Print Friendly and PDF

Baştan Beri Birbirimize Âşığız



“Bir İnsanı sevmekle başlar herşey”
Said Faik






Sevgilim Benim…
Bugün sessizlik ve sensizlik her şey tatsız. Yine de düşünüyorum, hep seninle beraberim…
Duramıyorum…mektup yazayım…
Her mektup yollayışımda, yüreğim burkuluyor.
Ne yazayım?
Neler yazayım?
Geçmiş günlerim…seninle olanları ve farkını düşündükçe biraz sızlanıyorum.
Senin dışında, acılarımı paylaştığım herkesten bir türlü anlayışsızlık gördüm. Sen ise bana, bazen dostum, bazen eşim, bazen tanrım gibi oldun. Sürekli ruhuma kuvvet ve heyecan verdin.
Kendimi senden önce hep haklı görmekten alamıyordum. Bana beni öğrettin…doğruyu gösterdin.
Seninle bir an daha fazla olabilmeyi dünyanın saadetlerine tercih ederim.
Seninle olabilmek ne güzel bir hayat benim için. Mektuplarımla bile sevgimi ifade edebilmek, her şeyimi iyi ediyor aşk, dünyamı güzelleştiriyor.
Bundan önce her şey ancak benim canımı sıkardı.
Sor bana, senden başka sevilmeye layık bir şey var mı benim için?
Şimdi diyorum senin varlığın olmasa ben ne olarak kalırdım bu dünyada?
Bir söz gelince senden bana kalakalıyorum öylece…saklıyorum durumumu, nedir, kimdir sorularına…o kimdi deseler…susuyorum, sonra kendime bir aşkım ki, bir sevdim bir sevdim sormayın diyorum. Kimseler duymasın…
Ben aşkın, ızdırabın ne olduğunu da seni tanıdıktan sonra anladım…kimseyle seni paylaşır mıyım.
Seni andıkça… sonsuz sevdam… seni seviyorum cümlesi ne kadar hafif kalıyor. Her yerini öpüp koklayıp sonra oturup ağlamak istiyorum.
Sevgim, günden güne artıyor ve biraz suskunluğunda dayanılmaz boyutlara ulaşıyor, bu nedenle, kalbim üzülüyor.
Senelerdir…nerelerde, ne yapıyor, benim sevdiğimi biliyor mu deyip durdum.
Sonra kendime kızıyorum…bu kadar çok sevip çok arzulamakla beraber, neden gittim? Habersiz bıraktım. Doğrusu bana düşen sana her şeyi açıkça anlatmaktı…yapamadım.
Şu güne kadar ayrı ayrı yaşadığımız hayatımız yediğimiz darbeler bizi birbirimize hazırladı, teselli olmaya çalışıyorum.
Benim hayatım senin yanında olmalıydı. Senden uzakta, hayatın sensiz hiçbir anlamı yoktu aslında.
Belki de evde yorgun yatağına uzanıp…gizlice gözlerinden yaşlar akıtırken içten içe “ Sen benim olmalıydın” “Kahramanım gel yanıma, ruhum senindir, hayatı paylaşırdık beraber”deyişini hissediyorum.
Yetmiyor gibi bu sevgim yumağından ötürü neyi ne zaman düşüneceğimi pek bilemez bir haldeyim Çok huzursuzum ve üzüntülüyüm. Ne çok istesem de seni rüyalarımda göremiyorum.
Ben sadece seninle benim mutlu olacağımı artık anladım. Önceden bütün insanlar ile mutlu olurum derken bir türlü olmadı. Bunun nedeni, ben sevmeyi biliyorum ancak senden başka beni sevmeyi başaran olmadı.
Sen ruhumun tek eşi…beraber o gezdiğimiz günü hep hatırlıyorum, o heyecanımı sözle ifade edemiyorum. O gün bugün kalbime dünyama başkalık verdin.
Kendi kendime, “sensiz bir dünya istemiyorum” sana olan sevgim benim yaşama sevincim. O farklı diyorum, gerçekten nasıl bu kadar farklısın
Yaşadığım her şey adına geçmişi çok sorguladım. Yani nasıl diyeyim. Her ne yaşadıysak büyük küçük hepsine bir sebep düşündüm olmaz mı…hepimizin bir gayesi var. Herhalde sevgi miras kalıyormuş.
Ah aşkım, narin ve zarif sözlerin hep beni sevdiğini göstermekle kalmıyor ve beni zevkle ürpertiyor. Sensizlik üzüntülerimi rüyaların kanatlarına dayayıp bol bol ağlamak istiyorum. Sonra yine önceki ayrılık günleri gelir mi diye diye ödüm kopuyor.
Senin için dua ediyorum. Hatırlıyorum da bir gece ilahi kata çıkmış ne çok ağlamıştım. Ağlamaktan gözlerim, boğazlarım, burnum şişmişti. Gözyaşlarım buz gibi dizlerime düşüp yara açmıştı. Sancısı hala içimde.
“Allahım, neden kaderimizi yan yana çizmedin”, diye intizar ettim. Rabbim darılmamış olaydı diyorum…çünkü çok ağlamıştım.
Kâbem!
Delice çırpınıyor kalbim, iç çekiyorum.
Şu an kollarının arasında atılıp “hayatım dayanılmaz, çekilmez bir halde, o kadar yapayalnızım ve sana o denli ihtiyacım var ki” inilitilerle ağlamak istiyorum.
“Seninle olan bu gerçek aşkı ben kimseye karşı duymadım bugüne kadar, sensiz daha yapamam Beni çok sev,”
Çünkü ötekilerden biliyorum bir yede kırılma oldu.
Sonra benim insan tecrübem daha yoğundu ama seninle benim aramdaki olan bağı anlatmak yaşamak mümkün olmadı. Kimsede ikinci bir örneğimiz yok. Birde senin sevgin diğer insanlara da fayda dağıtıyor… kimse parçalanmıyor. Bu çok değişik bir durum… inan ki, beni rahatlattığın gibi etrafımdaki her şey daha rahat.
Sevgilim, sana sürekli yazmak istiyorum. Senin sözlerine susadım. Senin mutlu huzurlu olman için herzeyi yaparım
Sürekli sana boyuna sevgiden söz edip ne yormak ne üzmek istemiyorum, ancak başka bir şey yok içimde anlatılacak. Öyle ki Allah bile sensiz yaşayamayacağımı bana hissettirdi.
Söz veriyorum… Aşkımızı ikimiz için de ben koruyacağım. Seni sınırsız ve karasevda ile seveceğim.
Güzeller güzeli benim!
Ben seni seviyorum bu hiç değişmez. Gayem de sadece senin olabilmek Hayatımı sana adadım. Seni hiçbir şekilde hayatımdan çıkartamam. Allahın seni bana bağışlaması için bütün gece ve gündüzlerim de sana dua ediyorum.
Her veda öpüşümü ilk sefer gibi öpüyorum. Ne kadar çok seversem seviyim, ben hep senin Kulun’um
Sevgilim…


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar