzel koyarak bir kitap veya kağıtla deney yapabilir ve ardından parmağınız orada değilmiş gibi okumaya çalışabilirsiniz.

Ortada olmayan ve yakında göreceğiniz birini düşünün; sonra nerede olduğunu ve ne yaptığını keşfetmeye zihinsel olarak veya kahin olarak deneyin. İlk başta çok kesin bir vizyon beklemeyin, düşündüğünüz kişinin sokakta, araçta veya evde olduğunu hissedip hissetmediğinizi veya 'hissettiğinizi' söyleyin; saati not edin ve arkadaşınıza onu bir sonraki gördüğünüz saatte nerede olduğunu sorun. Bu deney başka bir şekilde denenebilir; ve rahatsız edilmeyeceğiniz bir yere oturur, ilginizi ve dikkatinizi yoğunlaştırır ve kendinizi bedenden soyutlamaya çalışırsanız, uzak yerleri veya insanları algılamayı başarabilirsiniz. Zihinsel olarak kalkın, evinizden çıkın, bir arkadaşınızın evine giden yolu takip edin, kapıyı açın, içeri girin, etrafınıza bakın, gördüğünüzü veya gördüğünüzü düşündüğünüzü fark edin; sonra aynı şekilde geri dönün, soyutlanmış halinizden uyanın, saate dikkat edin, nerede olduğunuzu ve ne gözlemlediğinizi veya bazen söylendiği gibi 'görmüş gibiydi ' yazın ve ilk fırsatta kaydedilmiş deneyimlerinizin gerçeklerle uyumlu olup olmadığını belirlemek için yapılan araştırmalar . İlk başta sadece biraz mesafeye ve yakın arkadaşlara gitmeye çalışmalısınız ve onlarla dava açtıktan sonra daha uzaklara gitmeyi deneyebilirsiniz.

Her insan parlak bir aurik yayılım tarafından kuşatıldığı için, bunu gözlemlemek için kızarabilirsiniz ve muhtemelen farklı insanlara ve aynı kişiyle farklı zamanlarda renginin değiştiğini göreceksiniz, gri, mavi, kırmızı, beyaz veya altın. "bu renklerin yoğunluğu, "bireyin" arzularının yoğunluğuyla orantılı olarak değişir." kötü niyetli kişilerde karanlık yayılımlar baskındır; daha iyi huylu olanlarda açık renkler baskındır. '

Karanlıkta veya ışıkta, gözleriniz kapalı veya açık oturabilirsiniz, tek başınıza veya başkalarıyla birlikte bir eirele'[mitolojik] de; zihninizi boş ve pasif ve alıcı hale getirmeye çalışabilir veya elinizden geldiğince açık bir şekilde düşünebilir ve görselleştirebilirsiniz; derin, yavaş veya hızlı nefes alabilir ya da durgun bir durum yaratmak için solunumu neredeyse askıya alabilirsiniz; ilahi yardıma başvurabilir veya belirli ruhları uyandırabilirsiniz; oruç tutabilir veya uyarıcı veya nareoti kullanabilirsiniz. 'Ansızlar' gibi ( ikinci yolu şiddetle reddetmemize rağmen), çünkü tüm bu yöntemler ve diğerleri , bu 'hediyeler'in özgürleşmesi ve uygulanması için gerekli koşulları sağlamak için farklı insanlar tarafından başarılı bir şekilde kullanıldı; ama hepsinin altında yatan nesne aynıdır, yani bir anlamda, bir uyuklama ya da trans durumu ya da kendi kendine hipnotizmanın bir türünü indue [sesle/zikirle] etmek . Duyumların bilincinin dış evreleri söz konusu olduğunda ve ruh benliği.. İç dünyanın gerçeklerini dış bilince aktarın ki, duyular dünyasına kapalı olmak yerine her iki dünyada da aynı anda yaşayabilesiniz.

Canlandırma sürecinin yardımcı ve uyarıcı olduğunu, ruhsal aktiviteyi teşvik etme ve algılama güçlerini serbest bırakma eğiliminde olmasına karşın, bağımsız bir ruh görüşü olmadığını unutmayın - yani, yalnızca kendinizin ortaya çıktığını görürsünüz, evrende var olanı değil. Ruh düzlemi, bazen görselleştirmekten tamamen kaçınmalısınız ve Zihinsel olarak ruh arkadaşlarınızdan, kendi çabalarınızdan bağımsız olarak, vizyonla varlıklarını size bildirmeye çalışmasını isteyin.

Olarak kahin olmamanıza ve hatta bu deneylerle 'üstün durumu' ortaya çıkaramamanıza rağmen, yine de uykulu hale gelebilir ve uyanık kalamayacağınızı hissedebilirsiniz . Uyuklama eğiliminiz, gerçekte, benim kahin olmanız için duyarlılığınızı geliştirebilecek bir ruhun etkisi altından geçiyor olabilir . Clairandient/sezgisel öngörü veya psikometrik olarak etkilenebilir. Vizyonunuz ruhsal düzlemde açılabilir ve ruh ziyaretçileri kendilerini size görünür kılabilirler, böylece görünüşlerini başkalarına anlatarak tanınma elde edilebilir.

“kişisel görünüm, karakteristik jestler, vb. Gibi özelliklerini gözlemlemenizin bir sonucu olarak ruh kimliği testleri yakında olabilir ve ayrıca onlardan 'izlenimler' alabilirsiniz veya iç kulağınıza konuşabilirler ve arkadaşlarına mesaj göndermeni sağlar . Çok miktarda 'görselleştirme' bu ruh görünüşlerini yaratacaktır ve duru-görünün bu aşaması için sessizce oturmanız ve ruh gözlerinizi açmaya çalışmanız ve ruh insanların gelişini beklemeniz gerekecektir; ya da ruh dünyasındaki sahneleri algılayabilir ve oradaki belirli yerler size tanıdık gelecektir.

Resimler veya semboller bazen ruh medyumları tarafından duyarlıların psişik vizyonunun önüne atılır ve doğal bir kahin olsanız bile, ruh işbirliğiyle güçlerinizin arttığını ve yoğunlaştığını görebilirsiniz .

Gece uykuya dalmadan önce ya da siz uyurken durugörü yetinizin faaliyete geçtiğini fark edebilirsiniz. Birçok duyarlı kişi bedenlerini terk ettiklerini ve ruhları içinde uzayda dünyanın uzak yerlerine veya ruhlar dünyasındaki sahnelere gittiklerini onaylar. Sözde rüyaların çoğu gerçekte kahin vizyonlarıdır ve çoğunlukla kehanet niteliğindedir ; ve semboller, ruhaniyet hayatındaki dostların bu taraftaki sevdikleri ipuçlarına iletmek için can attıkları uyarıyı dış bilince iletmek için sıklıkla kullanılır. Eğer karşı taraftan bu tür dikkatli bakım imalarını deneyimlerseniz, onları minnetle kabul edin, ancak onlar hakkında kendi kararınızı kullanın.

Şifacı Nasıl Olunur.

İyileştirme gücüne sahip olup olmadığınızı öğrenmek istiyorsanız, arkadaşlarınız ve tanıdıklarınızın morlukları veya incinmeleri olanlara rahatlama sağlamaya çalışmalısınız; veya baş ağrısı, nevralji, diş ağrısı veya diğer sinir rahatsızlıkları . _manyetik tedavi verirken iradenizi kullanmanız gereksizdir; psişik gücünüzle veya iyileştirici erdeminizle birleşen , iyileşmeye ve iyileşmeye yardımcı olmak için nazik, yardımsever ve~ sempatik bir zavallı~ arzu , ' doğal mizacınız varsa etkili olacaktır . Nitelikler . İyileştirme amacınız olan 'ıiaiid'lerinizi 'üzerine koyarak' çok geçmeden yaşamsal gücünüzün ya da 'manyetik' gücünüzün yoğunlaştığını ve onlara nüfuz ettiğini göreceksiniz. Şifacının elleri genellikle yumuşak ve yastıklıdır; hemen kanla doluyorlar, ısınıyorlar ve kadifemsi oluyorlar ve muhtemelen -sanki güçle 'yüklü'lermiş gibi tuhaf bir dolgunluk hissi yaşayacaksınız.

Sağ elin pozitif olduğu söylenir . Ve sol negatif ve ellerinizi hastanın üzerine koyarak , vücudu aralarında temas noktası olacak şekilde devredesiniz . Bay James Coates şöyle diyor:* 'hiçbir mekanik matkap şifacı gibi yapmaz. Güvenilir bir arkadaşın içten, spontane el sıkışması canlandıkça, tüm vücuda yayılan sıcak bir zevk ve mutluluk parıltısına neden olur; böylece şifacının içindeki yürekli , güçlü ruh halleri , ellerini "böyle, böyle " yerlere koymak yerine , geçişlerine ve manipülasyonlarına etki edecek . ” yine de, eğer Linda Jones / Hypnotized 'de herhangi bir erdem varsa, o zaman insan vücudunda manyetik etkiye diğerlerine göre daha duyarlı olan lokalize noktalar vardır ; ve bu bölgelerin üzerinden el atılarak veya geçilerek daha hızlı ve kalıcı etkiler elde edilir. Karanlıkta çalışmak ve tahminde bulunarak iyileşmek.'

'İnsan Manyetizması.'

Eski zamanlarda tüm iyi ev kadınlarının 'basitlikleri' anlamaları ve tüm küçük 'acılar' veya kazalarla başarılı bir şekilde başa çıkabilmeleri beklenirdi ve bu zamanlarda hane reisleri en azından 'manyetik' tedaviyi nasıl kullanacaklarını anlamalıdır. Böylece, 'el koyarak', daha ciddi hastalıklarla baş edemeseler ve tedavi edemeseler bile, küçük ağrıları ve rahatsızlıkları giderebilirler. Anne, çocuğunun yaralı dizini bilinçsizce ovuşturur ve ona manyetik bir tedavi uygular ve “iyice emmek için ağrıyan yeri öptüğünde”, küçük olan başını çarptığında veya parmağını incittiğinde, anlamadan “zihin tedavisini ” benimser. O gerçek; ama gücünü nasıl yönlendireceğini bilseydi ve acısını hafifletmek için sempatisinin tüm gücünü kullansaydı kesinlikle daha iyi olurdu.

Sıradan tedavilerin çoğu için hastanızın önüne oturmalı, ellerini avuçlarınızın içine almalı ve birkaç dakika tutmalısınız. Onu hoş bir sohbete sokabilir veya sakin, kolay ve beklentili olması için yönlendirebilirsiniz. Daha sonra, rahatsızlıklarının doğasına ve onunla ilgili izlenimlerinize göre, önünde başın tepesinden aşağıya doğru solar pleksusa ya yavaş', sabit, yatıştırıcı ve dengeleyici geçişler yapmak için ilerlemelisiniz. Veya 'mide çukuru'  ve sonra dışa doğru, avuç içi aşağı gelecek şekilde elleri başa döndürerek ve geçişi tekrarlayarak ve başın üstünden kulakların ve omuzların üzerinden kollar boyunca geçişlerle dönüşümlü olarak ve parmak uçlarında - ya temas etmeden ya da ona zar zor dokunmadan; yoksa onun arkasına geçmeli ve başının üstünden omurgasına doğru benzer geçişler yapmalısınız. Her geçişin sonunda parmaklarınızın ucundan bir şey fırlatıyormuş gibi ellerinizi sallayın ve her tedaviden önce ve sonra ellerinizi yıkamalısınız.

Baş ağrısı veya nevralji için, acı çeken kişinin önünde durun ve sağ elinizle kaşlarının üzerinden soldan sağa doğru, deriye zar zor dokunarak, sağ elini solunuzla tutarak birkaç geçiş yapın . Veya iki elinizi hafifçe başının üstüne koyun ve parmaklarınızın uçları burun kökünün hemen üstüne gelene kadar yavaşça öne getirin; sonra ellerinizi ayırın, alnın üzerinden kaşların hemen üstünden, şakakların üzerinden, kulakların arkasından ve arkasından ve omuzlardan geçirin. Ya da hastanın arkasında durun ve iki ya da üç dakika boyunca ellerinizi hafifçe alnına koyun, sonra onları şakaklardan, kulakların üzerinden ve omurgadan aşağı doğru geri çekin. Veya sağ tarafında durun, sağ elinizi alnına ve sol elinizi beynin alt kısmına, ensenin hemen üstüne koyun; başını bu şekilde birkaç dakika ellerinizin arasında tutun, ardından sağ elinizi sabit tutarak omurgadan aşağı yavaş ve yumuşak geçişler yapın, ardından iki elinizle aşağı doğru geçişler yapın. Çoğu tedaviyi sonuçlandırmak için baştan ayağa birkaç tam uzunlukta eşitleyici geçiş kullanılmalıdır .

Akciğer rahatsızlıkları için sağ elinizi omuzların arasına, sol elinizi de omurgaya koymalı ve birkaç dakika bu şekilde tutmalısınız; daha sonra sağ eli göğsün üzerinde tutarak veya solar pleksusun [Sinir veya damar ağı] üzerini örtmek için yavaşça aşağı doğru hareket ettirerek başın üstünden omurga boyunca aşağı doğru geçişler yapın.

Stoma sorunları için benzer şekilde ilerleyin, ancak sağ elinizi midenin üzerine ve sol elinizi de omurganın üzerine koyun. Karaciğeri veya böbrekleri benzer şekilde tedavi edin. Ayrıca insüflasyonların ısınma ve uyarıcı tedavisini de uygulayabilirsiniz.

Temiz, büyük boy bir cep mendili alın, dörtten az altıdan fazla kalınlık olmayacak şekilde katlayın, etkilenen kısmın üzerine koyun, burnunuzdan nefesinizi çekin, mendile dudaklarınızı sürün. , ve sonra yavaş ama nüfuz edici bir şekilde nefesi verin; bu işlemi birkaç dakika, diyelim ki beşten ona kadar tekrarlayın. Kendinizi yormayın, sert üflemenize gerek yok. Mendili asla yıkanmadan birden fazla tedavi için kullanmayın. Bandajlar bu şekilde manyetize edilebilir.

Hastanızı görmemelisiniz veya kontrol edin güçlerini harekete geçirmek için çabalayabilir; sinir sistemini uyarır ve güçlendirir ve böylece üreme - sisteminde birikmiş, normal işlevsel aktivitesini engelleyen ve iltihaplanma, tıkanıklık, ateş veya diğer hastalık durumlarını oluşturan zehirli elementleri - dışarı atma çabalarına yardımcı olur. Onun yaşamsal enerjilerinin hareketini tamamen düzenleyemiyorsanız, muhtemelen değiştirme gücüne sahipsiniz ; sakin ve umutlu davranarak ve derin nefes alarak size yardımcı olabilir; tam, ritmik, bilinçli solunum, manyetik gücün kana akışını eşitleme eğiliminde olduğundan, sinir sistemini harekete geçirdiğinden ve ruhun ve bedenin iç ve dış güçlerini uyumlu hale getirdiğinden, siz de derin nefes almalısınız. Canlılık hissi yaratan ve hem beden hem de zihin için tonik görevi gören doğal bir uyarıcıdır.

Sizinki kadar önemli olduğunu göreceksiniz . Eğer "birine yardım edeceksen, o da kendine yardım etmelisin." size güveniyorsa ve iyi sonuçlar bekliyorsa, zihnen ve psişik olarak açıksa, işiniz daha kolay ve etkileri daha kalıcı olur ve onu rahatlatmak ve sağlığına kavuşturmak için elinizden geleni yaparken , ıstırap çekmesine neden olan yaşam alışkanlıklarının veya düğümlerinin kesilmesinin gerekliliğini ona ısrarla bildirin.iyi zihinsel koşullar sağlayarak ve hayatı yaşayarak akıllıca işbirliği yapmaya ve çabalarınızı desteklemeye istekli değilse, neden harcayasınız ki ? Hayati enerjiniz onu sağlıklı koşullara yükseltmek için sadece eski uygulamalara geri döndüğünü ve onu boş yere kurtardığınız hastalıklı duruma geri döndüğünü görmek için mi?

Hastanızı trans durumuna veya hipnotik uykuya sokmaya veya ona 'öneriler' vermeye ve onu sizin iradenize veya talimatlarınıza tabi kılmaya çalışmak gereksizdir ; ancak sağlıklı uyku onarıcı, "sinir geliştirici ve sağlıklı olduğundan ve bazen doğal uykuya geçmenin tavsiye edileceği - örneğin uykusuzluk gibi - vakalarınız olabileceğinden, yavaş, yatıştırıcı, tam uzunlukta olduğunu göreceksiniz. Hastanızın birkaç santim yakınından geçer, ancak ona dokunmadan, genellikle etkili olacaktır . Ancak uykuya daldırmaya çalışmadan önce her zaman hastanızın rızasını almalısınız. Bunun neden istendiğini açıkladıktan ve onu rahat, dinlendirici bir yere yerleştirdikten sonra. Ona yalanın yatacağını ve dinlenmiş olarak uyanacağını nazikçe telkin edebilirsiniz, ancak istenen sonucu elde etmek için herhangi bir irade gücü kullanmayın. Hastanız karşı cinsten biriyse, kendi sağduyunuz ve sıradan nezaket, acı çekenin sempatik bir arkadaşının varlığının tavsiye edilebilirliğini gösterecektir. hastanızın durumunu teşhis etmek ve çektiği acıların nedenlerini belirlemek için, onun ellerini tutarak önünde oturmalı ve görmeyi beklemelisiniz. Eğer topluluk tarafından duyum ya da sempatik aktarım yoluyla, onu etkileyen acıları hissedebilir ve onları kaynağına kadar takip edebilir ya da vücudunun organlarının durumunu ihtiyatla algılayabilirsiniz. Bununla birlikte, hemen başarılı olmayı bekleyemeyeceğiniz ve hatalar yapabileceğiniz için, algılarınıza güvenene kadar , çoğunlukla kendi gelişiminiz için bu şekilde deneyler yapmalısınız ve her durumda kendi takdirinizi kullanmalısınız. -hastanıza durumu hakkında ne kadar az veya ne kadar

Şifa gücünüz iyice gelişene ve konsantrasyon gücünü elde edene kadar kronik rahatsızlıkları veya ciddi hastalık vakalarını iyileştirmeye çalışmanız akıllıca olmayacaktır . Çok fazla taahhütte bulunmamaya dikkat edin. İyi kalpli şifacılar, yorulduklarında başkalarını iyileştirmeye çalışarak kendilerini yaraladılar .

Şifacı, şifalı otların özellikleri ve hastaya uygunluğu hakkında bilgi sahibi olmadığı sürece, bitkisel veya başka türlü reçete verme uygulamasını kesinlikle reddediyoruz ; veya bu tür reçeteler, -doğasını ve kullanımını anlayan yetkili bir uygulayıcıya sunulmadıkça . Hastalara , eğer talimatlara uyulsaydı, etkileri ölümcül olmasa bile zararlı olabilecek en tuhaf bitkisel 'tedavi kalıpları'nı almalarının tavsiye edildiğini duyduk ve biliyoruz ; fakat manyetik tedaviyle bağlantılı bitkisel ve diğer reçetelerin dikkate değer ölçüde faydalı olduğu durumları da biliyoruz .

Yukarıdaki önerilerin, şifacı olarak işinizin başlangıcında size yardımcı olacağına inanıyoruz ve eğer dikkatli iseniz, yakında izlenecek en iyi yolu keşfedeceksiniz ; ya da muhtemelen tedavi yöntemlerinizde kendi psikometrik sezgileriniz veya ruh rehberliğiniz tarafından yönlendirileceksiniz.

Eğer medyumsanız, büyük olasılıkla ellerinizin görünüşte kendiliğinden hareket edeceğini göreceksiniz ve eğer onları bırakın, hastanızın vücudunun etkilenen noktasının veya organının üzerinde ya duracak ya da üzerinden geçecekler. Ve bir ruhun sizin üzerinizde ve sizin aracılığınızla hareket ettiğini ve hareketlerini yönlendirdiğini anlayacaksınız . Spiritüel manyetik şifacının pasif, sakin, kendine güvenen ve istekli olması gerektiğini ve hastasının ihtiyacını psikometrik olarak hissetme yeteneğini geliştirmesi gerektiğini hatırlamanız sizin için iyi olacaktır. Hatta geçici olarak, acı çeken kişinin koşullarını kendisi de 'üstlenebilir' - tıpkı eski bir şifacının 'zayıflıklarımızı kendi vücudunda açığa çıkardığını' söylediği gibi. Bilge şifacı ruhların yardımını beklemeli, arzulamalı ve şüphesiz alacaksınız ve bakan meleklere olan borcunuzu ne kadar çok anlar , güvenir ve açıkça kabul ederseniz , iyilik için o kadar güçlü olacaksınız.

Zihinsel şifa.

'Yeni düşünce' hareketi, düşünce gücünün uygulanmasıyla herkesin kendi karakterini oluşturabileceği ve kendi sağlık ve mutluluğunu güvence altına alabileceği gerçeğini vurgular. Bir erkek 'keşke sağlıklı, güçlü, başarılı ve mutlu olsaydım' derse, 'ne kadar istersin?' diye cevap verebilirsiniz. Eğer içtenlikle, kayıtsız şartsız arzu ederseniz, gerçekten olmak istediğiniz her şey olabilirsiniz - hayır, olacaksınız . Güç kendindedir; tek başına tutumunu değiştirebilir ve gerekeni yapabilirsin ve ilk adım kendine inanmaktır. Kendin. Bir "yetkiliniz" olması gerekiyorsa ve dışarıdan yardıma ihtiyacınız varsa, bir öğretmene gidin - uyarıcı bir kitap okuyun - ama er ya da geç kendi otoriteniz olma noktasına gelmelisiniz .

Sıklıkla şu itiraz yapılır: 'bir adam acı çektiğinde zayıflar ve morali bozulur; ve sonuç olarak, en çok ihtiyaç duyduğu anda, irade gücünü kontrol etme ve zihinsel olarak olumlu hale gelme konusunda en az güce sahiptir.' işte o zaman, hastasına yararlı olumlu sağlık önerileri veren ve öğreten zihinsel şifacı için bir fırsat.

Kendisine yardım etmesi için.  Kuşkusuz doğru düşünme, doğru yaşama yol açacaktır ve sonunda şifacı'nın işini gereksiz kılacaktır, ancak endişe, öfke ve korku düşüncesinin üstesinden gelinene ve iyilik ve sevgi ruhu egemen olana kadar değil - içtenlikle istenecek bir tamamlanma. !      '

Derin Nefes Nasıl Alınır.

Derin nefes almanın nedeni akılda tutulmalı ve aşağıdaki yararlı sonuçlar hoş bir şekilde beklenmelidir , yani tüm vücutta canlı dokuların oluşturulması - özellikle zayıf veya dengesiz organların güçlendirilmesi ve restorasyonu - stresin uyarılması . Beynin normal ve dinç çalışması, kanın arınması ve sinirlerin güçlenmesi, artan düşünce gücü ve irade ile manyetik yaşam güçlerinin artması, hayata dair daha net kavramlar ve daha neşeli görüşler ile birlikte çalışır. Ve amaçları ve psişik algı yolunun genel olarak açılması.

Normalde akciğer kapasitemizin yarısından fazlasını nadiren kullanırız ve hücrelerin bozulmuş havayı tutmasına veya ihmalden kurumasına izin verilir. Nefesimizi düzenlemeli ve her hücreye temiz hava göndermeliyiz ki kan güneş ışığının, oksijenin ve eterin erdemini alsın ve dokuları inşa etme ve verme gücüyle sistemde dolaşsın. Beyin ve sinir için güç. Bunun için karın hareketlerini bilinçli olarak çalıştırmalı ve kontrol etmelisiniz. Akciğerin  uzak hücreleri  de aydınlatılmış ve buna yer açmak için genişleme belde olmalıdır. Bu uzamış durumda kasları gergin tutun ve ardından havanın tamamının dışarı atılmasına yardımcı olmak için aynı anda karnı içeri çekerek yavaşça nefes verin. Omuzlar en hafif şekilde kaldırılmamalı, ancak eteğin duvarları yükseltilmiş olmalıdır. Yarar sadece derin nefes almakla değil, havanın uygun ve sistematik olarak dışarı atılmasıyla sağlanır ve bu egzersizin sonucunda akciğer hücreleri güçlendirilir ve beslenir ve bir süre sonra eskisinden daha da genişler.

Gerginlikten kaçının. Acele etmeyin. En ufak bir ağrı veya sersemlik belirtisi hissederseniz durun. Sloganınız yavaş ve emin olmalı.

Akıl ve beden işbirliği yapmalıdır; her nefes bilinçli ve kasıtlı olarak alınmalıdır.

Ağız kapalı olmalı ve hava burun deliklerinden yavaş ve düzenli bir şekilde içeri çekilmelidir.

Bu egzersizler açık havada veya açık bir pencere ile yapılmalıdır; uzatılmaları gerekmez; başlangıçta her gün belirli saatlerde birkaç dakika yeterli olacaktır ve nefes alma ve verme süreleri ayarlanmalıdır.

Topuklar bir arada, kollar yanda, avuç içi içeride veya eller kolayca kapalı, omuzlar kare veya hafifçe geriye atılmış, baş dik, gözler düz, vücut düz ama hafifçe öne doğru çizgili olarak durun.

Yediye kadar sayarak, düzenli ve derin nefes alın . Birkaç saniye nefesinizi tutun, diyelim. Beş ya da yedi, sonra daha önce olduğu gibi birden yediye kadar sayarak düzenli ve yavaş bir şekilde nefes verin. Bu muhtemelen ilk başta biraz uğraştırıcı olacaktır – özellikle de örneğin üç ya da beş dakika boyunca düzenli olarak devam ettirmek için – ama sebat edin; tekrarladıkça kolaylaşıyor. Yine de, bir değişiklik yapmanız gerektiğini düşünüyorsanız, bir veya iki hızlı nefes alın ya da ateş kokusu aldığınızı düşündüğünüzde yapacağınız gibi havayı koklayın.

İşte önerilen başka bir yöntem.

Baek (karnınız) üzerine düz bir şekilde yatın ve tüm vücut gevşek olacak şekilde tüm kasları gevşetin. Giysiler bol ve rahat olmalıdır . Ne yaptığınızı düşünün ve soluduğunuz havadan yaşam güçlerini kendinize çekmeyi arzulayın. Birkaç dakika sessiz meditasyon ve aspirasyondan sonra, sekiz saniye sayarak uzun ve derin ilhamlar almaya başlayın; sekize kadar sayarken nefesinizi sabit tutun ve sekize kadar sayarken yavaşça nefes verin. Bu işleme art arda on dakikadan fazla, günde üç defadan fazla veya yemekten hemen sonra devam edilmemelidir. Alışılmamış egzersiz ve artan oksijen kaynağı muhtemelen uyarıcı, muhtemelen canlandırıcı bir etkiye sahip olacağından, ilk başta aşırıya kaçmamak için dikkatli olmanız gerekecektir. 'Ayar' uygulamasının sıklığı ve nefesin solunmasına, tutulmasına ve verilmesine verilen sürenin uzunluğu, zaman ve uygulama, etkilere alışmanızı ve bu etkilerden yararlanmanızı sağladığı için artırılabilir; ama hedeflenen nesnenin her zaman daha dolgun, düzenli ve güçlü nefes aldığını unutmayın .

Derin nefes alma, uyandığınızda pratik yapın. Sabah, gün içinde aralıklarla, iki ya da üç boş, sessiz dakikanız olduğunda; ve uyumak için uzandığınızda tüm kaslarınızı gevşetin, zihninizi toplayın, kaygılarınızı ve endişeli düşüncelerinizi bir kenara bırakın, kendinize dinlendirici ve ferahlatıcı bir uykunun tadını çıkarmanızı önerin; yavaş, düzenli ve tam nefes alın ve sakin ve dingin bir şekilde uykuya dalın, sakin uykunun gerçekten bir " yenileyici" olacağına dair güven duyarak , yenilenmek için tüm yaşamın çeşmesi üzerinde hak talebinde bulunun.

Kaynak: E. W. And M. H. Wallis, "A Guıde To Medıumshıp And Psychıcal Unfoldment"

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar