Print Friendly and PDF

Hayatımın En Renkli Çiçeği



"Nerede olsam seni unutamam "
"Unutmam sevginin acısını"
Goethe
“Aşk gözlerle değil, ruhla görür.”
William Shakespeare







Aramızda üç nokta…tek noktadan fazla şeyler söyler…
Uyku diye sarıldığım hayalim...sen ve ruhumu saran gece.
Düşüm senden… kanadım yok ama gökyüzüne aşığım.

Elimde bir demet çiçekle kalbini kazanabilirim.
Ancak kapına bırakacak bir cesaret…ne de götürecek birini bulabildim.

Aşk meydanında gece gündüz bekleyişlerim var
Mükemmel algılarım planlarım…
Başarısızlıkla sonuçlanan umutlarımı sevince çevirmek içindi.

Neden hep düş kırıklığı beni kovalıyor.
Daldan dala, çiçekten çiçeğe konan kelebeğin, hayatımda en büyük hazzı, sonsuz zevki… bir sendin.
Olmazsa bıkmaz sürekli öteki hayaline uçardı

Sordular… Leyla’n… ne güzeli?
Keşke …ondaki çekicilik, zevk kimde var? Deselerdi.

Sevgi odağım!
Karşındayım, o denli yüreğim inceldi ki bunlardan
Anlatamam...kristalimsin...kırmasınlar seni.

Kalbimin seçtiği ruh ikizim, büyülendiğim bir yalnızlık içindeyim.
Hayatımın seçtiği …gönlüm sadece sana ait.

Yarım asırlık düşüm tutkum…kendimi bulmak istiyorum.
Senden yoksun kalırsam… acım, beni deli edecek...galiba.

Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını içimde hissederken…
Tek dileğim bir kerecik bile olsa kaynaşmaktı..

Bazen sadece sıkıca sarılmak hayali, onca engeli aşamayacağını bilmek var ya.
Aklımı çelen eşsiz cazibem...aramızda harmoni/ahenke… bir türlü fırsat vermediler.

İçim yanarken üşüdüğüm, yüreğim kanarken güldüğüm, hasretinden kavrulup göremediğim…
Bütün engeller sıralanmasaydı her daim yan yana olamaz mıydık?
İçimdeki acılara sarılıp, can arkadaşımsın... sohbet edemez miydik?

Sen bu dünyadaki en derin kıyısı olmayan okyanusum
Dışıma vurup geceyi delen iç çekişlerim çığlıklarım
Aslında herkese seni anlatmaktı...

Yıldızım yerine güneşim olman…girdaplarında kaybolmak istiyorum
Sevmek birbirine bakmak değil birlikte aynı duyguyu yaşamaktır...dedin.
Aklıma gelmez engeller var ama bu tür cilvelerinle yine kendimden geçtim.

Zaman dursun artık dayanamıyorum….
Hayat savaşında sevdamın ağır yaralanmasından.
Düşlerime kar yağmasından korkuyorum.

Seni tanıdıkça daha fazla sevmek.
Her gitmelisin demende… gitmek istemiyorum.
Kalbine sürülmüş…müebbet yemiş divanen…
Artık gidemez senden… bunun için çok geç.

Göğüne çek… yıldızın olup ışıldasın.
Aşk her daim bizimle de... ancak yalnızlıktan bıktım, bir bilsen
Gönlünün hücresinde ömrüm tükensin…razıyım

Seni her andan daha fazla seviyorum
Sen alemlerin haşmetlisi…ruhumu al katına
Bari zerrelerinle uçuşayım.





Aşk yeminlerimi bir duy… son sözlerimi de
Uzun uzun… bir Ahh…
"Seni seviyorum" ve dileğim kucağında ölmekte
Aşkın ölçüsü olmazmış da...sensiz miyim
Nerdesin?


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar