Print Friendly and PDF

Yine Gıpırdadı Gönlüm



 



ah seni


gönlüm arzu ediyor yana yana

başıma taş mı düşmüş

akılsız olmayacak olması  bir yana

yetmez mi derdim çektiğim hasretim  sana

alsan götürsen beni gizli dünyana

götürmemeyi nasıl istersin

kucaklasan beni  kollarınla

gönlüm gönlüne vurgun

mecalim hapsolmuş maalesef geçmiş yıllara

gel gönlümün sultanı

al beni bu can  feda sana

 

kalsaydın diyecektim nefsime soluğuma

bulabilir miyim senin gibi bir daha

neredesin nasılsın gelir misin sorsana

sualsiz veririm canımı sana

aşkın kör olmuş yollarında

değil yürümek koşardım koşardım susana

ne çarem ayaklarım yansa

kül olsun bedenim savrulsun bari yollarına

olmaz olmaz dediler ama

kurtuluşum tek ölmekten mi yana

bitsin istedim…ağlamakta sızlamaktan

bitik içim haberin olsun ama...

ne olursun deme yapma 

gülümse şimdi benim için bahtıma

çok zor oluyor biliyorum sana

benim yanımda kalan bir sevda

sen oldun bir inan bana...

bu kadar düşeceğimi  beklemezdim bu duruma

ne diyebilirim belki ilk ve son söz verdim sana

seni seviyorum tek bildiğim şarkıma

sen sabırlısın kızma sabırsızlığıma

bize güç versin sevdiğim dua et yaradana

yol versin en doğrusuna

gülümse şimdi benim için bir daha

bir derin nefes al ve devam et hayatına

olur mu üzülme bana

her zaman kalbim ve ruhum sana

her alemde nefesim ve seninim unutma


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar