Print Friendly and PDF

Aşkım Yanında olmadım ama Ben Allah için Seni çok seviyorum






 صحيح ما رأيت النور من وجهك...
ولا يوما سمعت العذب من صوتك...
ولا يوما حملت السيف في ركبك...
ولا يوما تطاير من هنا غضبي كجمر النار...
ولا حاربت في أحد ولا قتلت في بدر صناديدا من الكفار...
وما هاجرت في يوم ولا كنت من الأنصار...
ولايوما حملت الزاد والتقوى لباب الغار ...
ولكن يا نبي الله أنا والله أحببتك...
لهيب الحب في قلبي كما الإعصار!! فهل تقبل 
حبيبي يا رسول الله هل تقبل  
نعم جئت هنا متأخرا جدا ولكن ليس لي حيله...
ولو كان قدوم المرء حين يشاء لكنت رجوت تعجيله...
وعندي دائما شئ من الحيرة!!
فمن سأكون أمام الصحب والخيرة؟
فما كنت أنا أنس الذي خدمك!
ولا عمر الذي سندك!
وما كنت أبا بكر وقد قصدك!
وما كنت عليًا عندما حفظك!
ولا عثمان حين نراه قد نصرك!
وما كنت أنا حمزة ولا عمرو ولا خالد!
وإسلامي أنا قد نلته شرفا من الوالد!!
ولم أسمع بلالا لحظة التكبير...
ولا جسمي انشوى حيا بصحراء بكل هجير...
وما حطمت أصناما ولا قاتلت في يوم جنود الكفر والتكفير...
وما قطعت يدي في الحرب..
ولم يدخل هنا رمح إلى صدري يشق القلب...
ولم أقدم على شئ ولم أهرب...
ولا يوما حملت لواء...
ولا واجهت في شمم هنا الأعداء...
ولا يوما رفعت الراية خفاقة...
أنا طفل يداري فيك إخفاقه...
ولكن يا رسول الله أنا نفسي لحبك يا رسول الله وحب الله تواقة!!

Translate

Ya Rasülallah
Yüzünüzde ışığı görmediğim doğru ...
Sesinin tatlılığını da hiç duymadım ...
Kılıcını hiç dizlerinde taşımadım ...
Senin İçin öfkem ateş kömürleri gibi uçmadı ...
Ben kimseye karşı savaşmadım,  kafirlere karşı  Bedir'de öldürülmedim ...
Bir gün göç etmedim, destekçin de değildim ...
Ve bir günlüğüne defne kapısına rızık ve dindarlık taşıdı ...
Ama ey Allah'ın Peygamberi, ben seni Tanrım için sevdim ...
Kalbimde bir kasırga gibi aşk alevleri !! Kabul edecek mi
Sevgili ey Allah'ın Resulü, kabul edecek misin?
Evet, buraya çok geç geldim ama özelliğim yok ...
Kişi istediği zaman gelseydi, kaderimi hızlandırmayı umardım ...
Ve her zaman biraz kafa karışıklığım var !!
Arkadaşlığın ve iyiliğin önünde ben olmalıydım?
Ben sana hizmet eden Anas değildim!
Bağlantınızın yaşı da değil!
Ebu Bekir değildim ve seni tastik ettiğinde!
Ve o seni kurtardığında Ali gibi değildim!
Osman gibi sana destek olabilir mi?
Ve ben ne Hamza, ne Amr, ne de Halid!
Ve benim İslamım ona babamdan bir şeref kazandırdı !!
Ve Tekbir  anında Bilal'ı duymadım ...
Bedenim tüm göçlerle bir çölde diri diri homurdandı ...
Ve ben putları yok etmedim, küfür ve kefaret askerleri gününde savaşmadım ...
Savaşta elimi kesmedim ..
Ve göğsüme bir mızrak girmedi, kalbimi kıran ...
Hiçbir şey yapmadım ve koşmadım ...
Ben de hiç bayrak taşımadım ...
Ve Şam'da  düşmanlarla karşılaşmadım ...
Ve bir gün bayrak dalgalanmadı ...
Ben başarısızlığını kapladığı bir çocuğum ...
Ama ey Allah'ın Resulü, ben de senin sevenlerdenim, 
Ey Allah'ın Resulü ve Allah'ın sevgisi için çok severdim!
Seni...

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar