Print Friendly and PDF

Toz Etseler



Beni nasıl böylece sevdin

Aklımı aldın

Tatlı tatlı sözler söyledin

Kulağımda olsa…neyse

Dünyamda çınladın

İçimdeki yaralara… yüreğime şifa saldın

Ömrümün son deminde

Acılarımı birer birer silerken

Nefes almamı bile sana bağladın

Nasıl bir duygu bu

Sensizliğe dayanamaz yaptın

Her iz bir şekilde koybolur

Ama sen bende kaybolmadın

Alacakaranlık ruhumda sırasını beklerken

Sen bende kaldın

Ezipde geçtin yalnızlığımı dağıttın

Güneş batar…gün gelir…ay kaçar

Heşey kaybolsa bir sen var olacaksın

Uyandırdın gözümü

Bendeki ölümsüz aşkını

Dudaklarımda baş ad

Bende sorulara cevap bırakmadın

 

Derin iç çekişlerim

Bedenimin sıcaklığında

Alevler içinde

Suskunluğa muhtaç

Tek dileğim

Bir çift sözünü duymak

Ve başkasının kokularını içine çekmemen

Onlar dokunduğunda…bir şey hissetmemen

Herkesin içinde, başka birisi varsa

Ben seni içimde bulduysam

Sende beni bulman

Seven birisi olarak tutmalısın beni

Anladım artık ben senin kendin

Sende benimde öylesin

Acılar yıksa ve ikimizi toz etse

Sonra karıştırsalar

Bunlar tek kişi derler

İnan bana


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar