Print Friendly and PDF

Kader Her Şeyin önüne Geçiyor

 


Küçücük bir şey hayatınızı değiştirebilir.

 Göz açıp kapayana dek, beklenmedik bir anda, tesadüfen bir şey olur  ve sizi hiç beklemediğiniz bir yola  hiç hayal etmediğiniz bir geleceğe sürükler.

 Sizi nereye götürür?

 İşte hayat yolculuğumuz budur.

 Işık arayışımız.

Ama bazen ışığı bulmak için, en derin karanlıklardan geçmeniz gerekir.

**

Yerden aldığını gördüm.

 Anlaşılan hayatını kurtardı.

 Bu Seni Korusun gizli Koruyucu meleğin.

**

Lafımı dinle, dostum, bir gün o kızı bulmalısın.

 Ona teşekkür etmelisin.

 Kesinlikle.

 Onun sayesinde hala nefes alıyorsun.

 Benim yerime de öp onu.

 Ben senin gibi bir delinin peşinden geldiğim için hala yaşıyorum.

 Birkaç kez şansımız yaver gitti.

**

Onunla ilgili hiçbir şey bilmiyorsun.

 Sen de öyle.

**

Doktor Seuss demiş ki: ''Bazen sorular karmaşık ama cevaplar basittir.''

Söyleme bu nedenle…

**

İkiniz aynı hamurdansınız.

 İnsan uzun yaşayıp da sevdiklerini kaybedince,  sahip olduğu anıların kıymetini bilmeyi öğreniyor.

 Hiç yaşayamadıklarına hayıflanmayı bırakıyor.

**

Bak, sana ne zamandır söylemek istediğim bir şey var.

**

Ama yürümeyecek.

 Hiçbir insan  bu kadar iyi olamaz.

 Asla olmazlar.

 Eninde sonunda bitecek.

**

Çocuklarımız için hayattaki her şeyi feda etmek Özveri değil.

 Resmen saçmalık.

**

Oraya yalnız çıkamam.

 Yanı başımdaki adam olmalısın.

 Nasıl yani?

 Piyadeler öyle çalışır.

 Birbirimizin arkasını kollarız.

 Kendini düşünmezsin.

 Yanı başındaki adamı düşünürsün.

**

Bir savaşta  öyle bir şey bulmak  cehennemde bir melek bulmak gibiydi.

 Ben de onu yanıma aldım.

 Sonra birçok durumdan sağ kurtuldum.

 Kurtulmayı hak etmediğim durumlardan.

 Kendime bir söz verdim.

 Eğer sağ kalırsam  o kızı bulup  diğerleri benim kadar şanslı değilken  hayatımı kurtardığı için  ona teşekkür edecektim.

**

Hepsi planın bir parçasıydı.

 Hiçbir şeyi kontrol edemiyoruz.

 Her şey kaderin bir oyunu.

 Ne istersen de, ama bence olanların bir sebebi vardı.

 Yani diyorsun ki  o yaşasın diye mi öldü mü?

**

Herkesin kendi kaderi vardır.

 Herkes onun peşinden gitmeyi seçmez.

 Ben seçtiğim için şanslıyım.

Şanslı Biri (2012) The Lucky One

 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar