Print Friendly and PDF

Teksin... Kahramanım...






Yüreğim, kaynayan sızım!

Yine geldin. 
Heyhat, neler görüyorum?
Kalp aynama ilâhi hayalin değmiş. Bütün güzelliklerin özünü sermiş ve işte bu... 
Yeryüzünde senin gibi bir ikinci daha bulunur mu?
Seninle dolup dolup taşmaktayım… Haset, kin, nefret, hıyanet yıldırımları beni yere sermeden, kurtar peşinden sürükle beni… Gelirim.
Birde kanatlarını versen… Ele gelmez çılgın sevgimle, maceraperest gibi, aşk serüvenine çıksam, dünyana  uçsam… tapınağına gelsem.
Al beni kanatlarına uçur. Dolaşalım binlerce alemi, açılan her pencereden izleyelim, geçmişi, geleceği... 
Sevgimize göz koyanlardan bizi uzaklaştır, koru... Kanatların altında daima güvendeyim. Zarar verenleri hapset kendi zindanlarına, ulaşamasınlar...Ulaşamazlar da...
Ateşin beni yakmaz, bilirim...  Besler bedenimi ve ruhumu. Heybetli, vakur ve güçlü yeşil ejderham...Sen, benim kahramanım, her alemde koruyucum... 

Ey ruhumun parçası!
Seni,  hakkın kadar sevebilir miyim?

Yine de bu ümitsizliklerim mayalanıp derin uçurumlardan gelip acımı sürekli yeniliyor.  Benliğimde aşkın dalgaları bir okyanus gibi kaynarken, kupkuru kalamam ki, bunun aksi olsa, böyle birine acımalı, değil mi?

Sorma...sonsuz bir aşk sarhoşluğu içindeyim! Bütün varlığım senin ama...
Ah dilim tutulmasa…derdimi, aşkımı zorla da olsa hecelerim, sana duyurmak için...

Yorgunum dediğimde içimdeki neyi anlatayım, hepsi bir yana seninle beraber olduğumuz düşler hepsini silip götürsün. Bunun nihayeti olmasın.

Sensizliğin sonu benim için bir felaket. Ne diyeyim sensiz yalnızlığıma, en büyük şansızlık.
Böyleyken, aşkın çözülmez düğümüne bağlanmış birine laf söylenmez. O aşktan yanmış kalbiyle,  ışık gibi aktır.

En yüksek sözler adına, kalbime düşen ateşe, kaderime razı oldum. Öl de öleyim...





Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar