Print Friendly and PDF

Bu Hiç de Mantıklı Değil


"Kaybedecek
zamanımız yok." Senin de dudaklarında aynı sözcükler… olmasa değil mi?





Biz hiçbir şeyi kaybetmedik...





Seni sadece uzaktan görmüş olsam da…ömrümün sana bağlı olduğunu biliyorum ve bu bağlar hiç kopmayacak. Sana olan aşkımın usul usul, sıcacık seni sarmasını ve rahat ettirmek istiyorum.





Bir tanem, seni
ne kadar sevdiğimi biliyorsun





Al beni…nerede
istersen, nasıl istersen, benim için hiç fark etmez.





Her gece senin
kollarında uyumak, her sabah bana gülümsediğini görmek.





Bunu
yaşamalıyız, mutlaka yaşamalıyız. Bunun için her şeyimi veririm.  





Haberin gelince
neden ağlıyorum, bu bir sevinç mi yoksa kaçış mı?





O aslında beni
ayrılığımı hissettiriyor…





Birbirimizden
çok uzakta yaşıyoruz, belki de seninle bir kere bile sarılamayacak mışım…aklıma
geliyor





Özlediğim…senin
kollarında ağlamak öyle güzel olurdu ki!





Senin
kollarında ağlayamadığım için ağlıyorum, bu hiç de mantıklı değil; çünkü senin
kollarında olsaydım ağlamazdım ki.





Aşk mesajı yazmak
büyük aptallık, aşk kağıda dökülemeyecek büyük bir şey; ama sevdiğinle  aranda şu vazgeçilmez engeller  varsa başka ne yapabiliriz ki?





Sana bir
şeyler yollamak istiyorum; ama ne yollayabilirim ki?





Çiçekler yolda
soluyor; öpücükleri, gözyaşlarını gönderemezsin…





Sadece
sözcüklerim var, bense onu güzel bile yazamıyorum.





Sen acı veren
biri değilsin yine de sevgilin senin için bütün bir ömür boyunca ağladı! Şimdi
de ağlıyorum…





Doğrusu bununla
gurur duyulmaz





Seni de
deliler gibi özledim.  Biliyorsun sana
gelmek çok zor. Benim için bunlar hüzünlü şeyler ama; yine de seviyorum bu
hüznü.





Bazen ne
olduğunu, ne yapıp yapamayacağımı tam olarak bilmesem de seni düşünüyorum. Yazmak
çok zor; çünkü sana yazarken elimde değil deliler gibi oluyorum





Seni öyle çok
seviyorum ki… böyle herkesin sevdiğine ah şu ayrılık olmasa sevgilim,
seni de bununla üzmüş olmak istemiyorum.





Sen
hep küçücük bir mutluluk istemiştin, bense beceremedim vermeyi…





Şimdi şu halime ağlanmaz mı.





Asla avuçlarından kayıp gitmeme izin verme…elinden ne   geliyorsa yapıp beni hep sımsıkı tut. Sonuçta sen bana aitsin, ben de sana aitim.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar