Print Friendly and PDF

İsyan...Yalçın Küçük



Kitaplarımda, Türkiye'nin, lsrael'in devlet olmasına oy verdigini yazmıştım; yanlıştır ve kimse işaret etmeden, ben düzeltiyorum. Ankara, lsrael'in devlet olma kararına oy vermedi; ancak, devlet olunca, hızla tamdı; fiiliyatta, belki, bu ikisi arasında bir fark olmayabilir. Ancak fark, Türkiye Devletini anlamada önemlidir; yüksek analitik değeri var. Adı üzerinde, gizli bir din mensuptan alanında çalışıyoruz; gizli, gizlidir ve çıkarımlarımın hepsinin doğru olduğunu iddia etmek kadar bilimdışı ne olabilir, burada, aksine açıklamaları, en açık kalplilikle kabul etmek, aynı zamanda, bir terbiye tarifi olmalıdır. Ayrıca, bu gizli din mensuplarının listesinin bir yerde ve hatta cemaatin kendisinde olduğunu düşünmek de ahmakçadır. Çok çeşitli kriterlere dayanıyorum; eğer Genelkurmay öğreniyorsa, benden öğreniyor ve cemaat de eksiklerini tamamlıyorsa, benden tamamlıyor, bunda hiçbir sakınca görmüyorum. Öte yandan, temel bilim'e, basic science, patent koyamıyoruz; sebil sayıyoruz. Temel bilgi, açık ve ortakça'dır.

Bilgi, her zaman bilgidir ve çok değerlidir.

Doğru, her zaman, kendi halinde bile, devrimci'dir. 





Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar