Print Friendly and PDF

Ben Talibiyim





https://youtu.be/bkshbbMD49k

Hz. Ebû Tâlib, Rasûlüllah sallallâhü aleyhi ve sellemin davetinde ısrar etmekte olduğunu görünce, yukarıda zikredilen koruma eylemleriyle yetinmemiş, Hâşimoğullarının lideri ve büyüğü olmasına rağmen kendini tehlikeye atmaya hazır olduğunu ifade ederek bu hususta Rasûlüllah sallallâhü aleyhi ve sellemi tatmin etmek için şöyle söylemiştir:

 

“ İlişmeyecektir onların zararı sana Vallahi

Ben başımı toprağa koyuncaya kadar.

Allah’ın sana emrettiklerini tebliğ et,

Bununla sevin ve müsterih ol.

Beni davet ettin, bana nasihat ettiğini biliyorum,

Sen doğrusun, güvenilirsin.

Bir din ile geldin, bildim ki o,

Yeryüzünün en güzel dinidir.

İnsanlar kınayıp hakaret etmeyeceklerini bilsem,

Beni sana açıkça tabi olanlardan görürdün.”

 

HZ. EBÛ TÂLİB 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar