Print Friendly and PDF

Sevgilim İkimiz Adına



Sevgilim…bu kadar susmandan belli ki çok önemli bir şey olmalı.
Hayır,
Beni unuttuğunu asla düşünmüyorum.
Ayrılamayız birbirimizden. Ancak ölüm, yani Allah ayırır bizi.
O halde ben geleceğim ve gözümle görmeden, seninle konuşmadan hiçbir şey düşünmeyeceğim, sadece sadece dua ediyorum sevgilim ikimiz adına.
İkimiz adına, Allahımın adına, dünyanın adına dualar ediyorum.
Çünkü biz ayrılırsak ne sen ne ben mutlu oluruz; dünya bu mutsuzluğun acısıyla ağlar ve insanlar onun ecrini öder.
Bizi, bizim aşkımızı inkar eden, Allahı inkar ediyor demektir.
Kötülüktür bu. Allah hak ve batıl için der ki: "İnkar eden; doğruyu inkar eden beni eder, onlar köpük gibidir, uçup gider, doğru olan yerde kalır. Hesapları kötü olanın varacakları yer cehennemdir ve ne kötü konaktır."


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar