Print Friendly and PDF

Tomarlar Gibi



Hayırlı Günler Sevdam!
Sonsuzlukla sözlerime başlıyorum.
Seni özlerdim, ama bu seferki yaşadığım hal bir başka.
Sabahım akşamım, günüm gecem, hayatım.
Sen, günümde güneş, gecemde ay, ömrümde tanrı gibi.
Varlığımın en paha biçilmez hazinesi…şükürler olsun ki seninleyim.
Ne güzel bir şey, bir kalbin peşinde olmak. Ve o kalbin sahibinin de sen olman var ya, Canımsın.
Seni çok seviyorum ve beni de senden dolayı Rabbimde çok seviyor kesin. Evet seviyor olmalı, yoksa seni bana vermezdi. Çünkü eşsizsin.
Biliyor musun, ben üzülmekten başka bir şey başaramazdım. Ama pembe rüyam şimdi seninle o kadar çok gülümsüyorum ki…aklıma gelen cümlelerini hatırladıkça, gün içinde, kendimi gülümserken buluyorum..
Bir tanem, sana ruh ikizim demek yanlış olur,. Biz tek ruhtan yaratılmışız…doğrusu da bu olmalı.
Ne kadar şanslıyım. Sevincimi kelimelere dökemiyorum…bunu yaşamayan bilemez.
İnan ki, bazen insanlara acıyorum bu hali hiç yaşayamacaklar. Çünkü onlar için sen yoksun, eşsizsin ve bir de sen benimsin.
Hayatı seninle yaşıyorum. Hayır, hayır yaşamak nedir şimdi biliyorum. Kendimi keşfettim…hep içimde bir yerler de sevgimi gizlemiştim. Sen ortaya çıkardın.
Eski günlere bakıyorum da çok üzülüyorum. Sen bana tamam dedin. Bitti…bütün sıkıntılarım bitti.
Oh be…şükür.
Ah bir tanem… sevgin içimde sürekli kartopu gibi büyüyor. Ve içimde sıkıntı da yaratmıyorsun. Çok mutlu ediyorsun beni…
Bilmeni isterim, bütün bunları seninle başardım. Senin emeklerin. Bana olan sonsuz sevdan. Başka bir şeyin sonucu değil.
Seninle ilk konuşmalarımızı bir hatırlasana. Ne çok acılar çekiyordum. Kahrolmuştum. Şimdi onlardan bir eser dahi kalmadı. Hepsi seninle olduktan sonra, bir düzene girdi.
Sonsuz sevdam…
Hepsi için teşekkür ederim.
Seni çok seviyorum.
Tek sevenim.
Tek rehberim.
Aydınlatanım.
Kurtarıcım, kurtuluşum.
Mektubumda istemeyerek veda ederken bile yine seninle beraber olacağım.
Her anım yine seninle. Her şeyim de.
Tomarlar gibi sarılır sonsuz öperim…
Tarifsiz duygular içinde önünde saygıyla eğilirim.


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar