Print Friendly and PDF

Şarkıma

Biricik aşkım,

seni sevdiğimi söylemek için niçin yıllarca bekledim hiç bilmiyorum. Sadece

vaktini bekliyordum; korkuyordum. Oysa şimdi anlıyorum, ta başından beri hata

yapmışım oysa sana âşıktım.

Geçen geçti… şimdi aşkın kalbimi sızlatıyor. Mutsuz olmak beni

mutlu ediyor; çünkü senin de mutsuz olduğunu, bilince aynı mutsuzluğu

paylaştığımızı biliyorum.

Seninle birlikte olamayacak birine bu acı zevk demekti, şimdi de

acı aşk demek.

Aşkın her çeşidini tatmalıyız. Tekrar kavuşmak mı yok… bari

acısını çekelim.

İstemiyorum, ihtiyacım var bu acıya.

Biz vuslatı uzak görünen.

Temiz bir aşkın kölesiyiz.

Çaresiz ya da dermansız dert gibi…hoş dert denmez…sevişmek için

can atıyoruz ve sınırlarımızı da geçmiyoruz. Ancak aşkı

dert olarak görmek istemedim.

İnsan acıyı derdi sever mi?

Ama çaresiz seviyorsun…acıya katlanıyorsun…incelse de koparmadan…

Beni bekle. Ben

de seni bekliyorum.

Aşkın acısı hüznü

gözyaşı her şeyi güzel. Bunu tatmayan boşuna yaşıyorum demesin

Seni söyleyemediğimden, daha çok seviyorum. Sonsuza dek hep

senin kulun olarak kalacağım.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar