Print Friendly and PDF

Ne yazsam sevdigim...


Ne yazsam SEVDİĞİM?

Seni bana, beni sana mı yazsam?

Ruhumu, ruhuna mı sarsam?Üzüntüne gözyaşı, sevincine kahkaha mı olsam?

Ömrümü, ömrüne mi katsam?

Dertlerine çare, acına ortak mı olsam?

Seni gören gözlere perde olup, kıskançlığıma kat mı çıksam?

Gözyaşına mendil, gündüzüne ışık, gecene uyku mu olsam?

Yoksa gülüşüne dalıp, bakışında mı kaybolsam?

Yüreğinde yatıp, kollarında mı uyansam?

Nefesinde yok olup, ellerinde mi varolsam?

Göğsüne sarılıp, kalbinle erisem mi?

Sen bana, ben sana karışsan...

Okyanusa karışan iki nehir gibi...

Ne yazsam Sevdiğim?

Beni saklasan , yüreğinin dibine,

Gözünün bebeğine, aşkın en kuytu haline...

Zulanda bir nefes, hayatına ömür gibi...

Sevdana yangın, ateşine körük gibi...

Söz hiç çıkmam kalbinden, sana esir,

Aşkına müebbet yemiş bir mahkum gibi...

Ne yazsam sevdigim...

Bu cümleler kafi mi? Değil ki;

Yorgunum... sözlerinde dinlendir, gönlünde demlendir...

Yudum yudum iç beni...


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar