Print Friendly and PDF

Bir Adamın Aşkına Mektubu

 


Her zaman beni dinledin.

Bana her zaman cesaret verdin.

Her zaman bana sarıldın.

Benimle paylaştığın her zaman için.

Her zaman benimle çıktın.

İstediğin her zaman yanımda ol.

Bana her zaman güvendin.

Bana her zaman hayranlık duydun.

Her zaman için beni rahat ettirdin.

Beni düşündüğün tüm zamanlar için "seni seviyorum" dediğin her zaman için.

Bana mutluluk getirdiğin tüm zamanlar için.

Her zaman sana ihtiyacım vardı ve sen benimleydin.

Beni özlediğin her zaman için.

Beni her zaman teselli ettin.

Her zaman gözlerime baktın ve kalbimin sesini duydun.

Tüm bunlardan dolayı şunu asla unutma:

Sana gülümsemem "Seni çok seviyorum" demek kollarım sana her zaman açık.

Söylemen gerekeni dinlemeye her zaman hazırım.

Seni her zaman destekliyorum.

Sana açık bir kitap gibi olacağım.

Tek yapman gereken bana bir şey sormak ve bu hemen senin olacak.

Zamanımı seninle geçirmek istiyorum

Sana tamamen güveniyorum ve sen de benim güvenimsin.

Benim için dünyadaki herkesten daha önemlisin.

Söylesem de söylemesem de seni her zaman seviyorum.

Şu an seni düşünüyorum.

Bana her zaman neşe getiriyorsun, özellikle de yüzünde bir gülümseme varken.

Ben her zaman senin için buradayım ve seni özlüyorum.

Ne zaman kalp ağrısına ihtiyacın olursa bana güven.

Ben gözlerinde kaybolmuşum.

Tüm kalp atışlarımda sen varsın.

Tüm büyülü anlar için teşekkürler!

Beni güldürdüğün her zaman için teşekkür ederim.

Sevdam

(Alıntı)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar