Print Friendly and PDF

My all... "Her şeyim"...


Seni düşünüyorum
Uykusuz,yalnız gecemde
Seni sevmek yanlışsa
Kalbim doğru tarafta olmama izin vermez
İçinde boğuldum
Kendimi kurtarmayacağım
Kendi tarafımda,sensiz
 
Sahip olduğum her şeyi verirdim
Bir gece daha seninle olmak için
Hayatımı riske atabilirdim
Bedenini yanımda hissetmek için
Çünkü devam edemiyorum
Şarkımızın anılarında yaşamaya
Aşkın için her şeyimi verirdim bu gece
 
Beni hissedebiliyor musun,bebeğim
Gözlerine baktığımı hayal ettiğimi
Seni net görebiliyorum zihnimde
Gösterişli ve hayat dolu olarak
Ve çok uzakta
Soğuk bir yıldız gibi
Dilek diliyorum bu gece
 
Sahip olduğum her şeyi verirdim
Bir gece daha seninle olmak için
Hayatımı riske atabilirdim
Bedenini yanımda hissetmek için
Çünkü devam edemiyorum
Şarkımızın anılarında yaşamaya
Aşkın için her şeyimi verirdim bu gece
 
Sahip olduğum her şeyi verirdim
Bir gece daha seninle olmak için
Hayatımı riske atabilirdim
Bedenini yanımda hissetmek için
Çünkü devam edemiyorum
Şarkımızın anılarında yaşamaya
Aşkın için her şeyimi verirdim bu gece

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar