Print Friendly and PDF

İçimdeki Sonsuzluğum






Selam olsun…

En sevgili, en güzele…

Kalbime huzur veren ölümsüzüme

Karalar ruhuma sinmiş

Damla damla sızan dertler

Andırdında 

İsminden doğdu bir hoşluk

Beni mecnun yerimi gül bahçeleri eyledi

Buluşmamız zaten  yok ama

Hayalinde koynundayım

Unutturdun bana doğru bildiklerimi

Nasıl olsa bir gün vedâ edip gideceğiz 

Değil mi bu hayata

Mutluyum gerçekten

İnanılmaz gibi

Yine de seninle olduğum o kısacık anlar

Kaderin yüz çevirmişliğine

Ateşler serper

Engelleri dağıtıverirler

 

Ah…güzelim 

Ah…sevdiğim

Sözlerim yangın

Haline bakma

Umutsuzluğuma

Ama sonsuz bir sevgim var

Kimseler olmasın

İmrensin beni bekleyen mezar 

Salamı dinlemek için insanlar

Sen yüzünü sadece bana çevirdin

Ve herşeyimi bildin

Böyleyken

Ölüm düşleri görsem 

Uykular gözümde sıralarını beklese

Bedenim acıdan infilak etse

İçimin cehenneminde Kalbimsin!

Nerdesin demem

Var...benimle derim

 


Ah…güzelim

Ah…sevdiğim

Sonsuz tek gerçek

Sevda böyle olmalı

Usanç duymadan istemek

Acıdan gözleri kısmamak

Kalbin pasını silmek  için

Ağlamak sürekli

Yer yer umut çiçekleri dökülse

Ruha ötelerden darbeler değse

Değmemişken  el  ve dil

Yarayı sarmak tekrar tekrar

 

Ah…güzelim

Ah…sevdiğim

Unutamıyorum eşiğini öptüğümden beri

Ruhunun penceresi o iri kahve gözlerini

İçten içe yaksa devirse beni

Ah demeden

Sunağına durdum kurbanlıklarla

Buluşmakta yok

Kalbim acına savrulsun

Buna da şükür

Daha son gün gelmedi

Çok zaman aklım inanmadı ama

Kalbime mührünü vurdum 

Benimle olacak diyedir ümidim

Sonsuzca bekleyeceğim

 

Ah…güzelim

Ah…sevdiğim

Umudumun düştüğü yer çok karanlık

Derbederim  yine de bir kez isyana düşmedim

Bizi ne söylesin ve ne de bilsinler

Şaşkınım ve deliyim

Korkuyu bile unutuverdim

Sevdamı sözlere taktım

Onlar bile kaçındı gitti

Ve kelimeler diyarında

Sessizliğe düşüverdi 

İstemeden çok kere dilim

 

Ah…güzelim

Ah…sevdiğim

Uzaklığımı hiçliğe gömen

Kalbimde ölüm düşlerinden

Uyumak istiyorum

Bendeki varlığın her dem çiçek açarken

Altın gibi parlak güzel tenine sarılmak

Gözlerinden akan kanlı yaşın içinde boğulmak

Ansızlıkla beklemek

Derinden derin aşkım

Tatlım! demek

Bahtı kara ve perişan 

Ruhumu çekerken  dudaklarınla

Son nokta

Göğsüne yaslanarak vereceğim nefestir  benim



Ah…güzelim

Ah…sevdiğim

Şu anı yaşıyorsam

Buz gibi üstüme kötü günler sarılırken

Sızılı kalbime girdin

Erittin

Beni yalnız bırakmadın önceler gibi

İçimdeki sonsuzluğum

Ve ben daima seninleyim


Ah…güzelim

Ah…sevdiğim


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar