Print Friendly and PDF

Neredesin



Yalvarırım

Sana ey şefkatli yüz, söyle neredesin ?

Ben

Dünyanın delisi buradayım.

Ya

Sen neredesin, ey dünyanın sevdiği?

Acı

Dedin, boyuna korku deyip durdun.

Benim

Düşün sevgilisi, çılgın düşüm benim, al sana canımı!

Buyur,

Buradayım işte, ya sen!

Ah

Sen, düşlerim kahramanı,

Ah

Ben, düşlerin düşünün zavallısı, düş kaçkını. . .

Gel

Ey öfke ve kederin oğlu, şu dağlardan, ormanlardan inip gel.

Düşler

Kaçkınını, düş tutsağını uyandır.

Ses

Ver bana, yüreğimi, ruhumu dirilt.

Dirilt

Yıldızın aydınlığını, güneşin sıcaklığını, doğanın kıpırtısını ve bedenimin

Sesini, ruhumu dirilt. ..

Hatırla,

Son geceyi hatırla.

Aramızdaki

Geceyi. Bedenin inlediği yüreğin arzuyla yalvardığı geceyi.

 Söyle, o zaman sesim, yüreğimin yankısı

Ulaşıyor muydu sana, söyle. . .

Söyle

Hadi, yürek yalvarmadı mı sana, gözler yaş dökmedi mi, şüphenin sesi sana,

Geceye, gecenin sessizliğine seslenmedi mi?

Söyle

Ey aşkım, ne söyledi ses, beden ne söyledi, ne söyledim ben?

Ah

Sen, gittin, günbatımı gibi, sabah yıldızı gibi çekip gittin...

Evet

Bir yıldız gibi akıp gittin...

Bense,

Buradayım işte. . .

Sen

Neredesin, söyle, sen neredesin ey sevgilim

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar