Print Friendly and PDF

Özlüyorum

 

 

دلم برای باران تنگ شده است دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است

دلم تنگ است برای پرسه در زیر باران .بارانی که به من آموخت رسم زندگی را

دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان برای ابرهای سیاه سرگردان

در آن روزها بارانی بود برای قدم زدن در زیر آن و خالی کردن دل های پر از غم

مدتی است که دیگر نه بارانی است و نه ابری این روزها تنها یک قلب است که پر از درد دل است

نمی داند درد دلش را به چه کسی بگوید پس ای باران ببار که درد دلم را به تو بگویم


Yağmuru özlüyorum… damlalarının sesini özlüyorum

Yağmurda dolaşmayı özlüyorum, bana hayat çizmeyi öğreten yağmuru

Dolaşan kara bulutlar için gökyüzünün kükremesini özlüyorum

O günlerde altından yürümek yağmur yağıyordu ve keder dolu boş kalpler

Bir süredir ne yağmurlu ne de bulutlu, sadece bir kalp gönül yarasıyla dolu

Kalbinin acısını kime söyleyeceğini bilmiyor, bu yüzden yağmur yağsın ki sana kalbimin acısını anlatayım

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar