Print Friendly and PDF

Seninki

Varsın anılmasın adım dillerde,
Beni hep seninle hatırlasınlar.
Seninki desinler, varsın ilerde,
Beni hep seninle hatırlasınlar…

İki kuş olsaydık bari yan yana,
Bir kafeslik ömür yeterdi bana.
Sensiz hevesim yok şöhrete, şana,
Beni hep seninle hatırlasınlar…

Nazmıma ezgiler kat feryadından,
Düşmesin şarkımız halkın yâdından
Hep seni ansın ki herkes; ardından
Beni hep seninle hatırlasınlar…

Kara sevda çekmek ne suç ne ayıp,
Bu yollarda bir ben miyim tek kayıp?
Dilerim uğrunda bir şehit sayıp,
Beni hep seninle hatırlasınlar…

Sen oldun savaşım, yenilgim, yasım,
Sen oldun Halil’e tek ihtirasım.
Kalırsa seninki kalsın mahlasım,
Beni hep seninle hatırlasınlar

Halil Gökkaya

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar