Print Friendly and PDF

Gözlerim



Soluksuz seversen…

Sevdim mi

Âşıklar anlatır da… sevdam başka gibi

Gerekir mi böyle bir hayat

Sensiz günleri tüketmek

Sevaptan ötesi bu…günah mı demek

Yüreğim delik deşik

Küçücük bir şüpheye yer veremez ki

 

Sözüm var yalnızca

Sade ve renksiz…sana taptım

Kimseye benzemez aşkım

Kuldan ötesin ve ziyade

Sonsuz dileksiz kaldı

Görmesem de akibetim

 

Bedenim işgal altında

Ruhum firar eylemede

Seni çok seviyorum…

Demek ne zaman günah oldu

İçim gizli gizli her an inlemede

Sancılı kabusum

Çökmekteyken yüreğime

Çaresizliği

Bir doğdu bir bitti…

Alamaz benden seni günler

Umudum buza kesse de

Çıplak hayalinle ısıt

Hayat ver baygın gölgeli bakışlarınla

Yak beni Kerem misali

Ellerini göğsüme sok avuçla

Kar…

Külümden uyandır can ver cılız ateşe

Kifayetsizliğine aldanma

Gir kanıma…kopar kalbimi

Zaman erisin…huzur ver

Seni senle sevebildim

Aşk bile boşuna konuşur

Dolduramaz ki yerini

 

Kırılmış köhneliğine aldanma

Kalbimi dinliyorum kendinde değil

Sarıl da susar belki

Yalnız dünyası çok çaresiz

Gözlerim…hala gözlerim

Sürekli rüyamdadır gözlerim

Değişen bir şey de olmayacak…ama

Beni benden aldı gözlerim

Gözlerim


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar