Print Friendly and PDF

Canım Hep Senle Olmak İstiyor


Sevgili
Nar çiçeğim... Yar çiçeğim





Seni çok
özledim….





Farkındaysan bu sıra hiç yazışmadık. Sen rüyalarını dahi paylaşmadın. Yoksa rüya görecek kadar huzurlu bir uykuya muhtaç mı oldun? Belki de çok meşguliyetin vardır. Hayırlısı.





Benim
için sorun etme, yerim yurdum senin hayalindir.  Yine de beni bir an bile sensiz bırakma olur
mu?





Seni çok
düşündüm…gözlerimi nemlendiren o tatlı kalbin var ya…  o, hep benimle olsun…tamam mı?





Sonsuza
kadar.





Her
zaman ki duam bu...”kaybetme beni, yoksa nasıl bulurum seni.”





İnan ki…sevgimi sana açmakla seni yüceltmiyorum. Ben sana yükseliyorum. Yerlerde sürüyorum sanki, sensiz . Çünkü sen benim cennetimsin… ötekiler hep  ateş oldu. Onlarla yanmaktan başka kârım olmadığı gibi kalan külümü de dağıttılar. Sen ise azıcık kalmış tozuma bengisu olup beni yeniden inşa ettin. Küçücük bir kalp kadarda olsa göğsüne al, kolyene bir yarım olayım.





Bilir misin…senin kalbimde yerin tahmininden daha çok fazla… bendeki değerine paha biçemem.





Seni
çok seviyorum... Seviyorum...





Ah ne
çok seviyorum.





Sen
varsın… her şey huzur ve hayat tatlı.





Uzak durma benden, n’olur canımın içi… bir tanem… yeter ki sen varsın ya... vazgeçmem… canım için alevim ol.





Kaç
zamazdır, ne acılardayım savrulan kum gibi… yatıyorum, sensiz uykulardan
kalkmamak için yatıyorum…belki kalırım da ölürüm,  dönmem bir daha diyorum. Sensizlik… Yalnızlığa
dönmemek için uyanmak istemiyorum.





Uyanmak
hiç iyi değil, bir bilsen…bugün seninle uyudum hiç uyanmak istemedim.





Gerçeğimde
sen uzakmış gibisin ya...acımda çok, katlanamıyorum





Yine
de mutlu bir yusufcuk gibi sana özgürlüğe koşarcasına gelmek istiyorum  yarim...





Bir
dileğim var senden…Bu yükü omzumdan alsan. Bir sabah, beni sesinle uyandırsan…





Kıtmirin
olmaya razıyım.





Yaşanmamış
gibi ne çok yaşadığım şeysin…





Her bildiğim
isimde senin ismin var. Sen her halde söz konusu olan hallerde hep sen varsın.





Senin ismini bildim bileli kendi  ismimi unuttum. Sen de hiç yazmıyorsun, bu ara…benim ki gerçekten ne idi.





Canım hep
senle olmak istiyor…sarsan beni





İçimde
alev alev yanan bir ateş gibi…bir tek sana bağlanmış kalbimi açsan, kanım
sızsa.





Birbirimize
bile acıyamıyoruz.





Zaten
yapacakta bir şey yok… olsun…





Rüyalarımız,
hayallerimiz, içimiz özgür değil mi?





Saklı
cennetim





Seni
seviyorum…öptüm.






Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar