Print Friendly and PDF

Kimse Bilmedi Sende Bilmezsen




 El gözünde dertsiz gamsız biriyim

Benim neler çektiğimi kim bilir
Ben yeni közlenmiş yangın yeriyim
Benim neler çektiğimi kim bilir
 
Sinemdedir benim derdim dağlarım
Ben yaramı gizli sarar bağlarım
Ben gündüzler güler geceler ağlarım
Benim neler çektiğimi kim bilir
 
Ben kimine yazım kimine kışım
Arife doluyum cahile boşum
Ben kolsuz kanatsız bedensiz başım
Benim neler çektiğimi kim bilir
 
Sinemdedir benim derdim dağlarım
Ben yaramı gizli sarar bağlarım
Ben gündüzler güler geceler ağlarım
Benim neler çektiğimi kim bilir
 
Ben Maksut'um yüreğimde yangın var
Bu yangını söndürmedi boran kar
Benim sessiz sessiz Ahuzar'ım var
Benim neler çektiğim kim bilir
 
Sinemdedir benim derdim dağlarım
Ben yaramı gizli sarar bağlarım
Ben gündüzler güler geceler ağlarım
Benim neler çektiğimi kim bilir

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar