Print Friendly and PDF

San...ki



Şu yalan dünyayı nasıl sevdim

Bir gün olsun yüzü güldü mü sanki

Kime inanıyım, kime gideyim

Gerçekten bir seven kaldımı sanki

Yalan çıktı dostum, sevgisi yalan

Bir acı masaldı sevgiden kalan

Bendim onun için her an ağlayan

Gelip gözyaşımı sildimi sanki

Gelip gözyaşımı sildimi sanki

Koskaca bir ömrü yıktı mahvetti

Şu seven kalbimi yaktı kahretti

Hep onun aşkını gönlüm dert etti

O benim derdimi bildimi sanki

Yalan çıktı dostum, sevgisi yalan

Bir acı masaldı sevgiden kalan

Bendim onun için her an ağlayan

Gelip gözyaşımı sildimi sanki

Gelip gözyaşımı sildimi sanki

Şu yalan dünyayı nasıl sevdim

Bir gün olsun yüzü güldü mü sanki

Kime inanıyım, kime gideyim

Gerçekten bir seven kaldım sanki

Kaldım sanki 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar