Print Friendly and PDF

Sırf Sade Sen



Hayırlı günler bir tanem…bugün erken kalktım, sana yazmak istedim.
Seni çok seviyorum ve içten içe öpüyorum…

Sonsuz aşka ulaşmak için yegane çare nedir biliyor musun?
Kalbinde bir sevgi barındırmak, ikincisi ve benzeri olmayan.
Bu sevginin çeşidinin ne olup olmaması önemli değil.
Şimdi düşünmeni istiyorum, sevgi sayısı çok başaramam dersen, ilk sıraya hangisini koyduğunu kendince tespit et.
Bu gece sabaha kadar elim idi elin…sıkıca tuttum…öyleki uyandıkca baktım ki kendi elimmiş, ama ben senin elini tutuyordum.
Bundan şunu anladım…kendimi aşmışım bedenim bile senin olmuş.
Sevene başka çare var mı?
Sonuçta bizler hayat yollarındaki duraklar gibiyiz. Durmamız mecburi yerler var. Sevdiklerini terk et demiyorum.
Kalbini o hale getir ki asıl sevgin dışında nokta kadar başka bağ olmasın.
Ben kendimi yokladım…sorumluluklarımı kalbime hiç sokmamışım.
Sadece sevgili olmalı…bir ayet var…cümle şuna yakın…
“sen karışma…sorumlu değilsin…sadece bana namaz kıl…beni düşün”
Ben geceden beri seni düşündüm…dün Masum Pirimin sevgiliden başka her şey boş diye pişmanlık çekmesi.
Onun mektubâtını okurken kendi kendime derdim ki, insanlar sürekli hallerini makamları sormuşlar ne gerek vardı.
Evet…sevgiliden başka söz yok.
Onun tasarrufu hala var
Kabrine geleni ve gelemeyeni teveccüh edeni manevi olarak terbiye hala ediyor.
Öyleyse sen kalbini o hale getir ki, tek efendimizin sevgisi kalsın. Ondan maada hiçbir şey kalmasın…
Ben dahi o haldeyim ki bir yere gelince her şey ve sende dışarıda kalıyorsun. Bunu şu nedenle dedim… en son raddeye kadar sevdiklerine karşı istek olacak ama kalbinde yer tutmayacak…
Bir örnek, bir annenin evlatlarına olan düşkünlüğü kalbine girmemeli. Aklında durabilir…niyetinde durabilir…ama kalbinde asla.
Sevgi aşınca hiçbir şey sende yer tutmaz…herşeyi siler atar…aşk budur…sen bundan kendine bu sonucu çıkar…öyle sonsuz bir huzur bul ki varlığında tek efendim kalsın
Beni de çok sev…benide çok düşün…ama bunlar onun sevgini aşmasın.
Ben yakında öleceğim diyelim…ah etme…öylesine dedim…
Sen ne demelisin…o kurtuldu bu dünyadan…daha güzel yere gitti.
Bunları dile söyletmemek kolay…ama kalb ile zordur.
Sevgiyi durdurmak imkansızdır…
İnan ki bazen içimde sana olan sevgim o denli artıyor.
Efendimden sonra en yüksek yer yine senin olacak…başka türlü olmuyor.
İyi ki varsın…
Başka ne söz olabilir, değil mi?
Efendim.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar