Print Friendly and PDF

Sihirli Dünya ya Geçiş


 


 

Ateş  cennetten bir armağandır.

 Yemeğinizi pişirir.

 İnsanoğlu artık çiğ et yemiyor.

 İhtiyacınız olan  demiri eritebilirsiniz

Ateşi keşfettiğimizden beri, İnsanoğlunun kaderi  değişti.

 Medeniyetin  başlangıcı.

 Efsanevi yakmayan ateş mi acaba?

 Bizi ısıtır, Aynı zamanda korkutucudur, Bir sihirbazın, eline düşerse, Neler olabileceğini biliyor musunuz?

 Şov amacıyla kullanabilirim  ya da öfkemi göstermek için.

--

Öğrettiğiniz numara işe yaramadı.

 Bu dünyada, “Gerçek Aşk”ın olduğunu sanmıyorum.

 Siz hiç rüzgar gördünüz mü?

 Görmemeniz, olmadığı anlamına gelmez.

 Zekice.

 Gerçekleri mi duymak istersiniz, yoksa duymak istediklerinizi mi?

 Lütfen açık konuşun.

 Bir şeylerin yanlış olduğunu söylesem, beni öldürür müsünüz?

 Beni mi sınıyorsunuz?

 Büyük bir akıl gemilerin sığabileceği kadar geniştir.

 Benimki tankların sığabileceği kadar.

 Beni kızdırabileceğinizi mi, düşünüyorsunuz?

 Pekala, bir şey sormama izin verin.

Karınız  sizi “özgür iradesiyle” seviyor mu?

 Söyleyecek bir söz bile bulamıyorsanız

 Demek ki söylentiler doğru.

 Ne söylentisi?

 Söylentilere göre

 O nişanlı biriymiş.

 Siz zorla alıkoymuşsunuz.

 Öyle mi?

 Belki  İşte bundan dolayı 

Sizden nefret ediyor, sevmesini nasıl beklersiniz?

 Ona asla kötü davranmadım.

 Bir kerecik bile.

 Hiç mi?

 Bir kere bile öpmedi.

 Beni anlıyor musunuz?

Kocan  gerçek bir centilmen.

 Tabiki.

 Ben O’nun nişanlısından çok daha iyiyim.

 O adam kısa boylu, şişman, yaşlı, çirkin  ibne, kumarbaz, lanet herifin teki.

 Değil tabiki.

 Evet!

 Hatalı olduğumu kabul ediyorum.

 Ancak, O adam benden beter.

 Yin, O’nu sevdi.

 Adam yine de Avrupa’ya kaçtı.

 İz bırakmadan kayboldu.

 Pislik herifin tekiydi.

 Size demiyorum.

 Niye öyle bakıyorsunuz ki?

 Dün gece iyi uyuyamadım da.

 Nişanlısının o kadar da kötü biri olmadığını duydum.

 Adamın adını duysam kan beynime sıçrıyor.

 Az önce “özgür aşk”tan bahsetmiştiniz.

 Bir kişi nasıl olur da özgürce aşık olur?

 Öncelikle, O’nu serbest bırak!

 Gitmesine izin vermek mi?

 Hayır yapamam.

 Onu bırakmadan,  Bana nasıl aşık edebilirim onu söyleyin.

 O halde, size aşık olması için numara yapın.

 Numara yapmak pratik yapmayı gerektirir.

 General’in iyi bir hafızası var.

 O halde, başka bir numara daha!

 Dikkat edin.

 Bunu nasıl yaptınız?

 “Aşk Bakışı”

Ne kadar etkileyici!

 Kadınlar, bir erkeğin kur yapmasına aşık olur.

 Her gün bu şekilde Liu Yin’in gözünün içine bakın.

 Tutku ve arzuyla.

 Hoşuna gidecektir.

 Çok mantıklı!

 Ancak, adını nerden bildiniz?

 Konuşurken siz söylediniz!

 Söyledim mi?

 Gerçekten mi?

 Evet  Söyledi mi?

 Çocuklar yalan söylemez.

 Bir fikrim var General.

 Ona özel bir gösteri yapmam için beni davet edin.

 Onunla dostluk kurarak, Gerçekten ne istediğini öğrenmeme izin verin.

 Güzel fikir.

 Harika.

Kesinlikle!

 “Özgür Aşk”

konusunda fikir alışverişinde bile bulunduk.

 Bazı konularda ikna olmadım.

 Konuyu biraz açar mısınız?

--

Aşkın türlerini açıklar mısınız?

 Aşk, sevgi, gönül borcu, ve arkadaşlıktan doğar.

 Ama hiçbir şey, ilk aşkın sonsuz gücü ile karşılaştırılamaz.

 O halde, Aşk nedir?

 Aşk aldatıcıdır.

 Matematiksel olarak hesaplanabilen, ya da fiziksel olarak ölçülebilen bir şey değildir.

 Mistiktir.

 Hayal gücünden doğan aşklar vardır.

 Ama gerçek değildir.

 Bazıları tutkudan doğar.

 Ama ulaşılamaz.

 Bir uğursuzluk gibi.

 Bu yüzden ölçülü olmak gerekir.

 Ben beceremiyorum!

 Son soru.

 Eğer annen ve ben denize düşseydik, Hangimizi kurtarırdın?

 Neden O’nun annesi?

 Niye “benimki” değil?

 Peki.

 Senin annen ve ben olsun.

 Kimi kurtarırsın?

 Annem yüzme biliyor.

 Ya senin annen?

 Çok iyi bir yüzücüdür!

 Burada kimin daha iyi yüzdüğünü tartışmıyoruz.

 Kimi kurtarırsınız?

 - Seni.

 - Seni.

 Niye anneni kurtarmıyorsun?

 Çok iyi bir yüzücü dedim ya.

---

Güzellikle alamıyorsan, çalarsın

İsyanları bastıramıyorsan, isyancıları hapsedersin.

 Yin ile saçma sapan konuşma.

 İsyancıları öldürmediniz mi?

 Hayır öldürmedim, hapsettim.

 Buna kim inanır?

 Siz inanır mısınız?

 Size “kokuşmuş savaş lordu” demelerine şaşmamalı.

 Hayatta iki şeyden nefret ederim.

 Biri “Cahil” diye adlandırılmaktan,

Diğeri de “Kokuşmuş Savaş LOrdu” denilmesinden.

 Beni zorlama!

 Bakın  Öfkenizi kontrol edemiyorsunuz.

 Öyle olmadığınızı bize kanıtlamalısınız.

 Seni uyarıyorum, çok ileri gidiyorsun!

 Doğruları kabul edemeyeceğinizi biliyordum.

 Herkesin önünde öldürün beni, vurun!

7 elementin kombinasyonu.

 Zihni kontrol etmek için.

 İnsanlar savunmasız.

 Kaybolduklarında, ruhlardan yardım istemek için, Pislik herifler halkı kandırmak için, onların yeteneklerini kullanıyor.

Senden bile daha genç iken.

 Yetenekli biriydi.

 İlizyonlara kafayı taktı.

 Sonra insanları kandırmaya başladı.

 Ben de kovdum.

 Kendini kandıran bir dolandırıcı.

 Çok hazin.

 Gerçek, bakış açına göre değişir.

 Eğer insanlar bizi sahnenin arkasından izleseydi, Güzel bir numaranın aldatmadan ibaret olduğunu görürlerdi.

 Bunların sorumlusu Lei değildi.

 Yin, Ondan bana yardım etmesini istedi.

 Niye hala yaşıyorum sanıyorsun.

 Yin’in güvenliğini sağlayınca, sizi buradan çıkaracağım.

 Acele etme.

 Düşmanlarımızı alarma geçirmeyelim.

 Liu, 7 Mucizeyi bulmak için gözünü karartmış.

 Bir şeyler planlıyor olmalı.

 Zayıf noktasını kullan.

 Unutma!

 Sihir, hile sanatı üzerine kurulur.

 Sır ise kutuda saklıdır.

 İki tip izleyici vardır.

 Gerçeği görmek isteyenler ve  kandırılmak isteyenler.

 Siz hangisisiniz?

 Kandırılmak mutlu eder, Neden bozmak isteyesin ki?

 Evet, gerçek çoğu zaman saçma olabilir.

 Hatta gaddarca ve çirkin de olabilir.

 Hayaller için salonu terk etmek daha iyidir.

 Bunlar ızdırap veren yalanlar.

 Artık kim olduğumu söyleyebilirsin sanki.

 Tüm sihirbazlar sır tutmakta iyidirler.

 Gerçeği bulmama yardım eder misin?

 

7 Mucizenin neden bende etkili olmadığını artık biliyorum.

 Hırslı biri olmadığım için.

 Her ikisini de istemiyorum.

 Geçmişe pişmanlık, geleceğe endişe duymak niye?

 Hırsımızı beslemek için, hayattaki iyi şeyleri boşlamak niye?

[Daai mo seut si (2011) Muhteşem Büyücü]

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar