Print Friendly and PDF

The Setting of the Stars …Yıldızların Düzeni



Sayfa 1

Yıldızların yerlerine yemin ederim ki, -eğer bilirseniz, gerçekten bu, büyük bir yemindir-Kuran 56: 75-76

 

Kara kirpiklerinle dilime binlerce rahne vurdun; gel de hasta gözlerinden de binlerce dert devşireyim.

Ey gönlümle düşüp halkan sevgili, dostlarını hatırlamıyor musun? Ben de dilerim seni hatırlamadan yaşadığım günü görmeyeyim!

Âlem ihtiyardır, temelsizdir. Ferhad’ı bile öldüren bu zalimden feryat! Beni de hileleriyle şirin canımdan usandırdı!

Ayrılık ateşinin hararetiyle gül gibi terlere battım, ey geceleri uyumayıp esen rüzgâr, bana sevgilimin bir kokusunu getir!

Fâni olan bu dünya da sevgiliyle sâkiye feda olsun, bâki olan öteki dünya da! Âlem sultanlığını bile aşka feda olmuş görmekteyim.

Benim yerime başka birisini seçer mi, seçer.. hüküm onun.. Fakat eğer ben, sevgili yerine canımı ihtiyar eder, hayatımı ondan üstün görürsem can ve hayat haram olsun bana!

Bülbül sabahı kutlamakta, sâki, şenlesin? Kalk., dün geceki rüyanın hayali başımda dönüp duruyor!

Can verdiğim gece baş ucumdaki mum sen olursan göçtüğüm gece yatağımdan doğruca hurilerin köşküne giderim.

Bu mektubumda yandığım iştiyak sözleri, yalan yanlış sözler değildir, hepsi de tamamıyla doğrudur. Çünkü bunları bana Hâfız telkin etti, yoksa ben nerden bileceğim ki?

 

Bemujgân-ı siyeh kerdi hezaren rahne der dineni

Biyâ kez çeşm-i bımâret hezâran derd berçînen.

354‏

 

به مژگان سيه کردی هزاران رخنه در دينم

بيا کز چشم بيمارت هزاران درد برچينم

 

الا ای همنشين دل که يارانت برفت از ياد

مرا روزی مباد آن دم که بی ياد تو بنشينم

جهان پير است و بی‌بنياد از اين فرهادکش فرياد

که کرد افسون و نيرنگش ملول از جان شيرينم

ز تاب آتش دوری شدم غرق عرق چون گل

بيار ای باد شبگيری نسيمی زان عرق چينم

جهان فانی و باقی فدای شاهد و ساقی

که سلطانی عالم را طفيل عشق می‌بينم

اگر بر جای من غيری گزيند دوست حاکم اوست

حرامم باد اگر من جان به جای دوست بگزينم

صباح الخير زد بلبل کجايی ساقيا برخيز

که غوغا می‌کند در سر خيال خواب دوشينم

شب رحلت هم از بستر روم در قصر حورالعين

اگر در وقت جان دادن تو باشی شمع بالينم

حديث آرزومندی که در اين نامه ثبت افتاد

همانا بی‌غلط باشد که حافظ داد تلقينم


Sayfa 6

Isti'adha

In kucağına benim ağrı tümünden, sığın

Hayatın tüm zevklerinden ve tüm oyunlarından

Kaybettiğim her şeyden ve kazandığım her şeyden

Tüm çabalarımdan ve onların tüm güçlerinden

Cennetin parlak bahçelerinden ve cehennemin karanlığından

alevler

Uzaydan ve zamandan ve içerdikleri her şey

Balmumu ya da azalan her şeyden

Lekemin dokunduğu her şeyden

Tüm kelimelerden ve tüm isimlerden ve hepsinin açıklaması gereken

ve senden, diğer her şey sadece kibir, numara yaptı

1


7. Sayfa

Yıldızların Yerleri

Yıldızların hepsi kalbinin kuyusuna düştü

gece gözlerinden parlıyor

Yıldızların hepsi senin etrafında dönüp merak ediyor

senin saf ay ışığı kılığında

Yıldızlar elmas damlacıkları gibi belirlendi

saçının karanlık gökyüzünde

Yıldızların hepsi çiy damlası gibi batıyor ve soluyor

güneş benzeri yüzün göründüğünde

Yıldızlar geride kalıyor

dudaklarının kırmızı ufukları

Ve kendime bakmadan duramıyorum

o güzel tutulmaya

Ve hayattan istediğim her şeye yemin ederim:

O öpücükle benimkini alman için

2


8. Sayfa

Benim bütün dünya sensiz solup sönüyor

ve yine de içindeki ışıkta kayboluyor

Gökleri görüş alanında tutan bir ayna gibi

Görünüşe göre Tanrı sende kozmosu toplamış

İnci çiyiyle süslenmiş dağ zirvesindeki çayırlar gibi

Bütün dünyanın sana yansıdığını görüyorum

Ya da daha doğrusu senin gözlerin tüm bunları görüyorum

Ama hayır, daha ziyade onlarda seni görüyorum

Ne garip, ey şeyhim, ben senin öğrencinim

ve yine de gözlerimde sen de benimsin

Göz kapaklarım, yataklarınız ve yorganlarınız da

Ama gözlerimin senden başka dinlenecek yeri yok

Ey ayın yüzüne ve parlak güneşin kendi rengine sahipsin

Senin içinde lekelenmeme, ıslanmama ve boyanmama izin ver

Ölü bir adam yürüyor, kendi hayatım bitti

Yıkandım, sarıldım ve sana gömüldüm

Süleyman'ın serveti efsane olsa da, bu doğru

Aklımın mayınları senin içinde gömülüdür

Bu kış uzun oldu ama bahar yeniden çiçek açar

Her mevsim içinizdeki güneşte birleşir

Ruhumda kalbimi kaybettiğim bir delik var

Tanrıya şükür nihayet sende buldum

3


Sayfa 9

Hafız'ın 1. Gazali Üzerine Varyasyon

Hey oğlum, bana bir tane daha doldur

çünkü aşk tatlıdır ve hayatım bitti

Bir bardağı şarabın ılık ışığıyla doldurun

kalbim bir ton ağırlığında gibi hissettiriyor

Aşk bir melodi gibi başlar

ama gözyaşlarıyla biter, kuru, sessiz

Sahilde yatan çocuklar nasıl olabilir?

Boğulan bizler için nasıl bir şey olduğunu biliyor musun?

Henüz başlamamış olanlar nasıl olabilir?

Sonunla yüzleşmenin nasıl bir şey olduğunu biliyor musun?

Dalgalar yatağında uyumak için

rüzgarla örülmüş bir çarşafın altında

Aşkta tutunacak hiçbir şey yok

için, aşkın kendini kurtarmak - yıldız yok, arkadaş yok

Öyleyse bir aşk kokusu yakaladığında

ya da kalbin uzaktaki davulundan atar

sadece dünyayı bırak, geride bırak

kendini unut ve gel.

4


Sayfa 10

Baye Niasse

Bir bahçe ve hafif bir çöl bölgesindeki bir alev

Çünkü bir sevgin, yeryüzü yakar aynı

İnsan kilinin böyle bir ateş tutabileceğini kim bilebilir

Senin nefesi kelimeler aşk yapar ' ın alevler sıçrama yüksek

Eğer için değil aktı sel sizin gelen kalem

O aktı dan , Kosi dışarı için dünyanın' ın sonu

İçin Değilse sel dan dökülen senin gözlerin

ve ran nehirleri için sevilen tarafı

Bİz' d tüm edilmesi ile yanmış senin yıldırım sighs

Ama yine de bu aşk bizi içten yakıyor

Değilse için bu tutku sen yaktı kalplerimizde

Bİz hepsi 'd kaybolabilir, boğuldu sizin de parlak koyu

Ey nerede sen gitmiş Baye, ve ne var sen gördün?

Ve neyi var sen tadı arkasında bütün hayallerimiz?

ve hangi kalanı bizi yakalandı arasında

günbatımı'nın son gasp ve doğumu en ilk parıltı?

Messenger zaman geliyor, kim ' s onun parlak gölgesini?

Kim var kim gelecek yüzen arkasından kar gibi?

Kim arkada, siyah, pırıl pırıl

tıpkı kirpikleri gibi mi?

Baye Niasse , Baye Niasse ,

Baye Niasse , Baye Niasse ...

5


Sayfa 11



Sayfa 12

Süleyman'ın Havuzu

A Cilalı kalbimin parıltısına baktığında

az önce kendi yansımanı gördün

Ve bacaklarını göstererek, ruhunu yukarı çıkardın

Suyumda çok açık ve çok soğuk

Ama vaftiz etmene izin veremeyecek kadar kıskanıyorum

gözümden başka her şeyde vücudun

Böylece Mesih gibi suda yürüyeceksin

ve gün batımının yumuşak ateşleri gibi gökyüzünde dans et

Derinliklerde ses çıkardın ve şaşırttı

buldum ama uyluklarınızı ortaya çıkarmak için bir numara

Satın aldığın kıyafetler, düşündüğün her şey

Aynamın altında, hepsi bir kenara süpürüldü

Ve şimdi kalbimle ayaklarının altında yürüyorsun

Hepimiz yalnızız, başını kaldır aşk ve bak

O perdeyi kaldırmama izin ver, çünkü sadece sen ve ben

Dışarısı soğuk sevgilim, gözlerime gel ...

7


Sayfa 13

Aşıkların kanunu

işaretlerle kaplı

mürekkebi her zaman akıyor,

iç çekmelerle kavrulan kenarlar

zavallı gözlerle sulanmış

asla kuru kalmaz

yeni dallar filizlendirir

onlar ölürken çiçek açar

Adını kazıyor

geçen aşıklar

ve isimlerini yazıyor

gün batımı gökyüzüne

Kanka ol the severler

işaretlerle kaplı

Ve kimse söyleyemez

içinde ne gizli.

8


Sayfa 14

9


Sayfa 15

Bir isimde ne var?

Mürekkep nehri üzerinde dalgalanma

yukarıdaki bir takımyıldızı yansıtan

Bir nefes okyanusu üzerinde bir dalga

güneşin göz kamaştıran aşkını yansıtan

Sözlerim mürekkep siyahı, sıcak kömürler

üzerlerine üfle, her tondan alevler aç

düşüncelerim sisli, bulutlu aynalar

Onlara nefes al, öp onları, sil onları

sonra gizli gerçeklerinize bakın.

10


Sayfa 16

bir şiir okumak bir kuşu kurtarmaktır ...

Cesur ritmin barları ve tekerlemeleri içinde

Uçmak için ruhlar gibi kanatlı kelimeleri bekle

Gözlerinden birer birer

ve vücudunu içeriden kaldır

gözbebekleri büyür, kilitler buz gibi erir

ve mırıldanan kuşlar yükseliyor

gökyüzüne duman sürüleri gibi

Yükseliyorlar ve alçalıyorlar ve yüzüyorlar ve dalıyorlar

Işık kadar özgür, bilge kadar vahşi

11


Sayfa 17

Yazmaya çalıştığımda

bana hissettirdiğin şekilde

Kalem kağıdı deldi

kabuğunu döken meyve gibi

Şarkı söylemeye çalıştığımda

aşkımız hakkında bir şarkı

sesim kırıldı

dağların hayal bile edemeyeceği ağırlıklar

Elim gitara dokunduğunda

dizeler patlayan yıldızlar gibi koptu

Konuşmaya çalıştığımda

sana olan aşkım hakkında

Sözlerim akıp gitti

sabah çiy gibi gözyaşlarıyla

sonra kül oldu

öğleden daha sıcak iç çekerek

Yazmaya çalıştığımda

aşkım kağıt yırtıldı

kalem elimde kırıldı

Çünkü kalbim seninkinde kırıldı

12


Sayfa 18

Kara kalpli gözün

aklıma kuraklık getirdi

Kelimelerin bir zamanlar aktığı yere

şimdi düşünce yatakları kuru çalışıyor

Tüm şiir uçtu

güneyden daha sıcak iklimlere

Kafamda kalan tek yağmur gözlerimden

Ağacım dünyanın hayatını ve güneşin ölümünü sarhoş etti

ve sarhoş, yanakları güneşin teninin tonlarında kızarıyor

kaygılar gibi düşüyor, günbatımlarıyla dolu

ve güneşin nefesinin ağırlığıyla harikalar

ve dünyanın ihtişamını güneşin boynuna sabitliyor

13


Sayfa 19

14


Sayfa 20

 

Laylah Mubarakah

Kıskançlığın güzelliğini sakladı

her şeyde benden

Böylece tek dinlenmemi buldum

Senin peşinden koşarken

Her zevk tadı kaybetti

ve her neşe, rengi

Böylece mutlu yerimi buldum

yakana bağlı

Öyleyse beni kıskançlıkla sakla

veya beni merhametine sar

beni Majestelerinden saklamak için

ya da lütfen, eğer beni özgür bırakmazsan

En azından ikamet etmeme izin ver

gözbebeğinde

Bende kıskanıyorum saklanmak istiyorum

aklımdaki tüm ışığın

Ama senden saklanamıyorum, öyle görünüyor

ve sen de benden

Parlayan güneşi nasıl gizleyebilirsin

göklerin içinde çok boş mu?

Engin okyanusunu nerede saklayabilirsin

mavi denizimin dalgaları dışında

Tekrar oynayalım bu saklambaç: ...

15


Sayfa 21

Ben sen olacağım sen de ben

Hazır ya da değil, o zaman ben geliyorum

1, 2, 3'ten çok daha hızlı ...

Ahh ama yine başlıyorsun

gözümün görebildiğinden daha hızlı

Ama ah bu çok daha hoş

sadece sakin ol ve olmasına izin ver

Ben sen olabilirim ama sen ben değilsin

ve yine de, bir şekilde ben benim

Bu çekingen güzelliğin kıyafetleriyiz

ve bu aşk "bizden" daha fazlası

Çok kıskandım aşkımızı saklıyorum

kendi kıskançlığımdan uzak

Ve bu yüzden orada tüm sırlar var

herkesin görmesi için gizli

16


Sayfa 22

Aşkımın kıyafet giydiğini hiç görmedim

kendini saçının ışığına sarar

o akarken rüzgarlarda çırpınan

geceden daha karanlık parlaklıkla

Zihnim onun teninde terle eriyor

Dans eden bir ateşin kar taneleri gibi

her damla, bir dünya sarıldı,

Süzülür, güzelliğinin çerçevesi etrafında parlar

Onun kıyafetleri onun çıplaklığı

-ama ne zaman. şaka yapıyoruz, gözlerimizi kapatıyoruz

ve çıplaklık onun giysisidir

-Reklam gerçek kimliği yalnızca yalan tarafından söylenir

Tüm kazandığım, kaybediyorum

kılıklarım, tüm otoportrelerim

Gizlemeye çalıştığım tek şey açıldı

tohumların sırları orkideler tarafından dökülür

Aşkım tamamen utançsız

ve ben de utanmazım

Çünkü biz birbirimizin elbisesiyiz

Hala çıplağız ama suçsuz

17


Sayfa 23

İki dudağın güzelliğin Kuran'ını bağlar

kirpiklerin uzun koanlar

teninde sutralar var

Her nefeste ve her nefeste bir ilahi

kalp atışınız kutsal bir davul

tüm sesler nereye gider, hayat nereden gelir

ellerin iki altın simge

kemiklerimi kehanet eden

ruhum gökyüzü ve sen güneşsin

nefeslerimiz ve şiirlerimiz arasında

(kalplerimiz bir olsa da aralarında)

ceylanların koştuğu çayırlar mı

18


Sayfa 24

Hiç kalbinizden bir şelalenin çarptığını hissettiniz mi?

Karanlıkta akan nehirler gibi kaligrafi oymak

Hiç vücudunuzun tüm duyuların ötesinde sevgi ile dolduğunu hissettiniz mi?

ve tüm utanç ve şüpheleri, pişmanlıkları ve iddiaları silip süpür

Hiç güzelliğin derinlerde dayanılmaz çiçek açtığını hissettiniz mi?

benimle tanışmak için gözlerini her kaldırdığında böyle hissediyorum

Cennet kafan yastığın üzerinde

tam orada benim yanımda dinleniyor

Cennet gözlerini görüyor

benimkinde seninkinde benimkiyle

Gözlerin aşk güneşinin altın parçalarını taşıyor

ve benim kalbim benim

ve yine de tüm bunlara rağmen Tanrıya şükür

Kafamda örtülü değilim

19


Sayfa 25

Kokun evimde süründü

şafaktan önceki bir hırsız gibi

Gözlerimi açtım

ve çatının kendisi gitmişti

Parfümün hislerimi çaldı

ve kalbim ve tüm aklım

Dolunay ve parlak yağmur

geride bıraktığı her şey miydi

Peki, onlar ve derinlerde

bu tatlı ve parlayan acı

Oh bunu nasıl isterdim

tekrar geri geleceksin

Ve sadece bitir

kokun ne başladı

Gel hayatımı çal ve

benim de yalnızlığım

Yukarıdaki Tanrı biliyor ben

sensiz çok işe yaramaz

20


Sayfa 26

Güzelliğin öyle

garip bir simya

Gümüş gözyaşları döktü

altın yanağımdan aşağı

Şimşek gülüşün sıkıldı

karanlık gökyüzünden gelen güneş ışığı

Ve gevşek inci selleri

için için yanan gözlerimden

Yüzün kırmızı güneş

senin saçın, gece civa

Altın ışık yaptı bakarsan

kurşuni bedenimin

21


Sayfa 27

Bu kemikler ağaçtır

ruhum ateştir

bu kelimeler duman

arzu ile solunmak

Yıldızlar senin gözlerin

gökyüzüne yansıyan

güneş ne ​​zaman doğar

iki dudağın benimkilerle buluşuyor

Ay tek bir parlayan inci

saçının gece gökyüzünde asılı

ve arkanı döndüğünde sanki

şafak, kör edici ışık seli

22


Sayfa 28

Adın hapishaneyi cennete çeviriyor

ve zehirleri ışık noktalarına çevirir

ve dağ buzundan tatlı akıntıları eritir

saf zevk kokulu çeşmeler

Güneş ve ay yok ama güveler

mum yüzünün etrafında çırpınmak

yıldızlar mum gibi eriyor

zarafetinize uymak için boşuna kıskançlık

23


Sayfa 29

Gözlerim maviye dönüyor

gökyüzüne bakmaktan

benim de kalbim yanıyor

gözlerini özlemekten

Ben ben rüzgar olsaydım

tatlı nefesinle karışmak

ağzının sınırlarında

güneşin batıyla buluştuğu yer

Keşke rüzgar olsaydım

saçlarının arasından yumuşak ellerle koşmak

belinde kıvrılmak

orada saklı sırların izini sürmek

Keşke rüzgar olsaydım

sana parfüm taşımak

böylece beni soluyabilirsin

ve iç çek beni, ayı kavurarak

24


Sayfa 30

Kalbimin sıcak çığlıkları beni hayatta tutuyor

ve pembe gözyaşları için değilse

ruhum solacak, ölü ve kuruyacak

ama Nil'im şarap kadar kırmızı akarken

bedenim ölürken yaşar

yanan, eriyen, mum gibi

şimşek sıçrayan twixt dünya ve gökyüzü

birbirlerinin gözlerindeki yansımalar

Acı, acının kılık değiştirmesinin reddedilmesidir

cennet içinde saklı

kucakla, göklere tırman

git ve kendine veda öpücüğü ver

25


Sayfa 31

Bir gece sevgilim bana dedi

Leave olması ve birlikte kaçmak bana

Ve eğer dünya isyan ederse ve kana susamış orduları yükseltirse

Ve eğer kolların gücünü kaybederse ve dehşet dizlerini kavrarsa

Eğer soğuk korkular ele almak buzlu elleri ve sıkmak ile ruhunuzun

Ve sen ne zaman dışarı nefes ve zaman, ve gözlerin olabilir zar zor bakınız

Sonra bana kaçmak sadece o ayrılmak olmak

Ve eğer arkadaşlarının gölgeleri dönüp düşman olursa

Ve eğer ay ve güneş ölen yapraklar gibi yanar ve düşerse

Ve eğer gökyüzü gerektiğini haline firma ve tüm engellemek hayallerinizi

Ve günün müziği solmaya başladığında ve karanlık sessizce gelince

Gel dans et benimle, bırak öyle olsun

Ve düşüncelerin kızgın arı sürüleri gibi ısırır ve sokarsa

Ve eğer sen lanet ışık ve istediğiniz yuva içinde senin keder

Ve ne zaman ruhunuz mücadele ve çalışacağız tutmak için uzak benden

Sadece onu özgür bırak ve gel öp beni

Sadece bırak onu , benimle kaç

Ve eğer ay ve güneş ölen yapraklar gibi yanar ve düşerse

Ve onların eğer küller şişmiş göz içine esintisi yıldızlı

Ve eğer kitaplar dönmek ağaçlar ve tüm kelimeler gerektiğini çevirmek yaprakları

Ve bütün dünyalar eritmek gerekir uzak ve tüm okyanuslar donma

Beni bir yere bulmak asla ama burada benim üzerinde dizlerinin

26


Sayfa 32

Kavurucu kalbimin tütsüsü

iki ufku doldurdu

ve her yerden sevenler çekti

aç ve aydınlanmış

ama dumanı hepsini uçurdu

Arılar gibi aşk sokmuş ve kör olmuş

ve senden başka kimse sıcağa dayanamaz

kalbim içindeki alev

27


Sayfa 33

Ruhlar dağılır ve paramparça olur

ışık ve kıvılcımları gibi

keskin kenarlara karşı

elmas kalbinin

Nasıl parlak bir yüz

çok güzel

çok soğuk ve özgür ol

tüm sempati

Seni özlemekte kayboldum ne kadar garip

sen her zaman hayallerime giden yolunu bulurken

Ben senden yokken, öyle görünüyor ki

her zaman benim içimde yaşayacaksın

Aşkın gökten yıldızları yaktığında

Tozum senin yanında olmak için dans edecek

28


Sayfa 34

29


Sayfa 35

Arada sıkışmış ...

Yiyecekler ağızda tatlı ve sonra doyurucu

ama boğazına sıkışmış, sadece acı ve öksürük

Denizlerin incileri ve ağaçları var, gölgelikleri

Ama sahilin çöllerinde, arasına sıkıştım

Ormanlık yol çağırıyor, ocağın karşılaması

Ama kilitli bir kapının çıkıntısı olunacak yer değil

Bıçağın kenarları güzelliği yansıtan aynalardır

ama arasına sıkışan parçanın vay haline

Evin rahatlığı var ve yolculuğun sonu gibi

zorluklar aramızda kalanlar için

ferahlık için çok sıcak, ancak çay için çok soğuk

soğuk ve ıslak yaprakların bu ateşinden ışık yok

Eğilimliyim, uyku ve rüya arasında felç oldum

twixt ölümün kefenini ve uyku hayatını uyandırıyor

ne seninle ne de sensiz olabilirim gibi görünüyor

güneş parlamaya başlar ama yağmur yağmaya devam eder

30


Sayfa 36

Ben senin baştan aşağı bir gölgenim ...

Gölgem ayaklarımdan hiç uzak olmadı

Ve sen her zaman kafamda sıkışıp kaldın

Kalbim senin ve gölgenin buluştuğu yer

Sen kimsin sen benim gibi gölgeler atacaksın?

Ve onu meydana getiren bu ışık nedir?

Ve benim görüldüğüm zemin nerede?

ve ben kimim ki bu kadar küstahça sormalıyım?

Öğlen bu üçünden birini yapana kadar bekleyeceğim.

31


Sayfa 37

Her zaman nasıl slip gözümün önünden sessizce uzak

yaparken olmaz başkasının izin katılmak benim içimde kalp?

Gel nasıl beni bükülmüş dışarı bu işe ayrılık gecesi

eğer sen niyetinde için benim kendi ucunda olmak tane onun ile başlamasından?

In ayırma, ne kaybedilir? Birlikte ne kazanılır?

Eğer aşkımız doğru ikiye içinden yakar ve bizim kalpleri paylaşan birini

isim?

Ne değilse gerektiğini durdurma için olmak, ve hangi olduğu edecektir kalır

Öyleyse neden karanlık acı çekiyor ve neden aşkım, bu oyunlar?

Ve neden tüm bu farklı özlemler ve neden bu tek acı?

Ve neden bu kadar çok soru, onların cevabı hepsi aynı

Ve neden bütün bir süre neden bu güzellik çok nadir, bu yüzden düz

Ve neden bütün bu şikayetler ve yalan, eğer gerçeği adildir yüzünüz?

Ama "neden" adlı konuşurken son nefesinde, sadece bir tane daha gasp kadar dışarı verir

Ve sessizlik dar geçiş bağlayan ağzınıza kalbimi

32


Sayfa 38

Güneş ışığı yapraklardan çiçek yapar

ve her şeye güzellik katar

açık gökyüzü robin yumurta mavisini kırmak

dünyayı tersyüz et

güneş ışığının sarılmasına izin ver

33


Sayfa 39

34


Sayfa 40

Ey şafağın rüzgarı

Göğsüme üfle

Kalbimin közlerini yap

Ölümlerinden ayağa kalkın

Ey şafağın rüzgarı

Göğsüme üfle

Damarlarımı salla ve sallanmalarına izin ver

Aşkın kuşları yuvalarından çıkar

Ey şafağın rüzgarı

Göğsüme üfle

Kanımı dalgalandır

her nefeste yansıman

Ey şafağın rüzgarı

kalbim seni yakaladı

ruhun içinde

içinde hapsolmuş

İçinde tutamazsın

ve onu geri veremem

kulağıma bir şey fısılda

her nefeste ruhumu al

35


Sayfa 41

Ben ses, müzik ötesinde, duydu

sınırsız bir güzellik

parfümünün hafif tatlılığında

Sonsuz bir mutluluk buldum

Ay ışığının soğuk dudaklarını tattım

tüm sınırlarımı siliyorum

tüm duyularım bir oldu

dilinin ucunda

36


Sayfa 42

Hepimiz onun güzelliğini özlüyoruz

yeryüzünde, yukarıdaki göklerde

Başka güzellik yok

ve sevecek başka bir şey yok

Dedim ki bütün aşkım senin

tüm aşklar ve her zaman için. "

"O zamandan beri sadece uygun

her güzellik benimdir. "

Aşk aşkı sever

ve Aşk Birdir

hepsi bu kadar aşağıda

ve her şey yukarıda

Senin için olmasa aşkı bilmem

Aşk olmasaydı seni tanımazdım "

ama shhhh şimdi, sana aşık olmakla meşgulüm

Ey heybetli güzelim


 

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar