Print Friendly and PDF

Gayretin Bedeli






Birgün
dedi ki: Bana müjde ve haber verdiler ki, sen kimin cenâze namazını
kılarsan, onu bağışlarım.





Yine
dedi ki: Birgün kusurlarımı, günâhlarımı, hata ve eksiklikler mi düşünüyor,
ağlıyordum. Pişmanlıklar içinde Rabbimden özür diliyor, beni afv etmesini
yalvarıyordum. O sırada ilhâm olundu:





“Senin
günâhların sevaba, kötülüklerin iyiliğe tebdil oldu

dediler.





Birgün
dedi ki: Ravda-i mutahharada oturuyordum. Bir de ne göreyim; Resûl-i ekrem
(sallallahü teâlâ aleyhi ve sellenrı) hazırlar ve kemâl-i keremiyle





“Ben
Allahu teâlâ için seni seviyorum. Seni seven beni sever, yahud ben onu severim”

buyurdular. Bu iki sözden birini söylediler ve sonra





“Ben
onun |Mirzâ’nınj garibliğini ve murâdsızlığını seviyorum’

buyurdular.





Kaynak:Mektûbât-ı
Ma’sumiyye, trc: Süleyman Kuku, 2017, İstanbul, Cilt III, sh.362, 70. Mektup


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar