Medyum ve Şifacı Özelliğinizi Ortaya Çıkaracak Bilgiler
Psikometri, Bilim Ve Şifa
Yakınımızda,
çok ince bir perdenin diğer tarafında, bizimkiyle en yakın bağlantısı olan
büyük bir yaşam alanı uzanıyor. Bu bağlantının ne olduğunu şu anda sadece
belirsiz bir şekilde ayırt ediyoruz. Algı organlarımız yalnızca en ilkel
"durumda" görünüyor. Belki de bu duruma daha sonraki kayıtsızlığımız
gelişmelerini engellemiştir. Ruh gelişmelidir, çünkü onlar insanlığın en paha
biçilmez varlıkları arasındadır.
Manevi
gözün görme yetisi,
normalde siz ölünce icra edilecek bir yetidir. Şu anda bu, öznel ya da son
derece önemli bir yetidir. Bu öznel görüş, her insan için bir olasılıktır; ve
bazı şartlar altında yetiştirilebilir; bu görsel duyarlılık, öznel koşullarla
sempatik ilişkiye girebileceğiniz ve bunları bilincin dış melekeleri
aracılığıyla ayırt edebileceğiniz şekilde yaratılabilir.
Çoğumuz
için algılarımızın kapsamının tamamen görünür dış fenomenlerin ürettiği
etkilerle sınırlı olmadığı ve en azından doğrudan gözleme kadar izlenemeyen çok
çeşitli duyumların deneyimlendiği kolayca kabul edilecektir. Olağan fiziksel
çevredeki olaylar . Bizi duyular yoluyla etkilemeyen etkilere açıkız , ancak
yine de bunlar düşüncenin hızlanmasına, zihinsel görüşün netleşmesine ve ruhsal
birlikteliklerin gerçekliğini hissetme veya algılama yeteneğine neden olur. Bu
duyarlılık, birçok insanın başkalarıyla ilk tanıştıklarında içgüdüsel bir çekim
veya itme duygusuna sahip olduğu iyi bilinen gerçeğiyle gösterilir . Bazen, tüm
dış belirtilerle, hissin tam tersi olması gerektiği göründüğünde, bir itme
hissi vardır. Bazı durumlarda, sadece birkaç dakikalık bir tanıdıktan sonra,
iki insan arasındaki sempati, sanki yıllardır birbirlerini tanıyormuş gibi
hissettikleri bir duygudur.
Duyarlıları
sık sık etkileyen tuhaf önseziler, doğalarında var olan ve bu güçlerin bizi
hepimizi saran büyük düşünce atmosferiyle - ama belli belirsiz tanıdığımız
büyük nedensel güçler alanıyla - ilişkilendirebilecekleri güçlerin varlığına
işaret eder . . Çoğu insan bir şeylerin olacağı hissine az çok aşinadır; bir
şeyin 'havada' olduğu hissi, ya da söylendiği gibi, 'gelmekte olan olayların
gölgeleri önlerine düşüyor': ve bu noktada yazan dr. Jm peebles şöyle diyor:
'ruhlar genellikle bizi ziyarete gelirler. Onlarla ilgili ciddi sözlerimizle
hava henüz cıvıl cıvıl. Bize yaklaşarak bizi düşündüler ve böylece düşünerek,
işitsel düşünce küremize çarpan ve bizi onlardan konuşmaya teşvik eden frekansın
yıldızlararası dalgaları boyunca düşüncelerini yansıttılar. Düşünce, düşünceyi
tutuşturur. Ve böylece düşünce, müzik ölçeğindeki notların müziğe tepkisi gibi
düşünceye yanıt verir.'
Nasıl
ki bir müzisyen, diğerlerinin boş yere ulaşmaya çalıştığı ölçüde armoni ruhuna
ifade verebilirse, insanların ruhsal düzlemdeki yetenekleri de değişir. Bazıları
doğal psikometrik güce sahiptir. Temas kurdukları insanları hemen hemen
aynı anda tartarlar, 'ölçtürürler' ve ölçerler. "ilk izlenimleri"
genellikle psişik veya sezgiseldir. Diğerleri doğal olarak kararlıdır ve bu
olguya doğuştan sahiptirler , ancak eave ona güvenmekten ya da kullanmaktan
korkmuştur . Pek çok konuşmacı da bilinçlerini kaybetmeseler de, söylemeye
niyetlenmedikleri şeyleri söylemeye zorlandıklarının, fikirlerin zihinlerine
aktığının farkındadırlar. Bunların hepsi doğal deneyimlerdir ve herkes az ya da
çok başarılı bir şekilde gelişebilir ve ruhsal algı güçlerinden birini ya da
diğerini kullanabilir . Çalışma ve çaba ile kişi, nesnenin, yerlerin veya
kişilerin ruhsal koşullarına bilinçli olarak yanıt verecek kadar duyarlı ve
yabancı etkileri ortadan kaldıracak ve belirli bir nesnenin özel aurasının
niteliğini ve karakterini algılayacak kadar uzman hale gelebilir.
Titreşim teorisi.
Pek
çok düşünür, süptil bir ruhsal eterin/koku/bağ/akışkanlığı her yerde hazır
bulunan bu tözün, sıvının ya da gücün titreşimlerinin aracı olduğuna ve düşünce
itkilerinin bir bilinçten diğerine -aktarıldığına " inanmıştır
Işık,
ısı, renk ve ses olarak adlandırdığımız ve deneyimlediğimiz duyumların,
atmosferin değişen uzunluk, hız ve yoğunluktaki dalga hareketlerinden
kaynaklandığı gibi, aynı şekilde sempatik ve anlayışlı insanların da olduğu
ileri sürülmektedir. Belirli zihinsel durumlara 'açık' , aynı düzlemde veya
benzer bir düzende olan aktif düşünürlerden gelen düşünce dürtülerinden
kaynaklanan ruhsal esirin dalga hareketlerinden etkilenebilir ve bunlara yanıt
verebilir.
Şekilce
kaplayacak gibi görünüyorsa , dalgaları
sürekli etrafımızda, üzerimizde ve içimizden dalgalanan bir okyanusta yüzüyoruz
ve bilinçsizce tepki veriyor olabilir. Bizi umut
ve ilhamla, tutku veya umutsuzlukla heyecanlandıran etkilere. İster fiziksel,
ister zihinsel, ister ahlaki ya da ruhsal olsun, varlığımızın temel notasına
bir kez dokunduğumuzda, psişik alanımıza giren dürtülerle uyum içinde
titreşeceğiz ve bu nedenle hey'e nasıl vuracağımızı öğrenmemiz gerekiyor. Ve
melodiyi ayarlayın; akıntılara nasıl yön verileceğini ve bu görünmeyen ama
güçlü çevrelerin egemenliği altına girmek yerine nasıl hükmedileceğini.
Ayrıca,
insan ruhunun potansiyel enerjinin bir merkezi olduğu - evreni kaplayan eterik
veya ruhsal güçleri kullanma ve kullanma yeteneğini geliştirebilen ve sağlıklı
veya zararlı olan aurik yayılımlar yayan bir zeka - olduğu ileri sürülmektedir.
Ulaşılan yüksek benliğin açılma derecesine göre ahlaki veya alçaltıcı, manevi
veya kaba; ve bu elle tutulur güçlerin psişik düzlemde onları
"algılama" yetisine sahip kişilerin gelişmiş duyuları için önemli
olduğunu düşünebiliriz.
En dikkate değer psikometrik duyarlılardan
biri olan Denton, düşündürücü bir şekilde şu soruyu sormuştur: "
seslerin insan kulağına yalnızca atmosfer tarafından mı, yoksa dışarıdan, elle
tutulur bir madde tarafından mı iletildiğinden kesinlikle emin miyiz? ' Atmosferimizden
sonsuz derecede daha ince bir sıvı, atmosferin kulağa iletemediği titreşimleri
içsel duyumuza iletir''; Ayrıca, "tüm madde , kendisine şimdiye
kadar uygulanan kuvvet ne olursa olsun, gizli bir durumda kalır ve bu gizli koşulların
algılanmasıyla, psikometre, bu yeti daha tam olarak geliştiğinde, tüm geçmiş
zamanların gerçekleri.' genellikle, en azından kendi durumunda , bu seslerin
duyulmaktan çok , algılandıklarını ekler .
Ruhsal Algı.
Beş
duyu aracılığıyla olağan duyumların tüm bilinci, gerçekte algıdır. Psikometrik algı
ruhsal bir süreçtir - ruhun ruhla ilk elden bilgisidir . İçsel benlikte duyum
üreten ve doğrudan içimize dokunan titreşimlerin algılanması ve yorumlanmasıdır
. Bu yolla gerçekten de insanların ruhlarını (zihinlerini ve eğilimlerini)
'ayırt etme' armağanını kullanabiliriz ; ve aynı ruh yetilerinin
genişletilmesiyle, gerçekten de falcı olabiliriz ve insanların ruhlarını
görebilir ve bizim alanımıza girenler üzerinde yararlı bir etkide bulunabiliriz
.
Ruhun
bu güçlerinin yetiştirilmesi, varlık yasalarının öğrencisine ve hatta sıradan
insan için büyük bir avantaj sağlamalıdır, çünkü o, meşgul bir kişinin
uğraşlarında birçok yönden edindiği bilgiyi pratik olarak uygulayabilir. Ruh
algılamanın psikometrik gücü , sahibinin, birlikte olduğu kişilerin gerçek
düşüncesini ve amacını algılamasını sağlayacaktır .
Psikolojik Mizaç
Büyük
algılama yetileri ve iyi bir "dil"i olan, son derece gergin bir sinir
organizasyonuna sahip kişiler, en iyi psikiyatrları oluştururlar.
Frenolojistlerin kendilerini etkilenebilir kılmak için iyi geliştirilmiş
ideallik ve yücelik organı olarak adlandırdıkları şeye ihtiyaçları vardır.
Flegmatik pozitif insanlar nadiren görselleştirirler ve elle tutulur
"etkiler"e karşı alıcılık gücünü geliştirmeleri pek olası değildir.
Psikometri.
Psiehometrist,
zararlı etkilere karşı korunmak ve karışık koşullardan kaçınmak koşuluyla,
diğer kişilerin auralarından kendisine zarar verme veya tehlike oluşturma riski
çok azdır veya hiç yoktur. Mektuplar, giysiler, saçlar, madeni paralar,
takılar veya mücevherler -aslında, herhangi bir süre boyunca sahibine ait olan
veya onun tarafından giyilen hemen hemen her eşya, duyarlı kişinin kendisini
ilişkilendirmesini sağlamak için yeterli olacaktır. Bazı medyumlar ,
belirli eşya türlerinde diğerlerine göre daha başarılıdır. Metaller - bu terimi
kullanabilirsek - bazı operatörler için iyi iletkenler değildir; ancak
mineraller onlar için tatmin edici olmasa da, -özellikle diğerleri için elverişlidir.
Bu nedenle, bazı psyehometers iyi karakter okuyucularıdır, diğerleri ise
başarılıdır. Hastalık teşhisi: bazıları doğa kitabını okuyabilir, bazıları ise
"mühürlü bir cilttir, ya da neredeyse öyledir, ancak konularının zihinsel
niteliklerini ölçebilir, diğerleri ise ahlaki niteliklerini ve manevi
durumlarını fark eder.
Mr. Morton 'psychic studies'de şunları
söylüyor: 'pek çok dedektif, başarıları durugörü medyumları aracılığıyla
elde edilen talimatlar sayesinde elde edilen arayışlarında, algı keskinliği ve
becerikliliği ile ün kazandı; ve pek çok doktor, psikometrik ortamlar tarafından
yapılan muayeneler yoluyla elde edilen bilgilerden, belirsiz vakaları doğru
teşhis etme becerileriyle ün kazanmıştır .'
Bazıları
geçmişi okur ve 'müşterilerinin' şimdiki durumlarına veya koşullarına girerken,
diğerleri kehanet öngörülerini uygulamada başarılıdır . Bu farklılıklar
değiştirilebilir ve algılama gücünün sınırları kendi kendine çalışma, deney ve
kültür yoluyla genişletilebilir; ama her görücünün nitelikleri ve sınırlamaları
vardır; bir başkasının başarısız olabileceği yerde biri başarılı olacaktır; bu
nedenle herkesin ne yapabileceğini, en iyi hangi alanı işgal edebileceğini keşfetmesi
ve onu doldurmaya çalışması iyi ve akıllıcadır .
Duyular Topluluğu.
Bir
psikometrist, elinde bir mektup tutarak veya alnına koyarak, yazarın kişisel
görünümünü görebilir ve betimleyebilir, onun koşullarını 'üstlenebilir' , duygu
ve düşüncelerini öyle bir ölçüde anlatabilir ki: kendini onunla özdeşleştirmek
ve o an için yazarmış gibi hissetmek; yazıyı göremese de mektupta ne yazdığını
bile söyleyebilir.
İnsan
saçı, bazı psiehometristler tarafından, denekleriyle temasa geçmenin en iyi
yolunu vermek için bulunur ve söylendiğine göre, kafadan kulakların hemen
arkasından, kafa derisine mümkün olduğunca yakın bir şekilde kesilmesi
gerektiği söylenir.
Medyumlara insan saçından başka bir şey gönderildiğini ve bazı durumlarda hile
tespit edilirken, diğerlerinde iyi niyetle 'okumaların' gönderildiğini duyduk.
Bu koşullar altında gönderen, gönderdiğini geri alıp almadığından şikayet
edemez: psychehie'ye ona yalan söylemiş gibi yanlış davranır ve hatalı bir
yanıt alırsa sorumluluk kendisine aittir; ancak bir hayvanın tüyü
gönderilebilse bile, psiyehinin aracılık yoluyla onu gönderen kişiyle ilişki
kurması ve 'yaşam çizgisini' doğru bir şekilde çizmesi oldukça olasıdır. Yine
de bu adil bir test değildir ve araştırmacıya doğru sonuçlar almak istiyorsa
dürüst ve açık sözlü olmasını tavsiye etmeliyiz.
Bir
psişenin, tabiri caizse, özellikle de sorgulayan şüpheli olduğunda ya da
akıcılıkların bir karışımı olduğunda, yanlış yola sapması ender rastlanan bir
durum değildir . Bir toplantıda bir bayan tarafından ön sırada oturan bir
bakıcının yanından geçen ve bakıcıya teslim etme fırsatını beklerken bakıcı
tarafından birkaç dakika tutulan bir hayran . Şık, auraların harmanlanmasına yol
açtı ve bu da fanın sahibi tarafından 'sadece kısmen doğru' olduğu söylenen bir
'açıklama' ile sonuçlandı; ama yelpazeyi tutan beyefendi, "tanımın
hanımefendinin kabul etmediği kısmını tamamen anlıyorum - bu benim için
mükemmel bir şekilde geçerli" dedi. Bu nedenle, medyumlar için metaryaller
sağlamada özen gösterilmesi gerekliliğidir. Örneğin , nesiller boyu ailede
bulunan ve birinden diğerine aktarılan bir yüzük, öyle bir "etkilerin
karışımını" sağlar ki, duyarlı olanın hissedemeyeceği bir şeydir.
Psikometnik
güçleri dikkatli bir şekilde eğitilmiş olsaydı ve (tamamen olmasa da kısmen)
güdülerini saptayabilseydiler, yıllar içinde büyüdükleri ve dünyayla temas
kurdukları için bu, çocuklar için bir güvence olurdu. Ana babalar genellikle
çocuklarının iyi ve uygun arkadaşlara sahip olmasını isterler ve birçok anne,
özellikle çocukça arkadaşlıkları teşvik etmenin veya bastırmanın tavsiye
edilebilirliği konusunda içgüdüsel bir duyguya sahiptir ; ama hem ebeveynler
hem de çocuklar, temasa geçtikleri kişilerin gerçek doğasını ve ahlak
derecesini açıkça hissedebilselerdi ne kadar iyi olurdu.
Bakıcı İçin Şartlar.
Psiehometristin
yanına oturup ona bir "okuma" verecek olan kişi, düşmanca veya
anlamsız olmamalı, özel bir bilgi istememeli veya düşünce güçlerini belirli bir
nokta üzerinde yoğunlaştırmamalıdır, aksi takdirde hassas olana hükmedebilir ve
" öneri' algıyı yanlış yönlendirir veya yalnızca kendi umutlarının veya
korkularının bir refleksini alır. Açık fikirli ve tarafsız ama sempatik bir
tutum sergilemekte ve sonuçları beklemelidir. Bir tanımlama yapılırken araya
girmek, açıklamak veya sorgulamak akıllıca değildir , çünkü böyle yaparak
psişik küre bozulur ve düşünce yansıtmaları bir gölün yüzeyindeki esintiler
gibi hareket ederek karışık ve çarpık görünümler üretir. . Herhangi bir
ayrıntısıyla ilgili soru sormadan önce tanımın bütünüyle verilmesine izin vermek
en iyisidir; soruşturmanın gerekli göründüğü noktaların, elose'den /boşluktan
önce daha tam olarak açıklığa kavuşturulması oldukça muhtemeldir. _genel değil
de özel bir 'okuma' gerekliyse -örneğin, hastalık durumlarının teşhisi için-
başlangıçta istenen şeyin bir ipucu "yeterli" olmalıdır .
Açıklama.
Görselleştirmenin
gücü, insanın ruhsal doğasının ve olasılıklarının en çarpıcı kanıtlarından
biridir. Öteki, şeylerin var olduğunu düşündüğümüz yaratıcı yetenektir . O,
sezgiyle –ya da bilişle bağlantılı olan, belirgin bir biçimde ruhsal bir
kapasitedir; bu bir tür içsel vizyon - içe dönüklük - ve durugörüde kullanılan
ruhun gücüdür . Onun yardımı ile , henüz dışsal bir varoluşa sahip olmayan
zihnin gözünün önünde ve bilinçte doğan tortii fikir ve tasarımları - ya da
manevi sikel basiret'ten bilinç üzerine ve bilincin içine taşınan imgeler ve
tasarımlar. Gerçekte, en başta, manevi algıdır - duygudur. Bayan Denton,
psikometrik olarak görebildiği ışıktan 'gizli ışık' olarak bahseder. Muhtemelen
aynı şeyi teosofistler tarafından "astral ışık"tan bahsettiklerinde
ve onu "eterik ışık" olarak adlandıran başkaları tarafından da
kastedilmektedir, ancak biz ona bir isim vererek onu analiz etmeyiz veya
tanımlamayız. William Denton, ışık ışınlarının sürekli olarak tüm
nesnelerden yayıldığını, tümü olmasa da çoğu maddeden kolayca geçtiğini ve aynı
anda "duyarlıların beynine ve görme duyusu"na ilerlediğini iddia etti
. Buna "rafine ışık " da diyor, "bire bir portallardan geçer ve
ruhun iç odasına kabul edilir." Bayan Denton ise şöyle diyor:—
"menzili
içindeki nesneleri "ayırt etmesini" sağlamak için doğrudan ya da
yansıyan "ışıklı" bir vücut ışığı gerektirirken, "öteki"
(içteki 'simge [bir çakıl taşı] sıradan bir bezelyeden daha büyük bir dünya,
heyecan verici tarihinin sayısız sayfasını okurken, dünyayı aydınlatmaya
yeterlidir... Bazı durumlarda, izlenim doğrudan beyinde ve bireyin
(psikometristler bu doğrudan izlenimler ile fantezi yaratımları arasında ayrım
yapmayı öğrendiler, ya da gerçek vizyon ile eşit derecede güvenilir olarak
kabul edilebilirler.
O
halde Bayan Denton'a göre, durugörü algılarının farklı süreçlerle -görme ve
izlenim yoluyla- deneyimlenebileceği anlaşılıyor. Bazı görücülerin sahip olduğu
geniş görüş, bir "teleskop gözü"ne benzetilmiştir ve düşünce-aktarımında
olduğu gibi, sempatik ilişki yoluyla bir algılama gücüne işaret eder
görünmektedir. Diğer örneklerde deneyim, algılayıcının uzak bir yeri psişik
olarak ziyaret ettiği ve tanık olunan şeyi tanımladığı -'seyahat eden'
doyumsuzluğa işaret eder . Basiretçinin ruhsal vizyonla gördüğü gibi, fiziksel
madde hiçbir engel oluşturmaz. Başka bir deyişle, ruhsal ışığa tamamen
şeffaftır. Yakınlığın veya uzaklığın ruhsal koşullara bağlı olduğu bu algı
biçiminde hız bir faktör değildir.
Beyin Uykuda, Ama Ruh Aktif.
William
Denton, ruhu beynin değil, ajanın temsilcisi olarak görüyordu. Kahin mesmerik
uykudayken Dr. Hammond'dan şu alıntıyı
yaptı: "Uyku sırasında beyin nispeten kansız bir durumdadır ve ensefalik
damarlardaki kan sadece miktar olarak azalmakla kalmaz, aynı zamanda azalan bir
hızla hareket eder.
Denton,
"gücü uyku tarafından büyük ölçüde azaltıldığı için, durugörü ve
duruduyucu fenomenlerle ilgilenen ajansa, doğal olarak uykunun bu yöndeki
yeteneğini azaltacağını veya yok edeceğini beklemeliyiz; ama durum tam tersi
gibi görünüyor; çünkü uyanık durumdayken hiçbir kahinlik gücüne sahip olmayan
birçok kişi, uykuda dikkate değer bir gelişme gösterir ve "şimdi iyi
bilindiği gibi, uykuda daralmış olan beynin, ve bu nedenle fikir edinmeye daha
az uygunsa, basiretteki fail olamaz, ama öyle olmalıdır (her şeyi gören ruh. Mesmerizm,
genel olarak, daha derin bir uyku durumuna neden olur .
En derin
uyku manyetizma tarafından güvence altına alındığında ve göz artık ışığa
duyarlı olmadığında . Sesi duymak için kulak ve dokunulmak için ten, işte o
zaman bu özel güçler en sık ve açıkça ortaya çıkar, tıpkı büyücülük -üzerine
hemen hemen tüm yazarların tanıklık ettiği gibi. . Sağır transta, dolaşım bile
durduğunda ve solunum artık algılanmadığında: ölümün solgunluğu çehreyi kapladığında
ve ölümün kendisi o kadar iyi taklit edildiğinde ki , birini diğerinden ayırt
etmek pek mümkün değildir. Ruh, üstünlüğünü ve bağımsızlığını ortaya koyar; o,
işitir, görür, hisseder, bir an gözlem yapar ki, bu stajyer -durumdan, birey
elde eder. Ama ölümün bizi söndürmesi tamamen açıklanamıyor.'
Küçük Mevcut Spekülasyonlar
Sadece
basiret konusunda spekülasyon yapabiliriz. Bir keresinde, kahin olarak bir şey
görmeden önce gözlerimi kapatmam istendi. Şimdi gözlerim tamamen açıkken de tam
olarak görüyorum ama çok daha az sıklıkta görüyorum ve bana tüm görüşlerimin
optik olduğu anlaşılıyor. Birkaç yıl önce bir teorim vardı ama bir gün birkaç
medyum onu birdenbire mahvetti. Ruhların algılanmasını, algılama yetileri
üzerine fırlatılan ve daha sonra, kâhin bunun bilincine varana kadar beyinde
titreşen bir ruh görüşü olarak açıklıyordum. Ama başka bir ortam bana solar
pleksustan da ruhlar gördüğünü bildirdi. Hipotez yeni olduğu için onu mahkûm
etmek için bir neden yoktur.'
Kahinler,
mesmerik, normal ve medyumlar, çeşitli şekillerde, başın üstünden, parmak
uçlarından, midenin çukurundan, alından, arkadan gördüklerini 'veya görüyor
gibi göründüklerini' beyan etmişlerdir. Sıradan gözlerle veya bir iç görüşle
kafa; ve kim onlara hayır diyebilir?
Farklı Organlarda Duyarlılık.
Bu
algısal izlenimlerin veya duyumların çeşitli bilinç modları var gibi görünüyor
- farklı durugörü düzlemleri. Bazıları zihin gözüyle görüyor gibi görünüyor,
görselleştirmek için , diğerleri içsel görüşlerinin açılmasının bilincine
varmak için ve dr. Andrew jackson davis diyor ki:
Duyu
unsurunun beden yüzeyinden ayrılması sonucu, beden ölüme benzer, anlamsız,
derin bir uykuda kalır ve beden karardıkça zihin dirilenir . Alın
aydınlatıldığında tamamen şeffaftır. Ruhun yaratılış alanlarına baktığı bir
pencere gibi görünür. Vücut gözleri de dahil olmak üzere yüzün tüm üst
kısımları da aydınlatılır. Bununla birlikte, iyi kahinler genellikle sujenin en
yüksek bölgelerinde değil , sadece tabanında aydınlatılır.. Alın iki yana ve
elmacık kemiklerinin tepesine doğru aşağı merkezinden uzanan beyin. Bu,
zihinsel algıların kaynağı veya yeridir. Basiret, bedensel vizyonun güçlerinin
ötesindeki şeylerin net bir şekilde algılanmasını ima eder, ancak gözlemlenen
her şeyi anlamak anlamına gelmez. Algı organları özellikle duyusal kem'in akışıyla
heyecanlanır . Mesafe tefekküre tabi olduğunda görüş uzar, düz karelerde sona
erer ve yine de bedensel gözlerde olduğu gibi , iç algılar ışık ve elektrik
ışınlarıyla çok kolay uyum sağlar , bunlar doğada yurt dışında oynar, böylece
vizyon genellikle çok büyük bir diskin yarısını tam olarak kavrar . '
Manyetik Şifa
İyileşme
, silinmişi geri getirmenin tatsız bir yöntemidir ve hipnozdan , hastanın
uyumamasıyla farklıdır ; ve hiçbir irade
ya da bakışa gerek olmadığı için büyüden - ve masajdan sürtünme ya da yoğurma
olmadığı için farklıdır.
Genelde,
her şeyi kaplayan evrensel bir güç, eter, yaşam ilkesi veya aura olduğuna ve
şifacının ne zaman bilinçli olarak onunla ilişki kurabileceğine inanır . Onunla uyum içinde titreşir ,
onun, onlarda yeni sağlık koşulları kuran bir enerji olarak başkalarına
aktığını hisseder ... Bu sadece bir dalga ya da titreşim hareketidir ve bunlar
arasında kurulur ve iletilir, henüz tartışmalı bir konudur.birçok kişi
sonuçları ' tavsiye'ye bağlıyor . Operatör ve "konu " kısmındaki
beklenti veya inanç : ama, yazarın ifade ettiği gibi : " eğer telkin bir
etki üretebiliyorsa, elektrik kadar pozitif bir güçtür, .ve bir terminalden
diğerine geçer . '
~ Bizler , hastayı tedavi ettikten
sonra aşırı derecede bitkin düştük ve kendisini tamamen 'tükenmiş' hissettik ;
ve eğer kahinlerin tanıklığı herhangi bir şey için önemliyse, şifacıdan geçen
ve hasta tarafından emilen aura yayılımları vardır.
Mesmerik geçişler uygulayıcı tarafından
hastaya zorla aktarılır. Bir yaşam gücü akışı iletilir; bu ikisi arasında bir
yakınlığın kurulduğu gerçeğiyle kanıtlayabileceğiniz gibi , operatör tedavi
ettiği rahatsızlığı sıklıkla daha hafif bir şekilde alıp götürecektir. Bu nedenle, yalnızca sağlıklı operatörlere
izin verilmesi gerektiğine dikkat edilmelidir.'
Hastalarını ziyaret etmeden önce canlı
bir güç ve ruhla dolu olan manyetik şifacıların, gereksiz yere uzun süren
bitkin ve hasta görünen ve tamamen bitkin görünen bir tedaviden döndüğünü
gördük. Kesinlikle
, bir şekilde, hatırı sayılır bir canlılıkla ayrılmışlardı ve sadece uyumaya
hazırdılar ve böylece enerji stoklarını yeniden toplayıp yeniledik. Herr Reichel,
kıta avrupası'nın önde gelen öğrencilerinin bu konu üzerinde yaptıkları
araştırmaların deneysel olarak insanoğlunun manyetik ışımalarının nesnel bir
görünüme sahip olduğunu kanıtladığını belirtir ve Wurther , " öneri "
nin " sadece" etkili olabileceğini iddia eder. ' Alıcının beyni ,
deniz hastalığına yönelik öneriyle yönlendirilebilecek , emrinde bir miktar
hayati güç olarak bulunduğunda . ' Diyor dr. Von Stuckrad ve onun uç noktası
-hakkındaki tanıklığı başkaları tarafından doğrulanır: " manyetizatörün
ellerinin hasta üzerinde doğrudan temasıyla , güçlü bir akışla
karşılaştırıldığında, uyarıcı ve kabul edilebilir bir etkinin hissedildiğine
inanıyorum. Sinir sistemi. 1 avuç içi altında artan bir sıcaklık
deneyimliyorum, bu daha sonra eller omurga tarafından arkaya veya stoma
çukuruna uygulanırsa her tarafa sessizce yayılır.
Bazı
insanlar doğal manyetik güç merkezleridir. Bol miktarda yaşamsal enerji
üretirler ve önlerine aşırı taleplerde bulunulmamaları koşuluyla,
"erdemlerini" zarar görmeden - hayır, kendilerine olumlu bir yarar
sağlayarak – silici olanların yararına dağıtma olanağına sahiptirler. Hiç kimse bitkin ve bitkinken,
ya da üzgün ve depresifken deneği iyileştirmeye çalışmamalıdır . Kalbi işinde
olan bir operatör göz önüne alındığında; zihnin zihin, zihnin beden üzerindeki
etkisine inanan; kendisi, anayasal olarak canlı ve sağlıklı olan; tüm
iyiliksever enerjisini tedavi amacıyla ortaya koyan; ve tedaviye ihtiyacı olan
ve başarı için gerekli olan uygunluk veya alıcılık unsurlarına sahip olan bir
özne verildiğinde, şifa sanatının faydalı olasılıklarının ve faydalı
uygulamalarının sınırı yok gibi görünüyor.
Şifacı,
hastasına karşı pozitiftir ve sadece ellerini hastanın vücudunun sinir
merkezlerine uygulayarak ya da gerekli
olduğunu düşündüğü ya da ondan 'etkilendiği' gibi loeal ya da tam uzunlukta 'geçer'
yaparak. Şifacı ona kendi psyehie gücünün bir kısmını ya da acı çekeni
iyileştirme, uyarma ve güçlendirme eğiliminde olan hayatın canlandırıcı
ilkesini aktarır. -Alıcı tarafından sinir sistemi üzerinde bir tonik gibi
çalışan uyarıcı bir etki olarak hissedilen gücünü-
Gerçek
şifacı bencil olmayan, sempatik ve yardımsever olmalıdır. Bedeni, sakatlıkları,
yalanı iyileştirmeden önce 'hastalıklı bir zihne hizmet etmesi' gerekebilir .
Örneğin, etkisinin yanı sıra, yardım isteyenler için bir güç kulesi olabilir. Yalan,
acı çekeni rahatlatabilir; korkularını yatıştırmak; inancını teşvik etmek; güç
düşünceleri önerin, " ve böylece umudu, beklentiyi, tepkiyi kullanın ve
kendisini normal sağlığına daha uygun bir şekilde dinlenmesi için iş başındaki
öz-öncülerini ayarlayabilir .
Horatio
Dresser'a göre ruhsal şifada , hiçbir akıl yürütme, belirli düşünceleri
aktarma girişimi ve hastayı kontrol etme ya da hipnotize etme çabası yoktur . Hastaya,
ihtiyacına ve alıcılığına göre absorbe edeceği yumuşak, dişli bir atmosfer
getirmek şifacının yeridir. Spiritüel şifacının kendisi her şeye gücü yeten
zihin veya faktör değildir, o daha yüksek gücün istekli aracıdır . Onun arzusu
ruhsal olarak açık ve özgür olmaktır": daha sonra hastada aynı durumu
uyandırmaktır. İlk adım, bilinci her zaman her yerde mevcut ruh'a yönlendirmek,
huzurlu , sakin, dengeli olmak , durumun efendisi. Kişi açık ve özgür olduğunda
, acı çekene dönebilir ve aynı yumuşak, ancak güçlü ve teşvik edici ruhla, onu
o kadar güçlü bir atmosferle sarın ki, hiçbir uyumsuz zihin veya beden durumu buna
dayanamaz. Şifa, köre şefkatle yardım eden, iyi gören kimse gibidir.
..semptomlar ve şüpheler üzerinde durmamalı, sonucu görmeli , hastayı olması
gerektiği gibi, sağlıklı, dengeli, sakin ve güçlü olarak düşünmeli.
Ruh
birlikteliğinin yasalarının doğasını ve "eşikte oturanın" onun
düşünce gücüne duyarlı olanlar üzerinde yarattığı etkilerin karakterini anlayan
şifacılara büyük ihtiyaç vardır. Pek çok kişi, güçlü arzuları, tutkulu veya
duygusal özlemleriyle, kendilerini onlara bağlayan bu sınıfın ruhlarını
(mutlaka kötü değil ama cahil ve arzu ve benlik düzleminde yaşayan) bilmeden
çeker veya onlara elverişli koşullar sunar. Onlara, acılarına; ve burada, bu
acı çekenleri özgür bırakan ve bu ruhlara hapiste "vaaz vermek"le
kalmayıp onları eğiten şifacılar için geniş bir yararlılık alanı vardır; daha
yüksek ruhsal durumlar.
Psikolojik Açılma İçin Pratik
Talimatlar.
Pek
çok yoldan, iç benliğin, zaman zaman dış benliği çok aşan ve hatta en basit
araç olarak ona hakim olan güçlere sahip olduğu sonucuna varıyoruz. Dış benlik
zaman zaman tamamen dövülebilir ve işe yaramaz olabilir, ancak içsel benlik
teselli edebilir ve muhteşem yolunu aşıp şarkı söyleyebilir
Kalıcı
deneyim ve deneyimlediği düşüncelerin, duyguların, görüşlerin ya da dürtülerin
açık sözlü ifadesi ile , basiret ya da psikometri arayan kişi , yavaş yavaş
duyarlı, berrak hale gelecek ve sonunda bunları açıkça ayırt edebilecek hale
gelecektir. Tamamen sınırsız olan hayal gücü (ya da kurmacalar ) eserleri ile
manevi garantileri olan izlenimler ve algılar arasında gidip gelmek
Psişik
algının yetiştirilmesi için çeşitli "yönergeler" yayınlanmıştır,
ancak doğal organik, mizaç duyarlılığına sahip değilseniz, uzun süreli çaba
harcamadan tatmin edici sonuçlar elde etmeniz pek olası değildir . Doğru , güç sizin doğanızda
olabilir ; ihmal edilmiş, yanlış anlaşılmış ve ezilmiş olabilir ve bu tür gizli
hediyeleriniz yakında olacak ( eğer onları anlamak ve kullanmak için
gösterdiğiniz çabalarda ısrar ederseniz , ama buna hazır değilseniz ). Ciddi ve
istikrarlı bir şekilde kendinizi bu hatlarda kendi eğitiminizin görevine
adayın, konuyla uğraşarak zamanınızı veya gücünüzü boşa harcamayın .
Spiritüalistler,
eğitim okulları ve öğretmenler sağlama konusunda görevlerini henüz anlamadılar
.
Duyarlıların
gelişimi, dolayısıyla herkesin kendini yetiştirmeye çalışması gerekir.
Düşünce Aktarımı.
Kural
olarak, düşünceler yalnızca operatör tarafından yapılan iradenin bir sonucu
olarak bir kişiden diğerine aktarılabilir ve eğer birkaç "arkadaş"
denen şeyi denemek için yardım alabilirseniz. Onların düşüncelerine duyarlı
olup olmadığınızı ve isteklerinin telepatik olarak bilincinde olup olmadığınızı
veya kendi düşüncelerinizi bir başkasına aktarmak için yeterince pozitif olup
olmadığınızı kısa sürede anlayabilirsiniz.
Taraflardan
biri, ' denek' olarak seçilerek odadan çekilmeli ve yokluğunda bu deney için
bir materyal seçilmelidir.
Konu
hatırlatıldıktan sonra, sözcü olarak hareket eden ortaklığın bir üyesi şöyle demelidir: bu odadaki belirli
bir madde/görüntü sabitlendi ve hepimiz onu düşünüyoruz ve ona dokunmanızı
'istiyoruz'. Zihninizi pasifleştirmenizi istiyoruz; deneyimlediğiniz dürtünün
peşinden gitmek ve elinizi koymak zorunda hissettiğiniz ilk maddeye dokunun.
Bu
deney çeşitli şekillerde değiştirilebilir. Örneğin, özne bakıcılardan birine
dokunmaya istekli olabilir ; bir şeyi belli bir kişiye götürmek; gizli bir maddeyi
keşfetmek isteyebilir
Biri
konuya odaklanmalı , bu amaç için seçilen metaryele dokunmalı
Bakıcılar
, ' konu ..' ne olursa olsun metaryele bakmamalı, ancak ona dokunmamalı veya
olabilecek herhangi bir işaret veya hareketi yapmamalıdır .
Bazı
-insanlar" hemen yanıt verir ve hemen başarılı olurlar. Diğerleri ilk
başta oldukça bilinçli ve gergindir, ancak bu duygular yıprandığında başarılı
olurlar. Diğerleri çok kesin ve kararlı bir izlenim bekler ve ilkine uymazlar.
Bu
basit bir şekilde, etkilenebilir olanları bulmanın mümkün olduğunu ve daha
sonra operatör, özne ve not alıcı olarak sırayla (ya da aracı olarak ) hareket
edebilen daha az sayıda, örneğin üç kişiyle daha sistematik deneyler yapılabileceği
anlamına gelir. Algılayıcı ve kaydedici), deneylerin sonucunda üçünden
hangisinin en duyarlı ve hangisinin en olumlu olduğunu belirleyene kadar.
Ajanın
görselleştirme ve konsantrasyon gücüne sahip olması gerekir. Belirli bir sayı,
şekil, isim) ya da renk hakkında düşünerek, onu görebilecekmiş gibi zihninde
canlandırmalı ve sonra da onunla birlikte çizmiş olduğu resmi tasarlamaya
çalışmalıdır . Bu hiç de kolay bir işlem değildir. Sürekli bir düşünce,
yoğun bir amaç ve hatırı sayılır bir psişik enerji harcaması gerektirir.
Kıpırdanmak,
zorlamak ve ısrar etmek ve tekrarlanan zihinsel olumlamalar yapmak akıllıca
değildir; bu tür yöntemler , başarı için çok önemli olan sakinliği yok etme
eğilimindedir . Daha kesin bir zihinsel resim ve daha sürekli bir miid dalgası
olarak sabit, konsantre ve beklentili bir zihin çerçevesi korunabilir) , şiddetli istekliden daha fazla üretilebilir.
Başarılı
olma arzusu tarafından ele geçirilirse , deney büyük ihtimalle başarısızlıkla
sonuçlanacaktır. Zihin arzuyla o kadar meşguldür ki, izlenimi iletemez veya
alamaz .
Abstractıon İle Kendine Hazırlık.
External_Senses'in
raporlarında, doğanızın psişik tarafında görmenizi, duymanızı ve hissetmenizi
sağlamak için, kendinizi çevrenizden nasıl soyutlayacağınızı ve duyusal bilinçten
nasıl kendinizi soyutlayacağınızı ve kendinizi ona karşı nasıl kaybedeceğinizi
çözmeniz gerekir .. Acele etmeyi, endişelenmeyi ve özen göstermeyi ve zihinsel
olarak aktif hale gelmeyi ortadan kaldırmanız gerekecek . Samimi bir kulun bir
diriliş tavrı takınması ve ruhsal mutluluk ve yücelme koşullarını sağlaması
gibi, sizin de ruhsal benliğinize çekilmeniz ve mutlak bir güven ve özlemle 'ruhani
destek beklemeniz' gerekecek ve o zaman- ve - içsel bilincinizin açılmasını
deneyimleyerek ve ruh hallerini sezgisel olarak tanıyın, izlenimlerin ve
etkilerin içsel olarak farkında olun veya psikometrik olarak hissedin ve manevi
auraları veya kişilikleri ihtiyatla algılayın. Böylece tüm duyu izlenimlerini
engelleyerek , 'üstün durumda 'psişenin 'gergin faaliyetini ' gören dış
düzlemde huzuru deneyimleyeceksiniz. Ortamını , ruhunun güçlerine ve
sezgilerine başvurmadan ya da ona yeni ve bilge düşüncelerle ilham vermeden
önce . Oruç ve namaz geçici de olsa, inziva ve tefekkür gerekli olabilir. Böylece
manevî aleme nüfuz edebilir, manevî halleri, şartları ve şahsiyetleri
'farkedebilir' ve hakikatlerin müşahede ve tefsirinden keyif alabilirsiniz .
Bu harikulade evrenin 'öteki tarafından', evet, 'ruhta' seyahat etme ve ruhun
dingin bir şekilde ikamet ettiği o diyarın ihtişamını hevesli bir şekilde görme
gücünün egzersizinde bile.
Dikkat edilmesi gereken şartlar.
Günlük
birkaç saatinizi ayırmanız ve herhangi bir kesintiyi önlemek için önlem almanız
tavsiye edilir, Kıbleye yani güneye yarı karanlık bir odada, sabah 10 ile 11
arasında, düzenli olarak oturun. Görünürdeki nesneyi düşünün, yani , alıcılığı
geliştirme arzunuzu - izlenimlere, düşünce etkilerine veya X gölgeli ışık veya
çok psişik yayılımlara karşı duyarlılığa ve durugörü ve algılara.
Düşük
bir, ışık titreşimleri bilincinizi en aza indirecek eğiliminizi azaltacaktır ve bazen bunları
kapatmanız tavsiye edilir. Giysileriniz "gevşek dolaşım ve solunum "
sağlayacak şekilde düzenlenmeli ve en karın ve karın kaslarını serbest
bırakmalıdır .
Sandalyeniz
rahat olmalı, böylece ayaklarınız yerde, vücudunuz dik ve rahat bir şekilde
oturabilirsiniz.; rahatsızlığın farkına vararak ve üstesinden gelerek bu zihin
uyanamayabilir.
Tüm
dikkatinizi elinizdeki konuya verin. Endişeli, endişeli veya başka konularla
meşgulseniz , düşüncelerinizi dışsal şeylerden bilincinizin iç dünyasına
çekmeye çalışmanız gerekecektir ; her küskün, rahatsız edici veya merhametsiz
düşünceyi kovmak için herkese karşı nazik ve sevgi dolu hissedin.
Bir anda sessiz kalmayacağınızı ve bu nedenle sabırlı olmanız gerektiğini
göreceksiniz, çünkü bir düşünceyi isteyerek reddetmek kolay değildir. Tefekkür
yerine yeni bir konu koyarak düşünce akımlarını değiştirin, ve zihni, birbirini
izleyen aşamalarla zevkli bir beklenti durumuna yönlendirin. sakin ve dingin
bir bilinç durumuna erişmeye ve bunu sürdürmeye çalışın; yine de, ruh
atmosferini harekete geçiren titreşimlere yanıt vermek ve bunları yorumlamak
için uyanık olmalısınız, farklı notaları, tonları, sesleri ve yankıları ayırt
edebilmeniz için .
Tüm
duyularla hissetmeyi öğrenmelisiniz ; maddelerin ve insanların gerçek
içselliğini algılamak; iç vizyonunuzla görmek için; içine girdiğiniz ruh
küresinin vizyonları, sesleri ve gerçekleriyle heyecanlanabilmeniz ve bunlara
yanıt verebilmeniz için dış planda 'dalgın' olmak uzaklaşmak.
Psikometrik Güç Nasıl Geliştirilir.
Başka
kişilere, örneklere veya değerli meraklılara ait bilgiler, öncekilerini
bilmiyorsanız, denemeniz için uygun olacaktır. Bazen karanlıkta el yoruyormuş
gibi hissedeceksiniz; etki zayıf ve bunu hissedemiyorsunuz: kararsız kalırsınız
. Sallanıyor ve çevreye nüfuz edemiyor. Bu, birlikte olduğu kişinin özelliği
olabilir.
Uğraşıyorsunuz,
bu yüzden zorluklarınızdan bahsetmelisiniz ve daha sonra yaklaşabilirsiniz.
Düşündüğünüz
veya algıladığınız şeyin ne kadar hayal gücünün sonucu olduğunu fark
edebilmeniz için tekrarlanan çabalar gerekli olacaktır . Bir kez yola çıktıktan
sonra onu takip edin. Size ne çağrıştırdığını veya size ne çağrıştırdığını
düşündüğünüzü kesin olarak belirtin . Kesintilere veya sorulara izin vermeyin .
Sonuna kadar gidin—haklı olup olmadığınızı sorun . Asla ~vazgeçmeyin tekrar
tekrar denemeyin ve eğer varsa – his gücü kesinlikle büyüyecektir. Cesurca,
olumlu konuşun. İstediğini almak için içten içe dışarı çıkın ; endişeyle değil,
güvenle talep edin.
Birinden
bir kapalı bir mektup/kutu aldığınızda , zarfı çıkarın ve içindekileri okumadan
elinize alın veya alnınıza bastırın ve düşüncenizi yazara odaklamaya çalışın,
toparlamaya çalışın. İletişimin amacı ve yazıldığı ruh. Birkaç dakika sonra herhangi
bir düşünce veya duyguyu - herhangi bir dürtü veya zihinsel resmi -
alamazsanız, mektubu şakağına veya başınızın tepesine koyun. Hangi pozisyonun
size uygun olduğunu bulana ve devreyi oluşturmanıza ve yazara 'açmanıza' izin
verene kadar, onu yalnızca sol elinizde veya sağ elinizde veya gerekirse her
ikisi arasında tutun .
İster
istemez antipati, acı, endişe, öfke veya kasvetli önseziler yaşayabilir. Öte
yandan, kendinizi çekici, mutlu, canlı ve güçlü hissedebilirsiniz. Duygularınız
ne olursa olsun, onlardan bahsedin. Bir anda ya da parça parça gelebilirler.
Bir sonraki düşünce ortaya çıkmadan önce herhangi bir şey
hakkında~konuşmanız~zorunda kalabilirsiniz, ya da onları gözünüzde yeterince
hızlı ifade ettiğinizi~hissedebilirsiniz~ daha önce teması kaybedebilirsiniz
fakat sabırla tamamlayın. Her durumda, ne demek istediğinizi
"yapabildiğiniz kadar iyi söyleyin ve sonuçları bırakın. Oldukça eforlu
olduğunuzu fark ederseniz cesaretlenmiş hissedeceksiniz; ama başaramadıysanız
cesaretiniz kırılmasın yapabilirim ve
yapacağım" tavrınız olmalıdır.
Sanki
bir fikir, harici bir kaynaktan bilincinize zorla girmiş gibi , çok kararlı bir
dürtüyü denemeyin ; bu çok hafif bir duygu olabilir, ya da bir düşünce
'kafanıza gelebilir' ya da deyim yerindeyse, zihninizde baloncuklar
oluşturabilir. Ne olursa olsun, ondan bahsedin ve makalesi elinizde olan
arkadaşınız, herhangi bir önemi veya uygulanabilirliği olup olmadığını size
söyleyebilecektir .
Bu
algılama aşamasının ilginç bir özelliği, psikoloğun sıklıkla mecazları
kullanmaya ve yalnızca ziyaretçisinin anlayabileceği metaforları kullanmaya
kendini mecbur hissetmesidir. Sonuç olarak , anlayamadığınız , anahtarsız ,
anlamsız ve aptalca görünen şeyler söylemeniz istenebilir . Bunun sizi
endişelendirmesine veya izleniminize itaat etmekten caydırmasına izin vermeyin
- bırakın müşterinizin söylediklerinizi kendisi için yorumlamasına izin verin. Bir seans veya kişiyle işiniz
bittiğinde, bir sonrakine geçmeden önce her zaman etkiyi üfleyin veya varsa
elinizden atın. İlkini aklınızdan çıkarın , bağlantıyı kapatın , sonra
ikincisine hazır olacaksınız.
Kitaplarla,
rastgele bir tanesini açıp sağ eli sayfalarına koyarak ve ona bakmadan önce
sayfada veya sayfalarda ifade edilen düşünceler için kullanılan kelimeler
hakkında bir fikir edinmeye çalışarak kitaplarla başka bir tür deney
yapılabilir. , böylece kapsanır. Bireysel bir deney yapmak istiyorsanız , onun
ellerini elinize alın ve onun koşullarına - ister zihin ister beden olsun, ya
da ne düşündüğünü algılamak için - nüfuz etmeye çalışın. Ya da sempati duyan
birinden zihinsel bir soru oluşturmasını isteyebilir ve bu soruyu yanıtlamaya
çalışabilirsiniz . Fırsatınız olduğunda yabancıların fotoğraflarını çekin ve kişinin
özellikleri, mizacı, sağlığı, işi veya mizacıyla ilgili aklınıza gelen herhangi
bir düşünce olup olmadığını öğrenin ve ardından izlenimlerinizin doğru olup
olmadığını anlamak için araştırma yapın.
Birkaç
deney yaptıktan sonra, psikometrik güce sahip olduğunuza dair kanıtlarınız
varsa, fırsat buldukça arayanların ve genel olarak eşinizin amaçlarını
"anlamaya" çalışabilirsiniz. Aklınızda net ve hızlı bir şekilde 'ne
için geldiniz?' gibi bir soru oluşturun. Ya da 'ne gibi bir iyilik istiyorsun?'
ve sonra, ne kadar önemsiz olursa olsun, onların amacı veya işiyle ilgili
herhangi bir düşüncenin farkına varıp varmadığınıza dikkat edin.
Arkadaşlık
meslekleri yapıldığında, sorabilirsiniz. Zihinsel olarak, 'bunu mu demek
istiyorsun?' ya da 'söylediklerin hakkında ne hissediyorsun? ' Bununla
birlikte, tekrarlanan deneyler yoluyla bunların güvenilir olduğuna ikna olana
kadar, deneyimleyebileceğiniz düşünceler veya duygular üzerinde bu şekilde
hareket etmek akıllıca olmayacaktır . Duyguları doğru -yorumlamanın zorluğu ;
sizi etkileyen etkilerin tam doğasını anlamak; kendi duyumlarınızla temas
ettiğiniz koşulların uyandırdığı duyumlar arasında ayrım yapmak , yalnızca
tekrarlanan deneyler ve dikkatli olmakla üstesinden gelinebilecek bir şeydir ve
ilerledikçe yavaş yavaş kaybolacaktır.
Tarif
edilecek şartların gerçekleşmesinin aniden başınıza gelmesi olabilir ; içeriden
açılacak olabilir. Ya da öznenizin etkilerini 'üstleneceksiniz' ve kendi
kişiliğinizde duyumlarını deneyimleyeceksiniz, öyle ki, sempatik ve psişik
olarak ilişki kurduğunuz kişi sizmişsiniz gibi hissedeceksiniz: onun ağrıları
sizin tarafınızdan hissedilecek; onun dertleri senin dertlerin olacak;
düşünceleri ve duyguları, korkuları veya umutları size aktarılmış olacaktır; ve
onun ruh hallerini çok doğru bir şekilde 'okuduğunuzu' ona kanıtlayacak
fiziksel, zihinsel, ahlaki ve ruhsal durumlarının teşhisini vermeyi
başarabilirsiniz.
Kaygılı
olmak gelişimlerini engeller . Ağlamak, onların ruhsal durumlarını bozar._ ve
ya tüm algıyı bozar ya da zihinsel tabloyu bozar . Medyumların sık sık 'şunu
yapmak ya da söylemek istediğimi hissettim , ama yanlış olur korkusuyla
yapmaktan hoşlanmadım' dediklerini duyduk. Daha sonra, yapmayı veya söylemeyi
reddettiklerinin, tam da kendileri tarafından verilmesi gereken şey olduğunu
öğrendiklerinde çok utandılar. Bu deneyleri yaparken ne hissettiğinizi
söyleyin; aptalca veya gülünç görünse bile sizden isteneni yapın; algının
doğru olup olmadığına aldırmayın, çok yanlış adımlar atmadan yürümeyi
öğrenmediniz ve 'bir girişimde yay çizmeye' - 'bir vuruşu tehlikeye atmaya'
hazır olmadıkça başarılı bir psikolog olamazsınız. Size öyle görüneceği
gibi.—evet, başlangıçta doğrudan çok yanlış olmaya istekli.
Metaller,
kimyasallar, ilaçlar ve ilaçlarla, bilimsel araştırma amacıyla etkilerini tespit
etmek için deneyler yapılabilir ve dikkatli kayıtlar tutulmalıdır; ancak bu tür
işlemlere sadece boş bir meraktan dolayı katılmanızı tavsiye etmemeliyiz . Çoğu
durumda doğrudan temas gerekli göründüğünden, bir psikometristin kapalı,
harfleri başarılı bir şekilde 'algılaması' genellikle zordur; ve sözde 'test'
paketleri , gönderici tarafından kuşatıldıkları şüphe ve güvensizlik atmosferi
nedeniyle başa çıkmak zordur. Bu, psikologların danışanlarından gelen sesli
'öneriler' kadar konuşulmayan 'öneriler' tarafından yanıltıldığı durumlar için
geçerli olabilir ve bu olasılığa karşı tetikte olmanız gerekecektir.
Psykometrik
yetisinin egzersizi için en pratik ve faydalı alan , onun hastalık teşhisi için
kullanılmasıdır. Bu tür duyum geçişi deneyleri, kendinizi yormamak veya acı
çeken kişinin hastalıklı koşullarını zararlı bir biçimde
"üstlenmemek" için dikkatli bir şekilde yürütülmelidir.
Hastanızın
elini tutun ve onunla sempatik bir ilişki kurmaya çalışın , böylece onun
durumunu hissedebilir, görebilir ve tanımlayabilirsiniz. Muhtemelen onun acılarını
kendi bedeninizde hissedeceksiniz ve böylece hastalığın yerini tespit
edebileceksiniz. Birçok medyum, hastaların aurie koşullarını sezer ve
yayılımlarının veya organlarının psişik karşılıklarının rengini, nerede acı
çektiklerini ve hastalıklarının nedenlerini söyleyebilir.
Ziyaretçilerinize
gerçek olduğunu düşündüğünüzü söyleyin, ancak kendi takdirinizi kullanın. Bazı
şeyleri saklamak gerekebilir . Sadece kötülüğün habercisi deolmayın. Etkinizi umut, sağlık ve iyilik
tarafında kullanın. Zayıfları, yorgunları ve üzgünleri cesaretlendirin. Nazikçe
uyar; kimseyi kınamayın. Kötülükten tiksinmeniz gerekirken, kötülük yapanları
daha iyi güdülere, daha temiz amaçlara ve daha soylu eylemlere teşvik etmeye ve
onlara yardım etmeye çalışın.
Eğer
öznenizin ağrı ve sızılarını 'üstlenirseniz', onları uzaklaştırmaya dikkat
edin, sahte " manyetizma giderme" kendinizden geçer ve etkiyi atar !
Ellerinizi yıkayın ve iyice “kurutun”. Olumlu bir durumu yeniden kazanmak için
bir veya iki dakika derin nefes alın .
Güçlerinizi
tüketmemeye dikkat edin. Yorgun veya aşırı gergin ve heyecanlı hissediyorsanız,
durun açık havaya çıkın veya sosyal
sohbetin, güler yüzlü arkadaşlığın, müziğin ve şarkının tadını çıkararak
koşulları değiştirin. Sıcak bir banyo yapın ve akıllıca bir ovalayın, iyi bir
pilin tutamaçlarını tutun veya dikkatinizi başka bir şeye çevirin. Mümkünse iyi
bir uyku çekin.
Unutmayın,
alıcılık çok ileri götürülebilir ve içe alma pratiği sizi çok olumsuz yapabilir
ve bu ya da diğer taraftan gelen müdahaleci, baskın psişik etkilere çok açık
hale getirebilir; ve tonunuzu düşürecek, iradenizi zayıflatacak veya öz
kontrolünüzü kaybetmenize neden olacak her türlü 'öneri'ye karşı kendinizi
dikkatli bir şekilde korumalısınız.
Nasıl Açık Gören Oluruz.
Psikometrik
gücün veya insanların, yerlerin veya şeylerin aurik yayılımlarına karşı
hassasiyetin yetiştirilmesi için vermiş olduğumuz talimatlar, esas olarak,
berraklığın gelişimi için gerekli hazırlıkların zeminini kapsayacak ve bunları
kapsayacaktır veya -durugörü algısı; çünkü birçok psikometrist , önlerine gelen
sahneleri ve kişileri, sözde 'astral' veya eterik ışık aracılığıyla, adeta
sinematografik 'canlı resimler' gibi, kelimenin tam anlamıyla zihin gözüyle
gördüklerini bulurlar . Gerçekten de, sıklıkla işitirler, aynı zamanda
hissederler ve izlerler
Bakın
ve yaptığımız öneriler, psişik algının tüm aşamaları için geçerli olacaktır -
şu şartla ki, durugörü sahibi olmak isteyip istemediğinizi görmeye çalışmanız
ve eğer duru-duyucu olmak isteyip istemediğinizi duymanız gerekir. Başka bir
deyişle, dikkat etmelisiniz - dinlemeli, bakmalı, öğrenmeli ve deneyimlerinizi
ya konuşmalı ya da kaydetmelisiniz.
Durugörenlerin
gözlerinde 'uzak bakış' olduğu ve berrak durumdayken öyleymiş gibi göründükleri sıklıkla gözlemlenmiştir. Düşüncede kaybolmak.' bu kadar
gerekli ve elde edilmesi bir o kadar zor olan şey, bu özbilincin yokluğudur; çünkü dış benliğin tamamen boyun
eğdirilmesini engellemeye ve psişik olanı normal duruma döndürmeye meyilli olan
herhangi bir şey, basiret gerekli olan koşullara müdahale eder .
Bazı
duyarlı kişiler çok çabuk uyurlar ve çok tedirgin olurlar: huzursuzdurlar,
"bütün sinirleri" vardır ve "iç benliğin fiziksel bedene ve
sıradan bilince hükmettiği" duruma erişmeden önce "çalışırlar"
ve heyecanlanırlar. Sessiz ve sakindirler ve kolayca alıcı duruma geçerler ve
en iyi sonuçları elde etmek için azami uyum ve huzura ihtiyaç duyarlar. sanki
başınızın etrafına veya alnınızın üzerine, gözlerinizin hemen üzerine bir bant
çekilmiş gibi hissedebilirsiniz; veya yanıyormuş gibi hissettirebilir. herhangi
bir durumda kaşlarınızın üzerinden birkaç geçiş yapmalısınız, parmak
uçlarınızla cilde hafifçe veya zar zor dokunarak, iki elinizle merkezde
başlayıp dışa doğru hareket ettirin.
Güçlerinizi
biraz geliştirdikten sonra, vizyonlarınızı tanımlayabileceğiniz veya
yeteneğinizi kullanabileceğiniz bir dinleyici kitlesine ihtiyacınız olacak . açıklık durumuna ulaşıldığında, ilişki kurduğunuz kişilerin geçmiş yaşamlarının veya gelecekteki deneyimlerinin
resimli temsillerini görebilirsiniz ; ya da insan vücudunun içini görebilir ve ziyaretçilerinizin
organlarının görünümünü tarif edebilir ve hasta olan kişilere teşhis
koyabilirsiniz.
Deneylerinizi
her seferde düzeltin ve saklayın. Düzenli olarak oturun, böylece yardımcı olan
otomatik bir alışkanlık edinmiş olursunuz. Sessiz olacağınız bir yer ve
rahatsız edilmeyeceğiniz bir zaman seçin. Loş ışıkta rahatça oturun, ancak
uykuya dalmayın. 'Kristal bakmayı' denerseniz, nesneye sabit bir şekilde bakın,
ancak gözlerinizi zorlamayın ya da sırf irade gücüyle 'perdeyi' delmeyi
umuyormuş gibi bakmayın. Gözlerinizi kapatın ve dinlendirin , hemen herhangi
bir yorgunluk hissi yaşarsınız. Sakin, umutlu, ısrarcı ve sabırlı olun. Tüm
hızlı veya endişeli titreşimleri, barışçıl ve istek uyandıran düşüncelerle
azaltın. Entelektüel pasiflik, ancak psişik aktivite gereklidir. Dıştan
dinlenmiş, ama içsel olarak uyanık ve alıcı olmalısınız ve o zaman ruh
bedeniniz aracılığıyla işlev görecek ve doğanızın psişik tarafında özgürleşeceksiniz.
Dikkatinizi yoğunlaştırma ve içsel görüşünüzü geliştirme gücünü elde etmek için
bir bardak su, ayna, cilalı bir yüzey veya bir kristal kullanabilir ve ona
bakabilirsiniz . Psişik enerjilerinizi odaklayın ve aksi takdirde dikkat
dağıtıcı bir etkiye sahip olacak çevrelerden habersiz olun. Görünüşe göre
camda veya kristalde bulutlu veya puslu bir görünüm gözlemleyebilirsiniz veya
bir motordan çıkan buhara çok benzeyen yuvarlanan bir sis içinde yıldızlar veya
parlaklık merkezleri görünebilir; bir süre sonra bu merkezler açılabilir veya
yoğunlaşabilir ve yüzler veya manzara parçaları kusurlu olarak algılanabilir ve
bir görücü olma yolunda ilerlediğiniz için kendinizi tebrik edebilirsiniz.
Ancak bir süre sonra çabalarınız başarıyla ödüllendirilmezse, gözlerinizi
kapatabilir ve aşina olduğunuz bir sahneyi zihninizde canlandırabilirsiniz;
sonra gözlerinizi açın ve o sahneyi camda veya kristalde görmeye çalışın.
Hayal
etmeye çalışın , onu canlı bir şekilde zihninizin önüne getirin, sanki onları
bir resim haline getiriyormuşsunuz gibi detayları işleyin; sahneyi zihinsel
olarak kapalı gözlerle görün ve ardından bardağınıza veya kristalinize
aktarmaya çalışın ve orada görmeyi umarak gözlerinizi yavaşça açın.
Bu
görselleştirme gücünün ekimi için deneyler birçok şekilde yapılabilir. Şair ve
ressam William Black, kavramları sürekli olarak gerçek imgeler veya vizyonlar
olarak görürdü. "sizin sadece," dedi , "hayal gücünü vizyon
durumuna getirmek için çalışırsınız ve istediğiniz olur." örneğin, seyahat
ederken arkadaşlarınızdan birine yakından bakın, onun genel görünüşünü, yüz
hatlarını ve şeklini, gözlerinin ve saçlarının rengini inceleyin; sonra
gözlerini kapat ve resmini çağır, böylece onu zihinsel veya içsel olarak
görebilirsin ve ayırt edici özelliklerini yeniden tanıyabilirsin. Başarılı
değilseniz, bakın . Tekrar, sonra bir kez daha gözlerinizi kapatın ve
zihninizdeki temsil, neredeyse bağımsız ve dışsalmış gibi, açık ve seçik bir
şekilde öne çıkana kadar denemeye devam edin .
Saati öğrenmek istediğinizde saatinize
bakmadan önce gözlerinizi kapatın ve saati gözünüzde canlandırmaya ve ibrelerin
pozisyonlarını clairvoyant/sezgisel
öngörü ile ayırt etmeye
çalışın. Bunu yaptıktan ve zihinsel resminizi oluşturduktan sonra,
başarılı olup olmadığınızı anlamak için saatinize bakın. Bu deney, birinden
sizin bilginiz dışında bir saatin kollarını hareket ettirmesini veya izlemesini
isteyerek değiştirilebilir ve ardından neyin belirtildiğini düşündüğünüzü
belirtebilirsiniz.
Parmağınızı bir kelimenin üzerine
gelişigüzel koyarak bir kitap veya kağıtla deney yapabilir ve ardından
parmağınız orada değilmiş gibi okumaya çalışabilirsiniz.
Ortada
olmayan ve yakında göreceğiniz birini düşünün; sonra nerede olduğunu ve ne
yaptığını keşfetmeye zihinsel olarak veya kahin olarak deneyin. İlk başta çok kesin bir vizyon
beklemeyin, düşündüğünüz kişinin sokakta, araçta veya evde olduğunu hissedip
hissetmediğinizi veya 'hissettiğinizi' söyleyin; saati not edin ve arkadaşınıza
onu bir sonraki gördüğünüz saatte nerede olduğunu sorun. Bu deney başka bir
şekilde denenebilir; ve rahatsız edilmeyeceğiniz bir yere oturur, ilginizi ve
dikkatinizi yoğunlaştırır ve kendinizi bedenden soyutlamaya çalışırsanız, uzak
yerleri veya insanları algılamayı başarabilirsiniz. Zihinsel olarak kalkın,
evinizden çıkın, bir arkadaşınızın evine giden yolu takip edin, kapıyı açın,
içeri girin, etrafınıza bakın, gördüğünüzü veya gördüğünüzü düşündüğünüzü fark
edin; sonra aynı şekilde geri dönün, soyutlanmış halinizden uyanın, saate
dikkat edin, nerede olduğunuzu ve ne gözlemlediğinizi veya bazen söylendiği
gibi 'görmüş gibiydi ' yazın ve ilk fırsatta kaydedilmiş deneyimlerinizin
gerçeklerle uyumlu olup olmadığını belirlemek için yapılan araştırmalar . İlk
başta sadece biraz mesafeye ve yakın arkadaşlara gitmeye çalışmalısınız ve
onlarla dava açtıktan sonra daha uzaklara gitmeyi deneyebilirsiniz.
Her
insan parlak bir aurik yayılım tarafından kuşatıldığı için, bunu gözlemlemek
için kızarabilirsiniz ve muhtemelen farklı insanlara ve aynı kişiyle farklı
zamanlarda renginin değiştiğini göreceksiniz, gri, mavi, kırmızı, beyaz veya altın. "bu renklerin yoğunluğu,
"bireyin" arzularının yoğunluğuyla orantılı olarak değişir."
kötü niyetli kişilerde
karanlık yayılımlar baskındır; daha iyi huylu olanlarda açık renkler baskındır.
'
Karanlıkta
veya ışıkta, gözleriniz kapalı veya açık oturabilirsiniz, tek başınıza veya
başkalarıyla birlikte bir eirele'[mitolojik] de; zihninizi boş ve pasif ve
alıcı hale getirmeye çalışabilir veya elinizden geldiğince açık bir şekilde
düşünebilir ve görselleştirebilirsiniz; derin, yavaş veya hızlı nefes alabilir
ya da durgun bir durum yaratmak için solunumu neredeyse askıya alabilirsiniz;
ilahi yardıma başvurabilir veya belirli ruhları uyandırabilirsiniz; oruç
tutabilir veya uyarıcı veya nareoti kullanabilirsiniz. 'Ansızlar' gibi ( ikinci
yolu şiddetle reddetmemize rağmen), çünkü tüm bu yöntemler ve diğerleri , bu
'hediyeler'in özgürleşmesi ve uygulanması için gerekli koşulları sağlamak için
farklı insanlar tarafından başarılı bir şekilde kullanıldı; ama hepsinin
altında yatan nesne aynıdır, yani bir anlamda, bir uyuklama ya da trans durumu
ya da kendi kendine hipnotizmanın bir türünü indue [sesle/zikirle] etmek . Duyumların bilincinin dış evreleri söz konusu olduğunda ve ruh
benliği.. İç dünyanın gerçeklerini dış bilince aktarın ki, duyular dünyasına
kapalı olmak yerine her iki dünyada da aynı anda yaşayabilesiniz.
Canlandırma
sürecinin yardımcı ve uyarıcı olduğunu, ruhsal aktiviteyi teşvik etme ve
algılama güçlerini serbest bırakma eğiliminde olmasına karşın, bağımsız bir ruh
görüşü olmadığını unutmayın - yani, yalnızca kendinizin ortaya çıktığını
görürsünüz, evrende var olanı değil. Ruh düzlemi, bazen görselleştirmekten
tamamen kaçınmalısınız ve Zihinsel olarak ruh arkadaşlarınızdan, kendi
çabalarınızdan bağımsız olarak, vizyonla varlıklarını size bildirmeye
çalışmasını isteyin.
Olarak
kahin olmamanıza ve hatta bu deneylerle 'üstün durumu' ortaya çıkaramamanıza
rağmen, yine de uykulu hale gelebilir ve uyanık kalamayacağınızı
hissedebilirsiniz . Uyuklama eğiliminiz, gerçekte, benim kahin olmanız için
duyarlılığınızı geliştirebilecek bir ruhun etkisi altından geçiyor olabilir .
Clairandient/sezgisel öngörü veya psikometrik olarak etkilenebilir. Vizyonunuz
ruhsal düzlemde açılabilir ve ruh ziyaretçileri kendilerini size görünür
kılabilirler, böylece görünüşlerini başkalarına anlatarak tanınma elde edilebilir.
“kişisel
görünüm, karakteristik jestler, vb. Gibi özelliklerini gözlemlemenizin bir
sonucu olarak ruh kimliği testleri yakında olabilir ve ayrıca onlardan 'izlenimler'
alabilirsiniz veya iç kulağınıza konuşabilirler ve arkadaşlarına mesaj
göndermeni sağlar . Çok miktarda 'görselleştirme' bu ruh görünüşlerini
yaratacaktır ve duru-görünün bu aşaması için sessizce oturmanız ve ruh
gözlerinizi açmaya çalışmanız ve ruh insanların gelişini beklemeniz
gerekecektir; ya da ruh dünyasındaki sahneleri algılayabilir ve oradaki belirli
yerler size tanıdık gelecektir.
Resimler
veya semboller bazen ruh medyumları tarafından duyarlıların psişik vizyonunun
önüne atılır ve doğal bir kahin olsanız bile, ruh işbirliğiyle güçlerinizin
arttığını ve yoğunlaştığını görebilirsiniz .
Gece
uykuya dalmadan önce ya da siz uyurken durugörü yetinizin faaliyete geçtiğini
fark edebilirsiniz.
Birçok duyarlı kişi bedenlerini terk ettiklerini ve ruhları içinde uzayda
dünyanın uzak yerlerine veya ruhlar dünyasındaki sahnelere gittiklerini
onaylar. Sözde rüyaların çoğu gerçekte kahin vizyonlarıdır ve çoğunlukla
kehanet niteliğindedir ; ve semboller, ruhaniyet hayatındaki dostların bu
taraftaki sevdikleri ipuçlarına iletmek için can attıkları uyarıyı dış bilince
iletmek için sıklıkla kullanılır. Eğer karşı taraftan bu tür dikkatli bakım
imalarını deneyimlerseniz, onları minnetle kabul edin, ancak onlar hakkında
kendi kararınızı kullanın.
Şifacı Nasıl Olunur.
İyileştirme
gücüne sahip olup olmadığınızı öğrenmek istiyorsanız, arkadaşlarınız ve
tanıdıklarınızın morlukları veya incinmeleri olanlara rahatlama sağlamaya
çalışmalısınız; veya baş ağrısı, nevralji, diş ağrısı veya diğer sinir
rahatsızlıkları . _manyetik tedavi verirken iradenizi kullanmanız gereksizdir;
psişik gücünüzle veya iyileştirici erdeminizle birleşen , iyileşmeye ve
iyileşmeye yardımcı olmak için nazik, yardımsever ve~ sempatik bir zavallı~
arzu , ' doğal mizacınız varsa etkili olacaktır . Nitelikler . İyileştirme
amacınız olan 'ıiaiid'lerinizi 'üzerine koyarak' çok geçmeden yaşamsal
gücünüzün ya da 'manyetik' gücünüzün yoğunlaştığını ve onlara nüfuz ettiğini
göreceksiniz. Şifacının elleri genellikle yumuşak ve yastıklıdır; hemen kanla
doluyorlar, ısınıyorlar ve kadifemsi oluyorlar ve muhtemelen -sanki güçle
'yüklü'lermiş gibi tuhaf bir dolgunluk hissi yaşayacaksınız.
Sağ
elin pozitif olduğu söylenir . Ve sol negatif ve ellerinizi hastanın üzerine
koyarak , vücudu aralarında temas noktası olacak şekilde devredesiniz . Bay James Coates şöyle diyor:*
'hiçbir mekanik matkap şifacı gibi yapmaz. Güvenilir bir arkadaşın içten,
spontane el sıkışması canlandıkça, tüm vücuda yayılan sıcak bir zevk ve
mutluluk parıltısına neden olur; böylece şifacının içindeki yürekli , güçlü ruh
halleri , ellerini "böyle, böyle " yerlere koymak yerine ,
geçişlerine ve manipülasyonlarına etki edecek . ” yine de, eğer Linda Jones /
Hypnotized 'de herhangi bir erdem varsa, o zaman insan vücudunda manyetik
etkiye diğerlerine göre daha duyarlı olan lokalize noktalar vardır ; ve bu
bölgelerin üzerinden el atılarak veya geçilerek daha hızlı ve kalıcı etkiler
elde edilir. Karanlıkta çalışmak ve tahminde bulunarak iyileşmek.'
'İnsan Manyetizması.'
Eski
zamanlarda tüm iyi ev kadınlarının 'basitlikleri' anlamaları ve tüm küçük
'acılar' veya kazalarla başarılı bir şekilde başa çıkabilmeleri beklenirdi ve
bu zamanlarda hane reisleri en azından 'manyetik' tedaviyi nasıl
kullanacaklarını anlamalıdır. Böylece, 'el koyarak', daha ciddi hastalıklarla
baş edemeseler ve tedavi edemeseler bile, küçük ağrıları ve rahatsızlıkları
giderebilirler. Anne, çocuğunun yaralı dizini bilinçsizce ovuşturur ve ona
manyetik bir tedavi uygular ve “iyice emmek için ağrıyan yeri öptüğünde”,
küçük olan başını çarptığında veya parmağını incittiğinde, anlamadan “zihin
tedavisini ” benimser. O gerçek; ama gücünü nasıl yönlendireceğini bilseydi ve
acısını hafifletmek için sempatisinin tüm gücünü kullansaydı kesinlikle daha
iyi olurdu.
Sıradan
tedavilerin çoğu için hastanızın önüne oturmalı, ellerini avuçlarınızın içine
almalı ve birkaç dakika tutmalısınız.
Onu hoş bir sohbete sokabilir veya sakin, kolay ve beklentili olması için
yönlendirebilirsiniz. Daha sonra, rahatsızlıklarının doğasına ve onunla ilgili
izlenimlerinize göre, önünde başın tepesinden aşağıya doğru solar pleksusa ya
yavaş', sabit, yatıştırıcı ve dengeleyici geçişler yapmak için ilerlemelisiniz.
Veya 'mide çukuru' ve sonra dışa doğru,
avuç içi aşağı gelecek şekilde elleri başa döndürerek ve geçişi tekrarlayarak ve
başın üstünden kulakların ve omuzların üzerinden kollar boyunca geçişlerle
dönüşümlü olarak ve parmak uçlarında - ya temas etmeden ya da ona zar zor
dokunmadan; yoksa onun arkasına geçmeli ve başının üstünden omurgasına doğru
benzer geçişler yapmalısınız. Her geçişin sonunda parmaklarınızın ucundan bir
şey fırlatıyormuş gibi ellerinizi sallayın ve her tedaviden önce ve sonra
ellerinizi yıkamalısınız.
Baş
ağrısı veya nevralji için, acı çeken kişinin önünde durun ve sağ elinizle
kaşlarının üzerinden soldan sağa doğru, deriye zar zor dokunarak, sağ elini
solunuzla tutarak birkaç geçiş yapın . Veya
iki elinizi hafifçe başının üstüne koyun ve parmaklarınızın uçları burun
kökünün hemen üstüne gelene kadar yavaşça öne getirin; sonra ellerinizi ayırın,
alnın üzerinden kaşların hemen üstünden, şakakların üzerinden, kulakların
arkasından ve arkasından ve omuzlardan geçirin. Ya da hastanın arkasında durun
ve iki ya da üç dakika boyunca ellerinizi hafifçe alnına koyun, sonra onları
şakaklardan, kulakların üzerinden ve omurgadan aşağı doğru geri çekin. Veya sağ
tarafında durun, sağ elinizi alnına ve sol elinizi beynin alt kısmına, ensenin
hemen üstüne koyun; başını bu şekilde birkaç dakika ellerinizin arasında tutun,
ardından sağ elinizi sabit tutarak omurgadan aşağı yavaş ve yumuşak geçişler
yapın, ardından iki elinizle aşağı doğru geçişler yapın. Çoğu tedaviyi
sonuçlandırmak için baştan ayağa birkaç tam uzunlukta eşitleyici geçiş
kullanılmalıdır .
Akciğer
rahatsızlıkları için sağ elinizi omuzların arasına, sol elinizi de omurgaya
koymalı ve birkaç dakika bu şekilde tutmalısınız; daha sonra sağ eli göğsün
üzerinde tutarak veya solar pleksusun [Sinir veya damar ağı] üzerini örtmek
için yavaşça aşağı doğru hareket ettirerek başın üstünden omurga boyunca aşağı
doğru geçişler yapın.
Stoma
sorunları için benzer şekilde ilerleyin, ancak sağ elinizi midenin üzerine ve
sol elinizi de omurganın üzerine koyun. Karaciğeri veya böbrekleri benzer
şekilde tedavi edin. Ayrıca insüflasyonların ısınma ve uyarıcı tedavisini de
uygulayabilirsiniz.
Temiz,
büyük boy bir cep mendili alın, dörtten az altıdan fazla kalınlık olmayacak
şekilde katlayın, etkilenen kısmın üzerine koyun, burnunuzdan nefesinizi çekin,
mendile dudaklarınızı sürün. , ve sonra yavaş ama nüfuz edici bir şekilde
nefesi verin; bu işlemi birkaç dakika, diyelim ki beşten ona kadar tekrarlayın.
Kendinizi yormayın, sert üflemenize gerek yok. Mendili asla yıkanmadan birden
fazla tedavi için kullanmayın. Bandajlar bu şekilde manyetize edilebilir.
Hastanızı
görmemelisiniz veya kontrol edin güçlerini harekete geçirmek için
çabalayabilir; sinir sistemini uyarır ve güçlendirir ve böylece üreme -
sisteminde birikmiş, normal işlevsel aktivitesini engelleyen ve iltihaplanma,
tıkanıklık, ateş veya diğer hastalık durumlarını oluşturan zehirli elementleri
- dışarı atma çabalarına yardımcı olur. Onun yaşamsal enerjilerinin hareketini
tamamen düzenleyemiyorsanız, muhtemelen değiştirme gücüne sahipsiniz ; sakin ve
umutlu davranarak ve derin nefes alarak size yardımcı olabilir; tam, ritmik, bilinçli
solunum, manyetik gücün kana akışını eşitleme eğiliminde olduğundan, sinir
sistemini harekete geçirdiğinden ve ruhun ve bedenin iç ve dış güçlerini uyumlu
hale getirdiğinden, siz de derin nefes almalısınız. Canlılık hissi yaratan ve
hem beden hem de zihin için tonik görevi gören doğal bir uyarıcıdır.
Sizinki
kadar önemli olduğunu göreceksiniz . Eğer "birine yardım edeceksen, o da
kendine yardım etmelisin." size güveniyorsa ve iyi sonuçlar bekliyorsa,
zihnen ve psişik olarak açıksa, işiniz daha kolay ve etkileri daha kalıcı olur
ve onu rahatlatmak ve sağlığına kavuşturmak için elinizden geleni yaparken ,
ıstırap çekmesine neden olan yaşam alışkanlıklarının veya düğümlerinin
kesilmesinin gerekliliğini ona ısrarla bildirin.iyi zihinsel koşullar
sağlayarak ve hayatı yaşayarak akıllıca işbirliği yapmaya ve çabalarınızı
desteklemeye istekli değilse, neden harcayasınız ki ? Hayati enerjiniz onu
sağlıklı koşullara yükseltmek için sadece eski uygulamalara geri döndüğünü ve
onu boş yere kurtardığınız hastalıklı duruma geri döndüğünü görmek için mi?
Hastanızı
trans durumuna veya hipnotik uykuya sokmaya veya ona 'öneriler' vermeye ve onu
sizin iradenize veya talimatlarınıza tabi kılmaya çalışmak gereksizdir ; ancak
sağlıklı uyku onarıcı, "sinir geliştirici ve sağlıklı olduğundan ve bazen
doğal uykuya geçmenin tavsiye edileceği - örneğin uykusuzluk gibi - vakalarınız
olabileceğinden, yavaş, yatıştırıcı, tam uzunlukta olduğunu göreceksiniz.
Hastanızın birkaç santim yakınından geçer, ancak ona dokunmadan, genellikle
etkili olacaktır . Ancak uykuya daldırmaya çalışmadan önce her zaman hastanızın
rızasını almalısınız. Bunun neden istendiğini açıkladıktan ve onu rahat,
dinlendirici bir yere yerleştirdikten sonra. Ona yalanın yatacağını ve
dinlenmiş olarak uyanacağını nazikçe telkin edebilirsiniz, ancak istenen sonucu
elde etmek için herhangi bir irade gücü kullanmayın. Hastanız karşı cinsten
biriyse, kendi sağduyunuz ve sıradan nezaket, acı çekenin sempatik bir
arkadaşının varlığının tavsiye edilebilirliğini gösterecektir. hastanızın
durumunu teşhis etmek ve çektiği acıların nedenlerini belirlemek için, onun
ellerini tutarak önünde oturmalı ve görmeyi beklemelisiniz. Eğer topluluk
tarafından duyum ya da sempatik aktarım yoluyla, onu etkileyen acıları
hissedebilir ve onları kaynağına kadar takip edebilir ya da vücudunun
organlarının durumunu ihtiyatla algılayabilirsiniz. Bununla birlikte, hemen
başarılı olmayı bekleyemeyeceğiniz ve hatalar yapabileceğiniz için,
algılarınıza güvenene kadar , çoğunlukla kendi gelişiminiz için bu şekilde
deneyler yapmalısınız ve her durumda kendi takdirinizi kullanmalısınız.
-hastanıza durumu hakkında ne kadar az veya ne kadar
Şifa
gücünüz iyice gelişene ve konsantrasyon gücünü elde edene kadar kronik
rahatsızlıkları veya ciddi hastalık vakalarını iyileştirmeye çalışmanız
akıllıca olmayacaktır . Çok fazla taahhütte bulunmamaya dikkat edin. İyi kalpli şifacılar, yorulduklarında başkalarını iyileştirmeye
çalışarak kendilerini yaraladılar .
Şifacı,
şifalı otların özellikleri ve hastaya uygunluğu hakkında bilgi sahibi olmadığı
sürece, bitkisel veya başka türlü reçete verme uygulamasını kesinlikle
reddediyoruz ; veya
bu tür reçeteler, -doğasını ve kullanımını anlayan yetkili bir uygulayıcıya
sunulmadıkça . Hastalara , eğer talimatlara uyulsaydı, etkileri ölümcül olmasa
bile zararlı olabilecek en tuhaf bitkisel 'tedavi kalıpları'nı almalarının
tavsiye edildiğini duyduk ve biliyoruz ; fakat manyetik tedaviyle bağlantılı
bitkisel ve diğer reçetelerin dikkate değer ölçüde faydalı olduğu durumları da
biliyoruz .
Yukarıdaki
önerilerin, şifacı olarak işinizin başlangıcında size yardımcı olacağına
inanıyoruz ve eğer dikkatli iseniz, yakında izlenecek en iyi yolu
keşfedeceksiniz ; ya da muhtemelen tedavi yöntemlerinizde kendi psikometrik
sezgileriniz veya ruh rehberliğiniz tarafından yönlendirileceksiniz.
Eğer
medyumsanız, büyük olasılıkla ellerinizin görünüşte kendiliğinden hareket
edeceğini göreceksiniz ve eğer onları bırakın, hastanızın vücudunun etkilenen
noktasının veya organının üzerinde ya duracak ya da üzerinden geçecekler. Ve bir ruhun sizin üzerinizde
ve sizin aracılığınızla hareket ettiğini ve hareketlerini yönlendirdiğini
anlayacaksınız . Spiritüel manyetik şifacının pasif, sakin, kendine güvenen ve
istekli olması gerektiğini ve hastasının ihtiyacını psikometrik olarak hissetme
yeteneğini geliştirmesi gerektiğini hatırlamanız sizin için iyi olacaktır.
Hatta geçici olarak, acı çeken kişinin koşullarını kendisi de 'üstlenebilir' -
tıpkı eski bir şifacının 'zayıflıklarımızı kendi vücudunda açığa çıkardığını'
söylediği gibi. Bilge şifacı ruhların yardımını beklemeli, arzulamalı ve
şüphesiz alacaksınız ve bakan meleklere olan borcunuzu ne kadar çok anlar ,
güvenir ve açıkça kabul ederseniz , iyilik için o kadar güçlü olacaksınız.
Zihinsel şifa.
'Yeni
düşünce' hareketi, düşünce gücünün uygulanmasıyla herkesin kendi karakterini
oluşturabileceği ve kendi sağlık ve mutluluğunu güvence altına alabileceği
gerçeğini vurgular. Bir erkek 'keşke sağlıklı, güçlü, başarılı ve mutlu
olsaydım' derse, 'ne kadar istersin?' diye cevap verebilirsiniz. Eğer
içtenlikle, kayıtsız şartsız arzu ederseniz, gerçekten olmak istediğiniz her
şey olabilirsiniz - hayır, olacaksınız . Güç kendindedir; tek başına tutumunu
değiştirebilir ve gerekeni yapabilirsin ve ilk adım kendine inanmaktır. Kendin.
Bir "yetkiliniz" olması gerekiyorsa ve dışarıdan yardıma ihtiyacınız
varsa, bir öğretmene gidin - uyarıcı bir kitap okuyun - ama er ya da geç kendi
otoriteniz olma noktasına gelmelisiniz .
Sıklıkla
şu itiraz yapılır: 'bir adam acı çektiğinde zayıflar ve morali bozulur; ve
sonuç olarak, en çok ihtiyaç duyduğu anda, irade gücünü kontrol etme ve
zihinsel olarak olumlu hale gelme konusunda en az güce sahiptir.' işte o zaman,
hastasına yararlı olumlu sağlık önerileri veren ve öğreten zihinsel şifacı için
bir fırsat.
Kendisine
yardım etmesi için. Kuşkusuz doğru
düşünme, doğru yaşama yol açacaktır ve sonunda şifacı'nın işini gereksiz
kılacaktır, ancak endişe, öfke ve korku düşüncesinin üstesinden gelinene ve
iyilik ve sevgi ruhu egemen olana kadar değil - içtenlikle istenecek bir
tamamlanma. ! '
Derin Nefes Nasıl Alınır.
Derin
nefes almanın nedeni akılda tutulmalı ve aşağıdaki yararlı sonuçlar hoş bir
şekilde beklenmelidir , yani tüm vücutta canlı dokuların oluşturulması -
özellikle zayıf veya dengesiz organların güçlendirilmesi ve restorasyonu -
stresin uyarılması . Beynin normal ve dinç çalışması, kanın arınması ve
sinirlerin güçlenmesi, artan düşünce gücü ve irade ile manyetik yaşam
güçlerinin artması, hayata dair daha net kavramlar ve daha neşeli görüşler ile
birlikte çalışır. Ve amaçları ve psişik algı yolunun genel olarak açılması.
Normalde
akciğer kapasitemizin yarısından fazlasını nadiren kullanırız ve hücrelerin
bozulmuş havayı tutmasına veya ihmalden kurumasına izin verilir. Nefesimizi
düzenlemeli ve her hücreye temiz hava göndermeliyiz ki kan güneş ışığının,
oksijenin ve eterin erdemini alsın ve dokuları inşa etme ve verme gücüyle
sistemde dolaşsın. Beyin ve sinir için güç. Bunun için karın hareketlerini
bilinçli olarak çalıştırmalı ve kontrol etmelisiniz. Akciğerin uzak hücreleri de aydınlatılmış ve buna yer açmak için
genişleme belde olmalıdır. Bu uzamış durumda kasları gergin tutun ve ardından
havanın tamamının dışarı atılmasına yardımcı olmak için aynı anda karnı içeri
çekerek yavaşça nefes verin. Omuzlar en hafif şekilde kaldırılmamalı, ancak
eteğin duvarları yükseltilmiş olmalıdır. Yarar sadece derin nefes almakla
değil, havanın uygun ve sistematik olarak dışarı atılmasıyla sağlanır ve bu
egzersizin sonucunda akciğer hücreleri güçlendirilir ve beslenir ve bir süre
sonra eskisinden daha da genişler.
Gerginlikten
kaçının. Acele etmeyin. En ufak bir ağrı veya sersemlik belirtisi hissederseniz
durun. Sloganınız yavaş ve emin olmalı.
Akıl
ve beden işbirliği yapmalıdır; her nefes bilinçli ve kasıtlı olarak
alınmalıdır.
Ağız
kapalı olmalı ve hava burun deliklerinden yavaş ve düzenli bir şekilde içeri
çekilmelidir.
Bu
egzersizler açık havada veya açık bir pencere ile yapılmalıdır; uzatılmaları
gerekmez; başlangıçta her gün belirli saatlerde birkaç dakika yeterli olacaktır
ve nefes alma ve verme süreleri ayarlanmalıdır.
Topuklar
bir arada, kollar yanda, avuç içi içeride veya eller kolayca kapalı, omuzlar
kare veya hafifçe geriye atılmış, baş dik, gözler düz, vücut düz ama hafifçe
öne doğru çizgili olarak durun.
Yediye
kadar sayarak, düzenli ve derin nefes alın . Birkaç saniye nefesinizi tutun,
diyelim. Beş ya da yedi, sonra daha önce olduğu gibi birden yediye kadar
sayarak düzenli ve yavaş bir şekilde nefes verin. Bu muhtemelen ilk başta biraz
uğraştırıcı olacaktır – özellikle de örneğin üç ya da beş dakika boyunca
düzenli olarak devam ettirmek için – ama sebat edin; tekrarladıkça
kolaylaşıyor. Yine de, bir değişiklik yapmanız gerektiğini düşünüyorsanız, bir
veya iki hızlı nefes alın ya da ateş kokusu aldığınızı düşündüğünüzde
yapacağınız gibi havayı koklayın.
İşte
önerilen başka bir yöntem.
Baek (karnınız)
üzerine düz bir şekilde yatın ve tüm vücut gevşek olacak şekilde tüm kasları
gevşetin. Giysiler bol ve rahat olmalıdır . Ne yaptığınızı düşünün ve soluduğunuz
havadan yaşam güçlerini kendinize çekmeyi arzulayın. Birkaç dakika sessiz
meditasyon ve aspirasyondan sonra, sekiz saniye sayarak uzun ve derin ilhamlar
almaya başlayın; sekize kadar sayarken nefesinizi sabit tutun ve sekize kadar
sayarken yavaşça nefes verin. Bu işleme art arda on dakikadan fazla, günde üç
defadan fazla veya yemekten hemen sonra devam edilmemelidir. Alışılmamış
egzersiz ve artan oksijen kaynağı muhtemelen uyarıcı, muhtemelen canlandırıcı
bir etkiye sahip olacağından, ilk başta aşırıya kaçmamak için dikkatli olmanız
gerekecektir. 'Ayar' uygulamasının sıklığı ve nefesin solunmasına, tutulmasına
ve verilmesine verilen sürenin uzunluğu, zaman ve uygulama, etkilere alışmanızı
ve bu etkilerden yararlanmanızı sağladığı için artırılabilir; ama hedeflenen
nesnenin her zaman daha dolgun, düzenli ve güçlü nefes aldığını unutmayın .
Derin
nefes alma, uyandığınızda pratik yapın. Sabah, gün içinde aralıklarla, iki ya
da üç boş, sessiz dakikanız olduğunda; ve uyumak için uzandığınızda tüm
kaslarınızı gevşetin, zihninizi toplayın, kaygılarınızı ve endişeli
düşüncelerinizi bir kenara bırakın, kendinize dinlendirici ve ferahlatıcı bir
uykunun tadını çıkarmanızı önerin; yavaş, düzenli ve tam nefes alın ve sakin ve
dingin bir şekilde uykuya dalın, sakin uykunun gerçekten bir "
yenileyici" olacağına dair güven duyarak , yenilenmek için tüm yaşamın
çeşmesi üzerinde hak talebinde bulunun.
Kaynak:
E. W. And M. H. Wallis, "A Guıde To Medıumshıp And Psychıcal Unfoldment"
Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.
Yorumlar