Print Friendly and PDF

Sarhoş Eden Sevgilim… Yıkanmış ruhum




Aşkınla yeniden doğuşu gördüm göreli sözler bana yetmez oldu. Sevgin, o sonsuz sevgin var ya, aklımı alıp yerine tekrar koyan yüklü bir buse.

Sevgiyi hissetmeyi unutmuş olan bu taş kalbim, sana iltifat etmeyi öğrendiği günden beri kendiyle barışık olmayı öğrendi. Öyle ki, sevgisizlikten dolayı bütün noksanlıklar gözüme, gönlüme dolanıyordu.  Ancak sana olan inancım ve sevgim  bir ikiz kardeş olduğundan beri, öteki dünyalara,  varlığın  ta ötesine geçtim. Sayende en yüce olana ulaşabileceğime umut ediyorum.

İnan ki, hayatın zorluklarına ve üstünlüklerine karşı, benim için sevginden başka kurtarıcı yokmuş.
O zarif halin ve kalbinin  nezaketi beni çoşturuyor. Acaba bütün güzellikler ve zariflik  benimle birleşti mi diyorum.
Kaderin en yanılmaz gerçeği ölüm, ben artık korkmuyorum. Senin varlığına yol uğratmış biri olarak bu dünyadan her şekilde göçebilirim. Çünkü bana bakan, acıma sahip çıkacak bir sevgili ve has duan geride var diyebiliyorum. Ölmemiş biri olurum. 
Sen…benim öz canımsın.
...

İsmail Hakkı Altuntaş

Notlar: On yedinci yüzyılda, sevgiliye manalı manalı, 'Mannrauschlein ·· derlerdi. (Erkekleri sarhoş eden) Hiddensee'deki en aşık ifade, Sevgili Yıkanmış Ruh.
Fransızca: "Aşk gerçek bir yenileyicidir." L'amour est un vrai recommanceur 
Aforizmalar-Johann Wolfgang Von Goethe

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar